Nareszcie trasa Lublin - Kraków . !!!
Teraz busiarze z wiecznym opóźnieniem , brakiem komfortu i bezpieczeństwa przejrzą na oczy na trasę 5 godzinną nikt busami jeździć nie będzie i albo zainwestują w autobusy i będą jeździli zgodnie z rozkładem i przerwą na długich trasach albo niech zaczną wozić ziemniaki nie ludzi w swoich ciasnych busikach .
teraz jeszcze Lublin - Rzeszów - Krościenko - Zakopane .
|
|
Wreszcie będzie można się z tego miasta przemieszczać w cywilizowanych warunkach i przystępnych cenach !
|
|
Do Wrocławia by się przydał
|
|
hahahah, teraz dopiero żal pupsko ścisnie prywaciażom :D
|
|
Do Wrocławia jeszcze brakuje przez Łódź :) i będzie super, w 100 % zrezygnuje z pociągów :D
|
|
Łał do Pragi,jadę choćby jutro :wub:
|
|
Brawo za kolejne ważne dla podróżujących połączenie z Krakowem .
Brak zdrowej konkurencji zmusza ludzi do korzystania z niewygodnych busów , podroż do Krakowa to czasem nawet 6 godz !!!
Wielokrotnie widziałem nie tylko w weekendy jak klienci którzy nie mieli biletów do Krakowa nie pojechali z braku wolnych miejsc , tak będzie większy wybór i rozsądne ceny o komforcie nie wspominając.
Busiarze jeśli chcecie przetrwać zacznijcie zmiany na korzyść klienta bo do tej pory było odwrotnie .Czas lekceważenia i wożenia byle czym już się skończył .
|
|
SSSSSSSSSSUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
|
|
bravo
a sknery busiarze niech spadaja z protestami
nikomu was nie żal
zamiast inwestowac w tabor i kulturę przebimbaliscie kilka kilkanascie lat
a teraz wypad z tymi waszymi zlomami
czas pogonić dziadostwo i zmierzać ku europie
|
|
Wszystko ma swoje dobre i złe strony. Dla konsumentów-podróżnych wszystko jest OK, same korzyści! (Do czasu jak nie "wykoszą" konkurencji i nie podniosą cen!-patrz tzw. Tanie Linie lotnicze) A co dla gospodarki? Czy PolskiBus płaci podatki w Polsce czy tylko drenuje nasze kieszenie? Czy PolskiBus osiąga jakieś zyski? Np. 40 biletów po 20 zł Lublin-Kraków=800 zł. Gdzie tu zysk? A może miasta "dopłacają", tak jak lokalne samorządy "dopłacają" do działalności tzw. Tanich Linii Lotniczych? Czy tylko dąży do eliminacji konkurencji? Jak ekspansja tej firmy wpłynie na bezrobocie wśród kierowców i nie tylko. Ile tych małych podmiotów będzie musiało zamknąć działalność? Jak to wpłynie na dochody lokalnych budżetów? ... Zapewne konsumenci zyskają ale czy zyska krajowa gospodarka?
|
|
Wszystko ma swoje dobre i złe strony. Dla konsumentów-podróżnych wszystko jest OK, same korzyści! (Do czasu jak nie "wykoszą" konkurencji i nie podniosą cen!-patrz tzw. Tanie Linie lotnicze) A co dla gospodarki? Czy PolskiBus płaci podatki w Polsce czy tylko drenuje nasze kieszenie? Czy PolskiBus osiąga jakieś zyski? Np. 40 biletów po 20 zł Lublin-Kraków=800 zł. Gdzie tu zysk? A może miasta "dopłacają", tak jak lokalne samorządy "dopłacają" do działalności tzw. Tanich Linii Lotniczych? Czy tylko dąży do eliminacji konkurencji? Jak ekspansja tej firmy wpłynie na bezrobocie wśród kierowców i nie tylko. Ile tych małych podmiotów będzie musiało zamknąć działalność? Jak to wpłynie na dochody lokalnych budżetów? ... Zapewne konsumenci zyskają ale czy zyska krajowa gospodarka?Jaka eliminacja konkurencji ? Wygra ten kto zaoferuje usługę tańszą, wygodniejszą, punktualniejszą i bezpieczniejszą dla klientów. Kto broni busiarzom prowadzenia działalności gospodarczej ? NIKT. |
|
a Wrocław kiedy?
|
|
Do Wrocławia będzie można dojechać, przesiadając się w Katowicach. Połączeń między tymi miastami jest sporo.
|
|
Kiedy w koncu bedo nowe kursy do krakowa kielc pragi
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|