Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Tak to jest. Jak nie jest się w stanie konkurować z innym przewoźnikiem ceną i jakością, to podcina się skrzydła w sądach. Przez lata busiarze byli niemal monopolistami. Woleli pakować kasę do kieszeni, zamiast inwestować w rozwój. Przyszedł duży konkurent, nie byli w stanie mu sprostać, to wybrali opcję skarżypyty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale maniana . Polski Bus zawieszają , a line LOT- u na lotnisko do W-wy uruchamiają . Co tam się dzieje w tym Urzędzie Marszałkowskim ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem o co w tym chodzi. Jakie pozwolenia, jakie odwołania. Czy to komuna centralnie rozdaje pozwolenia by świadczyć usługi dla ludzi? Jak się opłaca to niech jeżdżą, nie opłaca to nie. Rynek niech to reguluje a nie marszałek. Najzdrowsza jest konkurencja a tu jej nie ma. Chory kraj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Komuna wróciła. Busiarze już zapomnieli jak jeszcze całkiem niedawno podpalali samochody konkurencji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cała Polska jak jest coś dla ludzi to likwidują Jestem oburzony. Teraz będę musiał się cisanić w starych ciasnych i śmierdzących busach za 2 razy większą cenę. Jaka tu logika MASAKRA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kur......a, a tak liczylem ze bedzie wiecej PolskiegoBusa w Lublinie. PKS praktycznie przestal istniec, jazda busem to koszmar.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na pewno na tym nie zyskają pasażerowie, pamiętam jakimi złotami wozili na tej trasie inni przewoźnicy, w zimie brak ogrzewania, w lecie bez klimatyzacji, a ceny jakby mercedesami klasy s wozili. Do dziś pamiętam jak kierowca szybę w zimie skrobał karta do bankomatu od środka bo wszystko zamarzało bo ogrzewanie nie działało. Żenada dla dziadów busowskich
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To wielka szkoda!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja dla zasady nie jeżdżę maszrutkami kantbuca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rynek nie wyreguluje kwestii komunikacji, bo niestety autobusy/busy będą jeździć tylko tam i w takich godzinach gdzie będzie zysk. A ludzie mieszkają wszędzie- w małych miejscowościach z dala od głównych tras też. I do pracy i z pracy, do szkoły i ze szkoły, czy do przychodni, czy szpitala jakoś dojechać też chcą. Należy stworzyć jakieś regulacje, z minimum standardów jakie musi spełniać przewoźnik i dopuszczać tego który oferuje najlepsze warunki przewozu. Oczywiście d o tych nierentownych tras na peryferiach należy dopłacać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W tym całym Lublinie to coraz większe dziadostwo, dziadostwo i jeszcze raz dziadostwo. Gdzie marszałek Sosnowski, wojewoda i prezydent Żuk ja się pytam...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To się nazywa wolna gospodarka!!! Centralne sterowanie przez urzędasów ja widać kwitnie! Gratulacje bus meni! Dopięliście swego. Tylko szkoda, że jakością i ceną nie potraficie konkurować a tylko na boku zakazów dla innych szukać! To jest bardzo zła decyzja dla Lublina i Rzeszowa! Tak się właśnie daje wybór obywatelom z czego mają korzystać. Proponuję jeszcze zabronić teraz kursowania busiarzom bo przez nich PKS splajtował i przywrócić kursowanie tylko dla PKS! Nie jeżdzę busami już jakiś czas po incydencie z jedną pania z firmy busmenskiej, która wyskoczyła z pretensjami, że na moje miejsca to oni mieli 10 osób... a woża ludzi jak kaszki ściśniete w klatkach    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko transport publiczny!!! Mam nadzieję, że po jesiennych wyborach dzięki Pani Premier Beacie Szydło i Panu  Prezydentowi Andrzejowi Dudzie uda się odtworzyć PKSy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czyli zostaje transport starymi gratami realizowanymi przez busiarzy jednak luksus i rozsadna cena jeszcze nie dla lublinian
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech żyją małe, śmierdzące, stare, nietanie, awaryjne busiki jeżdżące na trasie Warszawa - Lublin - Rzeszów. Precz z konkurencją, precz z potrzebami klientów, precz z wolną konkurencją. To my - busiarze - stanowimy prawo w tym kraju. I wiemy co jest dobre dla tysięcy pasażerów.  :lol: 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe kto za to dostał w łapę? Chory kraj.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Polska jest w Unii Europejskiej, w której panuje wolność gospodarcza, czy może to wszystko jest tylko jakaś bajka?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To może pasażerowie będą decydowali z kim chcą jeździć !!! Nie dla busiarzy !!! Contrbusa , Bp Tour i Ekspressbusa Dlaczego mamy jeździć niebezpiecznymi , ciasnymi z wiecznym spóźnieniem i brakiem przerwy oraz Wi Fi busami podczas gdy inni oferują AUTOBUSY !!! Dlaczego na długie trasy jak np do Zakopanego czy Krakowa jeżdżą busy , jak w każdym cywilizowanym kraju na długie trasy są autobusy .PKS busiarze doprowadzili do upadku a teraz protest i odwołania .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Obywatele, porzućmy busy na rzecz PKSu czy PKP. Tak na pół roku. Wtedy orszak zaskarży PKP że odebrało mu klientów i kolejni koledzy po fachu splajtują. Bo w końcu liczy się kasa a nie pasażer. Brawo panie od kantbusa, teraz wszyscy widzą o co panu od zawsze chodziło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jasne, bo drogo i w niskim standardzie to jest to czego pasażerowie potrzebują.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...