"Jeden z nauczycieli religii, przewidziany do zwolnienia, utrzymał pracę, ponieważ dodatkowo – po przeszkoleniu – uczy informatyki"
|
|
a co z dotychczasowym nauczycielem informatyki? mial za wąskie plecy?
|
|
A kiedy zacznie się weryfikacja efektywności nauczania przez nauczycieli. Dziś czy dobrze kogoś nauczą, czy nie to i tak biorą zaj**stą kasę. Państwo w państwie
|
|
Super pomysł. Takich projektów powinno być więcej.
|
|
Dlaczego nauczyciele pojechali protestować do Warszawy? Wszycy im pomagają, 18 h pracy w tygodniu, wolne ferie, wakacje i okolice świąt to chyba nie jest źle? Kiedy zaczną szanować swoją pracę, bo takich warunków nie ma żadna inna grupa pracowników.
|
|
Dlaczego nauczyciele pojechali protestować do Warszawy? Wszycy im pomagają, 18 h pracy w tygodniu, wolne ferie, wakacje i okolice świąt to chyba nie jest źle? Kiedy zaczną szanować swoją pracę, bo takich warunków nie ma żadna inna grupa pracowników.Pojechali do Warszawy ponownie wykrzyczeć " PRECZ Z KOMUNĄ " ze złodziejami !!!! |
|
Pojechali do Warszawy ponownie wykrzyczeć " PRECZ Z KOMUNĄ " ze złodziejami !!!! Dlaczego nauczyciele pojechali protestować do Warszawy? Wszycy im pomagają, 18 h pracy w tygodniu, wolne ferie, wakacje i okolice świąt to chyba nie jest źle? Kiedy zaczną szanować swoją pracę, bo takich warunków nie ma żadna inna grupa pracowników.Trzeba było samemu zostać nauczycielem. Kto Panią nauczył czytać i pisać? Kto udzielił wykształcenia? Jak była Pani dzieckiem, nie przeszkadzało Pani wolne od nauki. Mogła Pani w wieku 12 lat zrobić manifestację pod Sejmem pod hasłem "zlikwidujcie wakacje". Od oceniania, czy ktoś szanuje swoją pracę jest kuratiorium a nie Pani. |
|
Trzeba było samemu zostać nauczycielem. Kto Panią nauczył czytać i pisać? Kto udzielił wykształcenia? Jak była Pani dzieckiem, nie przeszkadzało Pani wolne od nauki. Mogła Pani w wieku 12 lat zrobić manifestację pod Sejmem pod hasłem "zlikwidujcie wakacje". Od oceniania, czy ktoś szanuje swoją pracę jest kuratiorium a nie Pani.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|