Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port Lotniczy Lublin: Kierunek: zachód i wschód (wideo)

Utworzony przez Katon, 17 września 2013 r. o 21:52 Powrót do artykułu
Cieszy wiadomość o możliwości połączeń z Wrocławiem. Myślę, ze ograniczanie badań do kierunku lotów Lublinian są stanowczo zbyt wąskie. Trzeba zbadać ich przejazdy (choćby tylko koleją) do dużych miast z lotniskami w Polsce. Zwłaszcza tam, gdzie podróż lądowa trwa ponad 5 godzin (Kraków, Katowice, Poznań, Szczecin, nawet Bydgoszcz). Port Lotniczy Lublin ma jeszcze trochę czasu na dochodowe połączenia na takich kierunkach, zanim odblokuje się izolacja komunikacyjna Lublina w skali kraju. Trzeba też pomysleć o obsłudze przejazdów innych niż tylko weekendowe. Jeśli codzienne połączenia kolejowe są opłacalne, to zastąpienie jednego wagonu niedużym samolotem, w zamian za skrócenie podróży służbowej  też zdobędzie zwolenników, a nawet zachęci innych. Bariery dostępności wewnątrz kraju są ogromne. Proszę o tym pomyśleć.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przestancie obiecywac a dajcie polaczenie do wroclawia air port lublin port lotniczy wroclaw czekamy od ostatnich obiecanek od 8 stycznia 2013 r to juz za dlugo tracicie pasazerow z dnia na dzien ludzie lataja z warszawy modlina rzeszowa brak polaczenia z berlinem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czekamy na polaczenie z gdanskiem  we wtorki  i czwartki  oraz polaczenie krajowe  lublin---krakow---wroclaw  eurolot
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
P Krzysztof na tle dziennika z flagą Solidarności ? czy to nie nadużycie ? jaki był jago przebieg Kariery?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to jak to jest - mamy Dyrektora Projektu - Siczek i Dyrektora Lotniska ???? chyba wreszcie powienien być jeden ......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a od kiedy będą połączenia autobusowe krajowe z innymi miastami, to będzie ogromna szansa na rozwój Lublina, niepowtarzalna okazja promocji miasta i regionu w nowoczesnej Europie, wzrośnie o wiele procent prestiż Lubelszczyzny, rozwój i postęp naszego województwa jest dla "wszystkich bez wyjątku" (jak  mówi mój ukochany fuhrer) impretywem moralnym
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po otwarciu lotniska w Radomu Lubelskie upadnie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a po co do Izraela ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oooo - nowa strona bedzie???? A kto ja robi? Bo nie wiedzialem konkursu zadnego rozpisanego na jej wykonanie? Jakas ustawka jak zwykle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co do Radomia dla mnie głupota z tym ich lotniskiem skoro do 3 lotnisk odległości są mniejsze niż 150. Jedynie to ratunek dla Świętokrzyskiego.    Co do Lublina ma super potencjał - na Ukrainie nie ma tanich lotów.    Ja bym latała z Lublina, gdyby były połączenia Rzym, ogólnie Włochy i ponad wszystko coś Hiszpańskiego, a tak to muszę jechać do Warszawy vel Krakowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak bardzo sie cieszylam ,ze bede mogla po wielu latach przyleciec zza oceanu do lublina .....moze nastepnym razem mi sie uda ;) ,co do izraela to gdyby byla taka mozliwosc to chetnie bym sie wybrala bo z tamtad wszedzie blisko w celach zwiedzania i rekreacjj :) Pozdrawiam ze wschodniej australii
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Polsce powinno być nie wiecej niż 4 lotniska lokalne + centralne w Warszawie. Lotniska takie jak w Lublinie, a tym bardziej jak w Radomiu nigdy nie powinny powstać ze względu na bliskość innych lotnisk juz istniejących w Rzeszowie i Warszawie.  Te lotniska nigdy nie zarobią bo jest zbyt duże zageszczenie lotnisk w stosunku do pasażerów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo,że jest 4 kierunki ,i któryś trzeba wybrać!Ale do społeczeństwa przekazuje się konkrety ,a nie kit.To,że polskie lotniska będą zapleczem pasażerow dla lotnisk niemieckich,to już było wiadomo od czasu kiedy rządził Miller,bo tak się dogadali z ówczesnym kanclerzem Schrederem.Pierwszą decyzją Millera było niedopuszczenie do otwarcia największego w Europie lotniska w Białej Podlaskiej,skąd mogły latać samoloty do Australii ,Chin i Kanady.Niestety układy.Pozostałe lotniska w Polsce jak budowano to tak małe,aby nie mogły lądować i startować samoloty dalekiego zasięgu,najlepiej tylko do Frankfurtu.Tak nas zdrajcy przy pomocy UE sprzedają krok po kroku.Świdnik jest kopciuszkiem,skąd mogą latać samoloty w obrębie Europy i tylko samoloty osobowe.Chcieć rozbudować lotnisko to trzeba miasto zlikwidować.Przyznaję rację PSL-owcom ,ktorzy chcieli budować lotnisko w Niedźwiadzie,ale sitwie PO-PIS to nie pasowało! Myślę,że prezes powinien najpierw wybrać kierunek:rozum i przekazywać społeczeństwu fakty ,a nie zachcianki!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Paryz !!! pomyslcie o Payzu przynajmnie jeden lot w tygodniu !!!!! Na pewno wiecej bedzie chetnych niz na Izrael  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Też czekam na Rzym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Polsce powinno być nie wiecej niż 4 lotniska lokalne + centralne w Warszawie. Lotniska takie jak w Lublinie, a tym bardziej jak w Radomiu nigdy nie powinny powstać ze względu na bliskość innych lotnisk juz istniejących w Rzeszowie i Warszawie.  Te lotniska nigdy nie zarobią bo jest zbyt duże zageszczenie lotnisk w stosunku do pasażerów...
nie rozumiesz swiata ktory cie otacza.drogi tez na siebie nie zarobia a mimo wszystko sie je buduje.lotnisko czy porzadna ekspresowka to magnes dla inwestorow oraz czynnik rozwoju.zobacz co stalo sie w rzeszowie od kiedy maja lotnisko i prawie skonczona autostrade do krakowa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomyślcie proszę o Paryżu, Rzymie i Barcelonie, chociaż raz w tygodniu! :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo,że jest 4 kierunki ,i któryś trzeba wybrać!Ale do społeczeństwa przekazuje się konkrety ,a nie kit.To,że polskie lotniska będą zapleczem pasażerow dla lotnisk niemieckich,to już było wiadomo od czasu kiedy rządził Miller,bo tak się dogadali z ówczesnym kanclerzem Schrederem.Pierwszą decyzją Millera było niedopuszczenie do otwarcia największego w Europie lotniska w Białej Podlaskiej,skąd mogły latać samoloty do Australii ,Chin i Kanady.Niestety układy.Pozostałe lotniska w Polsce jak budowano to tak małe,aby nie mogły lądować i startować samoloty dalekiego zasięgu,najlepiej tylko do Frankfurtu.Tak nas zdrajcy przy pomocy UE sprzedają krok po kroku.Świdnik jest kopciuszkiem,skąd mogą latać samoloty w obrębie Europy i tylko samoloty osobowe.Chcieć rozbudować lotnisko to trzeba miasto zlikwidować.Przyznaję rację PSL-owcom ,ktorzy chcieli budować lotnisko w Niedźwiadzie,ale sitwie PO-PIS to nie pasowało! Myślę,że prezes powinien najpierw wybrać kierunek:rozum i przekazywać społeczeństwu fakty ,a nie zachcianki!!!
    Nie gadaj! W Białej miało powstac lotnisko wieksze niż we Frankfurcie???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dania !!!!! (arhus,billund) duzo osob mieszka w danii i napewno duzo korzystalo by z takiego polaczenia szczegolnie loty w piatek i niedziele :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po otwarciu lotniska w Radomu Lubelskie upadnie
Koń by się uśmiał.Kolejna metropolia Radom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...