Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Rozmawiałem z takim jednym po studiach na kulu. I dał mi ostry sos do kebaba zamiast mieszanego...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kogo oni teraz kształcą ? Skąd przyjeżdżają ? Totalny upadek szkolnictwa, po wynikach szkół wyższych także widać gdzie jest nauczanie z Lublina .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytam tytuł i czytam i nie moge zrozumieć co redaktor miał na mysli.....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tytuł poprawcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kłamstwo, jestem studentem prawa i nikt nas nie pytał... akurat w tych dniach na uczelni mieliśmy wydarzenie więc byśmy kogoś zauważyli.... FAKE!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jest na to regulamin i zgodnie z nim należy postąpić. Co to w ogóle za zdziwienie?Zwykły obywatel jest karany za drobnostki a lewacka hołota nie? Myślą że pomogą im zakłamane artykuły w brukowych portalach typu WP czy Onet.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co k... ma oznaczać ten tytuł?! Ludzie!! Nauczcie się pisać, dopiero potem bawcie się w gazetę...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I wszystko się zgadza! 50% studentów jedzie ledwo na 3 albo nie zda sesji, która rozpoczęła się dzisiaj. Było przeprowadzić tę ankietę, po odsiewie studenciaków ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Pauzie albo w paragrafie tych ankiet nie robili, nic dziwnego że ich nie widziałeś :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz