Ten tytuł to po polskiemu?
|
|
Jak już przenosimy na nasz grunt gdańskie rozwiązania, to ja poproszę tramwaje i obwodnicę!
|
|
POŻYJEMY ZOBACZYMY...CHOĆ MARNIE TO WIDZĘ!!
|
|
Konkretnie! Ilu urzędników darmozjadów ubędzie? A może przybędzie? Reszta to bicie piany.
|
|
Dziennik Wschodni to mecenas Pana AW. Od 2 dni temat ten sam :"stołeczki dla nasich" jestco kilka godzin modyfikowany poprzez zmianę tutułu notatki. Jak czytelnicy na każdą notatkę napiszą swoje komentarze to redakcja chowa je do magazynu. I mydlenie oczu zaczyna się od nowa. Po co to robi redakcja po to żeby ukryć opinie w sprawie prymitywnych pomysłów AW.
|
|
A to zajezdnia na Helenowie nie miała być zlikwidowana, a biura nie miały byc przeniesione na Grygowej?
|
|
Powołanie nowej jednostki jest słuszną decyzją,bo tamta była nieudolna.Mam jednakże obawy,że byłym urzędnikom odwiedziny na ulicy Niecałej 14 pewnie nie grożą?.Prezydent jako akustyk pewnie może uwierzyć w 2x2= 5 ale mnie jakoś trudno.POwiększy się bezproduktywne,papierowo-bankietowe towarzystwo które uszczupli i tak wątły budżet miasta.
|
|
Miasto już powołało jedna taką instytucje zwaną ZTM. Efektem ich rocznej działalności są nowe wzory biletów, nowe malowanie autobusów. Pozatym bez zmian, no może poza wykonczeniem takich linii jak 74 czy 21. Jestem ciekaw ile kosztowało nas, podatników utrzymanie tej bandy nieudaczników i jak długo będą nam mydlić oczy i podwyższać ceny biletów bez podnoszenia jakości usług.
|
|
Nie tylko w UE ale także w Rosji na Ukrainie i Białorusi zarządami dróg kierują wykształceni w tym kierunku drogowcy. To jest niedopuszczalne w Lublinie. Dlatego na szefa Zarządu Dróg i Mostów należy powołać inżyniera mechanika.
A tak poważnie to słabością zarządzania drogami w naszym mieście jest niski poziom fachowości. Niezależnie od tego jak będzie zorganizowane to zarządzanie to pozyskanie wartościowych pracowników przy tym poziomie wynagradzania co obecnie i przy istniejącej konkurencji będzie po prostu niemożliwe.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|