Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa Al. Racławickich coraz bliżej. Co się zmieni?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 11 września 2017 r. o 06:38 Powrót do artykułu
Tej durnoty nie ma już co komentować, ale Żukowi i jego przybocznym nie zapomnimy dewastacji jednej z najładniejszych ulic Lublina. Ciekawe czy swoje podwórka i działki zalewają w całości betonem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sam jesteś durny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co jeszcze się zmieni? otóż wszystkie stare dorodne drzewa pójdą w pi****u. O tej zmianie w artykule nie piszą, dlaczego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przebudowywać, przebudowywać, remontować iiiii...budować TUNEL(obiecywany) bo za kilka lat zaklinujemy się na amen.Pamiętam jak w latach 60-tych Aleje były poszerzane z obydwu stron o jakiś może 1 metr. Przebudowa była mało skomplikowana bo nie naruszała infrastruktury sieci trolejbusowej. Efekt był doskonały ale znowu się zapchało. Także TUNEL wcale nie będzie wielkim wyprzedzeniem "zagęszczenia motoryzacyjnego".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na pewno zmieni się już fatalna jakość powietrza na jeszcze gorszą, która bez wycinki kolejnych niemal 100 drzew (droga i prywatna budowa) jest przyczyną około 100 tysięcy dni chorobowych, 300 przedwczesnych zgonów i 500 milionów Euro kosztów zewnętrznych rocznie. Dla śródmieścia powyższe dane należy zwiększyć o 75%. Na zdrowie wydawcy i redakcji DW oraz autorom planów tej przebudowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
widzicie jak na al.Tysiąclecia gdzie jest 3 pasy ruchu korkuje się bo zrobili buspas? Teraz to samo a może coś gorszego czeka Racławickie bo tam będzie tylko 1 pas dla ruchu i dużo skrzyżowań. Skręcić w prawo przez buspas będzie o wiele trudniej więc ten buspas będzie stale zapychany i dla komunikacji miejskiej to żadne udogodnienie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po "przebudowie" Placu Litewskiego bez budowy podziemnego parkingu, który jest niezbędny do jakiegokolwiek funkcjonowania Śródmieścia szykuje się kolejna bezsensowna "inwestycja". Zamiast wybudować tunel lub wiadukt na skrzyżowaniu Raclawickich z Sowińskiego i Poniatowskiego będzie zmarnowane kolejne kilkaset milionów. Lublin będzie samodzielnym liderem w Europie. Niestety pod względem długości korków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Liście drzew zatrzymują kurz (pyły) oraz pomagają usuwać z atmosfery toksyczne substancje. Zatrzymują one i usuwają z otoczenia szereg składników tworzących smog takich jak: ozon, tlenek węgla, tlenki azotu, amoniak i pewne ilości dwutlenku siarki. Przy czym drzewa liściaste są mniej wrażliwe na zanieczyszczenia niż iglaste. Wielkie drzewa usuwają 60-70 razy więcej zanieczyszczeń niż drzewa małe. " Teraz będzie tak jakbyście pousuwali z odkurzaczy worki i filtry. Na pewno odkurzycie szybciej...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
buspasy - juz widze ten totalny korek z czubów na czechów trzeba bedzie jechac chyba obwodnica . a Lublin zdobędzie tytuł najbardziej zakorkowanego miasta Polski
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No i C.H.U.J - buspasem zarznal kolejna ulice!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Przebudowywać, przebudowywać, remontować iiiii...budować TUNEL(obiecywany) bo za kilka lat zaklinujemy się na amen.Pamiętam jak w latach 60-tych Aleje były poszerzane z obydwu stron o jakiś może 1 metr. Przebudowa była mało skomplikowana bo nie naruszała infrastruktury sieci trolejbusowej. Efekt był doskonały ale znowu się zapchało. Także TUNEL wcale nie będzie wielkim wyprzedzeniem "zagęszczenia motoryzacyjnego".
 Tunel jest tak samo mityczny i tak samo potrzebny jak złoty koń w Taplarach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w ciasnym miasteczku guberni rosyjskiej buspasy. Łysy kompletnie odleciał. Chyba o kasę chodzi bo mu to wszyscy odradzali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
centrum miasta akurat ten remont jest bardzo potrzebny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie było zgody konserwatora zabytków na parking podziemny pod Litewskim. Dlatego nie zrobili.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Ci obrońcy liści korzystają z alei? Wiedzą,ze ta ulica wymaga remontu? Podejrzewam,ze nie. Stąd ta obrona liści.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cieszy fakt ze miasto sie rwmontuje jezdzi sie coraz wygodniej i to zasluga prezydenta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelski tree killer w natarciu.Zrób tunel co obiecałeś deweloprezydencie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chyba jedyny go który mówi, że tunel (czy tańsza droga pod widuktem w wykopie) - nie jest potrzebny - Usprawninie komunikacji PŁN-PŁD w Lu. - jest konieczne a że brakuje kasy i tylko półśrodki się stosuje to inna sprawa. ŻUK-PASY - chyba przejdą do histori - najmniej potrzebane inwestycje w Lublinie. A usprawnia wyjazd kom. miejskiej z przystanku to sygnalizacja która się sprawdza i na Piłsudskiego i na Tysiąclecia (choć tu przy dużym ruchu nie daje rady...)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no narzekać ze remonty są w mieście....niesamowite
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zaraz obudza sie zwolennicy autobusów tylko że dla normalnego człowieka jest to kompletnie nie opłacalne .bilet 3.6 co w obie strony dale 7.2 , na trasie poreba -centrum mój samochód spali za 9 zł plus parking (chyba ze stanę tuż przy za strefą) za to komfort bezpieczeństwo i czas stracony w mpk bez porównania
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...