Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nikt tego nie widzi ? Tam tylko wiadukt rozwiąże problem , są tam idealne warunki na takie rozwiazanie. Kto planuje stare , niewydolne skrzyżowania w XXI wieku ? Inżynierowie , pożal się Boże ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbych napisał:
Nikt tego nie widzi ? Tam tylko wiadukt rozwiąże problem , są tam idealne warunki na takie rozwiazanie. Kto planuje stare , niewydolne skrzyżowania w XXI wieku ? Inżynierowie , pożal się Boże ...
Fachowiec Polski się znalazł, co sie na wszystkim zna. Można zrobić nawet tunel pod całym miastem, dla budownictwa nie jest to problem, tylko kwestia PIENIĘDZY. Nikt nie zrobi dla pana "fachowca" wielopoziomowego skrzyżowania w ramach czynu spoleznego. Nie te czasy. Miasto ma pieniądze tylko na skrzyżowanie, więc estakad nie bedzie. Pojmij tę zależność swym małym rozumkiem => za pracę należy się zapłata. A że wykonawca to nie firma budowlana, tylko "menedżerska" i chce wszystko zrobić podwykonwcami bez udziału sił własnych to tak się potem dzieje, a miasto na to pozwala.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to wcale nie jest dziwne! ile razy tamtędy przechodzę to robotnicy NIC nie robią, siedzą po krzakach albo udają, że coś robią, ŻENADA! dziwne, że nikt tego wcześniej nie zauważył...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zbych napisał:
Nikt tego nie widzi ? Tam tylko wiadukt rozwiąże problem , są tam idealne warunki na takie rozwiazanie. Kto planuje stare , niewydolne skrzyżowania w XXI wieku ? Inżynierowie , pożal się Boże ...
Myślę, że obwodnica Lublina spowoduje wyłączenie tego skrzyżowania z ruchu tranzytowego, pozostanie tylko ruch lokalny. Ukształtowanie terenu dla zbudowania wiaduktu rzeczywiście idealne jest.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehehe wielcy Generalni Wykonawcy, nawet pół swojego człowieka nie mają, wygrać robotę odciąć kupon i do domu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehehe wielcy Generalni Wykonawcy, nawet pół swojego człowieka nie mają, wygrać robotę odciąć kupon i teraz nie ich wina. Mostostal Warszawa skrzyżowania nie potrafi zbudować!!! i jeszcze zwalają winę na podwykonawcę , płakać się chce, niech sami wezmą się za robotę zatrudnią ludzi, kierowników, zapłacą podatki, ZUS-y
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To skrzyżowanie po przebudowie będzie pułapką dla kierowców autobusów przegubowych. Jest poprostu małe żeby skręcać we wszystkich kierunkach. Następny bubel made in Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To skrzyżowanie po przeróbkach będzie następnym problemem korkowym tak jak skrzyżowanie Sikorskiego, al.Solidarnosci, Ducha. Czy wydzielą odrębny pasek do skrętu w Prusa w lewo ? Jeśli to będzie tak zorganizowane jak na poprzednim skrzyżowaniu to pasy do jazdy na wprost ogranicza się do dwóch.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Krzysztof Żuk - jego wrodzona umiejętność niszczenia wszystkiego czego się dotknie...likwidacja cukrowni, przegrana w ESK2016, budowa S17 odłożona do 2020, modernizacja linii kolejowej odłożona do 2019, Terminal Lotniska mniejszy o połowę....ŻUK NA 2 KADENCJĘ
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzisiaj jechałem ul. Związkową i śmiało mogę powiedzieć, że teraz jeździ się po niej niż przed remontem bo teraz studzienki pozapadały się i jest bardziej nierówno niż było ze starą nawierzchnią. No i do tego na nowej nawierzchni są już ponaklejane łaty (???!!!) Jak tak ma wyglądać remont ulic w Lublinie to ja dziękuję, nie lepiej wydać tych pieniędzy na budowę nowych typu Do Dysa, Zelwerowicza itd.???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak można dopuścić, żeby roboty wygrała firma, która opiera siętylko na podwykonawcach, nawiasem mówiąc później im nie płaci, a do tego w czasie robót traktuje jak parobków. Powinno się skończyć z takimi przetargami. Mamy na Lubelszczyźnie dość firm, które wykonałyby te roboty w czasie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro miasto podpisuje umowę z terminem realizacji 30 Listopada to niech nikt nie ma pretensji do Głównego Wykonawcy, który nie musi intensyfikować pracy bo termin nie jest napięty a co za tym idzie koszty wykonania były by o wiele większe a we wszystkim chodzi o pieniądze. Termin realizacji nie jest w żaden sposób zagrożony a pismaki chociaż mają o czym pisać taka ich praca. Wiem jedno sygnalizacja świetlna w tym miejscu to nie jest najlepsze rozwiązanie ale Lublina na wiadukt nie stać najważniejsze w tym miejscu jest przejście dla pieszych dla mnie najniebezpieczniejsze w Lublinie miejmy nadzieje że sygnalizacja to zmieni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...