nie napisali jak bedzie wygladała jezdnia, ale mam nadzieje ze beda po dwa pasy w obydwóch kierunkach...
|
|
" Zanosi się na to, że w wielkich korkach na ul. Kunickiego będziemy stać aż przez rok.
Prace budowlane przy wiadukcie mają się zacząć 1 października. – Należy się spodziewać dużych utrudnień w ruchu przez cały 2012 rok – przyznaje Andrzej Matysiewicz z lubelskiego oddziału Centrum Realizacji Inwestycji spółki PKP Polskie Linie Kolejowe. Cała inwestycja ma być skończona w pierwszym kwartale 2013 roku " ... mi to wygląda na około półtora roku. I pomyśleć, że jeden z najwyższych na świecie wieżowców Empire State Building (443 metry wysokości) zbudowano w ciągu 14 miesięcy (1930-1931). A wtedy nie było ani komputerów ani takiej techniki budowlanej. |
|
po co wahadło? wystarczy ciężarówki i autobusy pokierować innymi ulicami, a osobowe auta spokojnie zmieszczą się na jednej nitce tunelu w obu kierunkach. korki mniejsze mniej smrodu dla tej i tak zasmrodzonej okolicy (drożdże jebią tam niesamowicie z browaru).
|
|
aaa i na pewno będą się z tym pier***ić jak z kiedyś z mostkiem na krochmalnej:/ robota spokojna , 8 godzinek zleci w nocy i w weekendy oczywiście wolne! a niech tam społeczeństwo płaci za paliwo w korkach! korzyści ekologiczne gwarantowane!!!
|
|
rozpoczynanie robót drogowych na zimę to specjalność lubelskich urzędników czy nie można wybrać wykonawcy który w systemie dwuzmianowym zrobił by te prace w 1/2 roku ? Jestem pewien że po 16,00 na placu budowy nie zastaniemy już robotników.
|
|
Jak to dobrze mic motocykl
|
|
TO chyba tylko w Polsce jest możliwe żeby zaczynać remont tuż przed zimą, a potem sie dziwić że robota stoi bo śnieg spadł i jest -20 stopni na dworze. Może pomyśleć i zacząć na wiosne 2012 i skończyć pod koniec wakacji ? Ale przecież wybory idą więc trzeba pokazać, że 'coś' sie robi...
|
|
Dlaczego ta inwestycja zaczyna się dopiero teraz? były całe wakacje - to jest chyba dobry czas na takie inwestycje. Rozbabrają ulicę, a w zimie nic tam nie będzie się dało zrobić! Czy nie lepiej było by zacząć wczesną wiosną i pracować na dwie zmiany i zrobić remont w pół roku? Pewnie było by trochę drożej ale mieszkańcom zaoszczędzono by trochę czasu i nerwów.
A z drugiej strony jak się coś rozbabra na ponad rok, to ludzie zapamiętają, że trwały "wielkie remonty" i będzie można sprzedawać ciemnotę, że miasto się rozwija!
|
|
Moim zdaniem samochody osobowe i ciężarowe powinny jeździć objazdem przez Dywizjonu 303 i Krańcową, a pod wiaduktem powinna jeździć wyłącznie komunikacja miejska i pojazdy uprzywilejowane - ten, kto chciałby się szybciej dostać do centrum wsiadłby w autobus, a pozostali według swojego uznania staliby w korkach.
|
|
niestety nasi podopieczni z UM niczego się nie nauczyli. choć inwestycji u nas jak na lekarstwo, to i te co są, zawsze muszą być zbabrane. ja się cieszę, że będzie remont, fajnie że coś się zmieni i gotów jestem przecierpieć dla lepszego jutro, ale dlaczego to ma trwać tak długo, dlaczego to ma być dopiero teraz kiedy rok szkolny będzie w pełni a studenci zjadą się 1 października, dlaczego to jest robione na zimę, dlaczego teraz kiedy remont Krochmalnej nabiera tempa. przecież to będzie masakra
czy urzędnicy nie wyciągnęli żadnych wniosków po tym jak inwestor zamknął ulicę Radziwiłłowską tuż przed zimą i nic nie robił przez kilka miesięcy
nie pamiętają ile było pi...... się firmy Henpol z mostkiem na Jana Pawła- też około roku
nie pamiętają jak wybrali Mostostal Warszawa do przebudowy Al. Solidarności z Prusa i 3 Maja? w Maju miała być kładziona nawierzchnia, a dopiero teraz praca ruszyła.
co to za bałwany, cały czas dają ciała a mimo wszystko dalej decydują w urzędzie na inwestycje! przecież to jakieś niemoty, miernoty które tylko grzeją dupska na ciepłych posadkach!
|
|
czy te większe ( wyższe ) samochody ciężarowe muszą jeździć ulicą Kunickiego ?
|
|
Trolejbusy muszą zniknac z Kunickiego bo jak zostana to pod wiaduktem bedą tworzyly wieksze korki przez zmiane zwrotnic na trakcji trojebusowej. Linia 151,152 powinna byc obsługiwana autobusami. Najlepszy wariant mym zdaniem dla ul. Kunickiego to jest taki by autobusy linii 151 152 kursowały do Dworca PKP a od dworca PKP do pętli na Abramowicach kursowała by linia zastępcza 051 z częstotliwościowy co 15 minut.
|
|
Tę i inne inwestycje zaczyna się właśnie teraz bo wkrótce wybory. Po byłoby juz za późno dla kandydatów |
|
Rower to też nie nowina technologiczna, więc nie ma na co narzekać.
|
|
Gdzie logika. Zmiana, aby większe tiry jechały przez centrum. Kto to wymyśla w tym Lublinie. Wysłac po nauki do Rzeszowa.
|
|
www.patole.pl Patologiczne Oblicze Internetu
|
|
Popieram głos 'Mikra'. Przez tunel powinna jeździć tylko komunikacja miejska (z dodatkowymi autobusami na liniach Kunickiego-Racławickie i Kunickiego-Lubartowska).
|
|
Urzędniki pomyślta w końcu: pod wiaduktem puście tylko MPK, reszta na objazdy. Korki będa mniejsze, a moze i samochodów ubędzie bo ludzie przesiądą sie na MPK. MPK nie może stac w korku - bo to jest bez sensu i w 100% zaprzecza ideii transportu miejskiego. W cywilizowanych miasta wytyczają bus-pasy, a w Lublnie co? Autobusy do korków. Żal ..
|
|
Remont jest niezbędny,to fakt!Ale rok czasu.....?Pewne pytanie.Ile czasu zająłby ten remont za czasów III Rzeszy.......?
|
|
Rozpęta się piekło...
Na prawdę, drodzy urzędnicy, dobrym wyjściem byłoby puszczenie pod wiaduktem tylko komunikacji miejskiej na czas remontu. Bo skoro bez remontów autobusy na Kunickiego potrafią stać w korku po pół godziny, to przy ruchu wahadłowym i kolejce samochodów to przejazd potrwa godzinę. A dla samochodów jest przecież dogodny objazd właśnie ul. Dywizjonu 303 - może kierowcy nauczyliby się z niej w końcu korzystać?
Nie chce krakać, ale od 1 października czas dojazdu do pracy do centrum zajmie pewnie ok ponad godziny, rozkład jazdy będzie można sobie wsadzić w pośladki i wszystkich szlag trafi.
Oczywiście, remont tego pięknego wiaduktu jest niezbędny, jednak trzeba ruszyć zwojami mózgowymi zanim się ktoś zabierze za takie remonty.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|