Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jak widać, pracownicy ZTM próbują ratować zaplanowany wcześniej szwindel.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To super bo solarisy to jeden wielki niewypał, mogą najwyżej stać cały czas na warsztacie. Autobusy te są najbardziej awaryjne
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smutno mi się robi, jak widzę, jak za publiczne pinieądze (z UE)MPK za wszelką cenę chce kupić autobusy produkowane za grnicą. Polska jest między innymi dlatego jeszcze taka biedna, bo sami nie sznujemy swojego kraju. Jeśli w Polsce produkuje się dobre (kupowane na całym świecie) autobusy (np. Solaris, MAN, Scania i Volvo) nie rozumię dlaczego w Lublinie mamy kupować Mercedesy, które produkują nie polscy pracownicy. Takie decyzje hamują rozwój naszego kraju, przyczyniają się do utrzymywania się wysokiego bezrobocia i zwiększają nasz deficyt w handlu zagranicznym. Jako mieszkaniec Lublina PROTESTUJĘ przeciwko zakupowi zagranicznych autobusów!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
papo napisał:
To super bo solarisy to jeden wielki niewypał, mogą najwyżej stać cały czas na warsztacie. Autobusy te są najbardziej awaryjne
Oczywiście.... a po mieście jeżdżą Solarisy widma...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wojtek napisał:
Smutno mi się robi, jak widzę, jak za publiczne pinieądze (z UE)MPK za wszelką cenę chce kupić autobusy produkowane za grnicą. Polska jest między innymi dlatego jeszcze taka biedna, bo sami nie sznujemy swojego kraju. Jeśli w Polsce produkuje się dobre (kupowane na całym świecie) autobusy (np. Solaris, MAN, Scania i Volvo) nie rozumię dlaczego w Lublinie mamy kupować Mercedesy, które produkują nie polscy pracownicy. Takie decyzje hamują rozwój naszego kraju, przyczyniają się do utrzymywania się wysokiego bezrobocia i zwiększają nasz deficyt w handlu zagranicznym. Jako mieszkaniec Lublina PROTESTUJĘ przeciwko zakupowi zagranicznych autobusów!!!
TUMANIE ( syny wiatru i kurzu ) przetarg organizuje ZTM a nie MPK. Naucz się czytać a dopiero później wypowiadaj
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kierowca napisał:
TUMANIE ( syny wiatru i kurzu ) przetarg organizuje ZTM a nie MPK. Naucz się czytać a dopiero później wypowiadaj
Hmm faktycznie nie doczytałem... Ale po co od razu obelgi?? Sądząc po Twoim nicku to Ty jesteś tumanem...He he, ale tak to jest jak się uczyć nie chaciało (albo nie było w stanie). Pozdrawiam :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maniek napisał:
Oczywiście.... a po mieście jeżdżą Solarisy widma...
Ta jeżdżą... fakt że solarisów w Lublinie jest 21. Ten 1 z około 2000 roku jest o niebo lepszy, pomimo iż jest już zajeżdżony przez 10 lat eksploatacji w MPK, ale jest zrobiony na prawdę tak jak trzeba. Te pozostałe 20 szt. to jeden wielki szmelc, i aż dziw bierze że solaris takie coś wypuścił na rynek. Zauważcie że inni producenci tacy jak np. Mercedes ma dwa modele autobusów o różnym standardzie - Conecto i Citaro. Conecto to mercedes dla ubogich, zaś wykończenie citaro jest porównywalne z flagowymi zamówieniami solarisa. Bo niestety Solaris ma lepszych i gorszych klientów i Lublin zalicza się do tych drugich... Co widać po dostarczonych nam 20 solarisach za ,,Mikuły'' w których chyba już połowa jak nie więcej miała poważne awarie układów napędowych (skrzyni czy też silnika).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Drodzy internauci nie jest ważne jaka firma dostarczy autobusy do lublina.Ważny jest stan naszych dróg bo na nich po trzech latach eksploatacji nawet najlepszy autobus będzie się nadawał na złom.Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Siedzą tam zapewne jakieś chłopki ("giełdowe fachowce", co ich wiedza motoryzacyjna opiera się na 2 prawd: "merc to merc" albo "golf to jest golf") co wydaje im się, że znaczek mercedesa coś tu gwarantyje. Popytajcie strażaków używających mercedesów atego wszędzie, gdzie ich szefowie, robiący specyfikację przetargów, zdobywali wiedzę motoryzacyjną na giełdach samochodowych 20 lat temu od "buchających wiedzą handlarzy". A tak wogóle to Lublin ot zawsze było miasto "wywrotowe". Sami chcieliśmy mazy na trajtki przerabiać (ciekawe jak ten temat się skończył i ile kasy wtopiono w to...?), cała Polska się rozwija, buduja się drogi, wielkie inwestycje, a tu większość głosuje na pis i potem narzeka że wielkie, centralne inwestycje nas omijają. A kto do cholery będzie pompował kasę gdzieś gdzie go nie lubię...? No a już najwiekszym hitem jest oficjalna nazwa jednego z projektu: "Wewnętrzna obwodnica miasta"!!! Hit na skalę świata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od początku forują ten szwabsko-turecki chłam czyli Conecto. Większość polskich miast wybiera Solarisa, bo to najlepszy wybór z możliwych. To polska firma, która osiągnęła europejski sukces, bo wytwarza naprawdę piękne, wygodne, eleganckie i mało awaryjne wozy. A tutecko gestapowskie Conect(czyt.Złomecto) niech sprzedają Turasom.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
papo napisał:
To super bo solarisy to jeden wielki niewypał, mogą najwyżej stać cały czas na warsztacie. Autobusy te są najbardziej awaryjne
Człowieku ty bredzisz. Zanim coś powiesz to się zastanów, bo się kompromitujesz. Tożto właśnie ten wieśniacki Merc model dla ubogich-conecto ciągle się psuje i stoi ina kołkach.Podczas przejazdu pierwszej partii 5 sztuk z turckiej fabryki do Lublina 3 po drodze się zepsuły!!! Tak, że musieli kilkanaście godzin czekać na mechaników z fabryki tego chłamu. Co więcej serwis i części do tego badziewia mają kosmiczne ceny i koszt utrzymania tego taboru też jest bardzo wysoki. O wielew wyższy niż w przypadku Solarisa, którego inne miasta uważają za wybór najlepszy z możliwych rynkowych propozycji. Kupno wieśniackich Merców to niewypał. Ale przecież każdy wieśniak w swoim ciasnym móżdzku sobie zakodował, że "bez gwiazdy nie ma jazdy".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
większość miast polskich wybiera naszego polskiego Solarisa, powiem więcej, Solarisy są też w Wilnie, w Sztokholmie, Bratysławie a nawet w Szwajcarii, która co jak co dba o wysoką jakość. Nawet kurorty narciarskie w Alpach w Austrii korzystają z przegubowców Solarisa- Solden! no ale nasi urzędnicy, nasi wspaniali urzędnicy lubelscy znają się lepiej na rzeczy i g ich obchodzi lata doświadczeń z innych, znacznie bardziej wymagających rynków. to jest nieważne, nieważne jest też to, że SOLARIS to polska firma, która produkuje w Polsce swoje autobusy. K.... mać, nieważne jest nawet, to że Polska to jeden z najważniejszych producentów autobusów w Europie- Solarisy, Autosany, Man, Volvo, Scanie, Solbusy, Kapena. więc jest duże pole do popisu, jest z czego wybierać a przy okazji uszczęśliwić rodzimą gospodarkę i tym że ileś ludzi będzie miało pracę! ale nie, lubelscy urzędnicy to zakute łby które wiedzą lepiej! wszyscy namaszczeni przez ciotki, wujków, szwagrów mają głęboko gdzieś interes naszego miasta, regionu a w tym przypadku i polskiej gospodarki. no bo jak inaczej to można rozumieć, 6-7 producentów a ci wybierają innego, który w Polsce jedyne co polskie dorzuci to lubelskie tablice! hańba i wstyd!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już to pisałem wcześniej-tak się składa,że u mnie w rodzinie jedna osoba jeździ na takim akumulatorowym wózku inwalidzkim ,więc naprawdę nie widzę zasadniczej różnicy przy wsiadaniu do Solara czy Merca .Natomiast różnica Merca w Solarze jest taka,że Merc nie ma pasa do przypinania wózka inwal.-a Solar taki pas posiada,a to ogromnie ważne i gwarantuje ,że wózek na ostrych zakrętach nie przesuwa się w autobusie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ta, jasne, zależalo im na komforcie pasażerów...RACZEJ PREZESOWI ZTM ZALEŻALO< ZEBY NA KONCIE POJAWILY SIĘ TYSIĄCE ZLOTYCH "ZA POMOC" W WYGRANIU PRZETARGU PRZEZ MERCEDESA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czytam wasze komentarze i rzygać mi się chce. Nikt z komentujących nie widział nawet SIWZ-u a większość pewnie nawet nie wie co to jest. Jeden cymbał z przedszkolnej gazetki napisał o jakimś faworyzowaniu jednej z firm, a reszta jak małpy powtarza za nim. Przeczytajcie najpierw pseudoznawcy opis zamówienia, popytajcie ludzi z branży, a może uświadomicie sobie, że idąc waszym tokiem myślenia dobrze można powiedzieć po tym przetargu, że jest ustawiony pod solarisa, a mercedes jest poszkodowany.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo już prawie na 100% ze wygra Mercedes MADE IN TURKEY bo ZTM zrobiło przetarg na wzór przetargu MPK ( z wyjątkiem tej szerokości drzwi, klimatyzacji i paru innych "szczegółów"). ZTM tak samo wymaga jakiegoś kosmicznego momentu obrotowego 1600Nm i wyżej....nie wiem chyba tylko po to by kierowcy na światłach palili gumę. A poza tym Solaris ma trochę droższe przegubowce więc wątpię, żeby zwyciężył z tym doskonałym dziełem "tureckich rąk"(oczywiście bez urazy dla Turków ).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I czasu MPK będzie pod skrzydłami miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ponoć Conecto nie ma ocynkowanej kratownicy przez co już po 4-5 latach będzie wyeksploatowany jak stareńki 20-letni Jelcz. Także, o ile to prawda, to nie jest to super wybór...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja się na plotkach nie będę opierał, tak jak to robi większość wypowiadających się powyżej. Powiem tylko to, co widać i czuć w czasie podróży obydwoma autobusami. A więc Mercedes jest zdecydowanie wygodniejszy (nie chodzi tylko o siedzenia, ale także o zwykły komfort jazdy), a wnętrze ma lepiej wykończone. Jedyne o co się boję to to, że może być zbyt delikatny jak na nasze warunki. Natomiast Solaris jest niewygodny i ma bardzo twarde zawieszenie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pasażer MPK napisał:
Ja się na plotkach nie będę opierał, tak jak to robi większość wypowiadających się powyżej. Powiem tylko to, co widać i czuć w czasie podróży obydwoma autobusami. A więc Mercedes jest zdecydowanie wygodniejszy (nie chodzi tylko o siedzenia, ale także o zwykły komfort jazdy), a wnętrze ma lepiej wykończone. Jedyne o co się boję to to, że może być zbyt delikatny jak na nasze warunki. Natomiast Solaris jest niewygodny i ma bardzo twarde zawieszenie.
Jeżeli będziemy mieć dobre i gładkie drogi w Lublinie,to twarde czy miękkie zawieszenie nie ma znaczenia -a jeżeli drogi będą takie jak ulica Krochmalna lub Łęczyńska,to i miękki Merc się rozleci... A czemu narzekasz na siedzenia i zawieszenie?-przecież autobus podmiejski to nie dalokobieżny -tu jedziesz nie dłużej niż 40 minut,więc pupa nie zdąży rozboleć z niewygody... I co jeszcze byś chciał w podmiejskim autobusie-może miejsca do spania?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...