Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ratusz i Brama Krakowska podświetlone na nowo. Pokaz iluminacji (zdjęcia)

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 3 sierpnia 2016 r. o 04:53 Powrót do artykułu
Jestem absolwentem Technikum Energetycznego w Lublinie, ul. Długa4, rocznik 1969 i gdzieś w pudełku z pamiątkami mam legitymację nagrody otrzymanej od zarządu miasta " Za czyn społeczny dla miasta Lublina" jaki otrzymałem jako uczeń czwartej klasy tej szkoły za udział w projektowaniu i wykonaniu podświetlenia Bramy Krakowskiej. Zrobiliśmy ten projekt w pełni własnymi siłami jako wolontariusze a materiały bezpłatnie przekazał Zakład Energetyczny i Elektrownia Lublin. Nad całością projektu czuwał ówczesny wicedyrektor Zespołu Szkól Energetycznych mgr inż. Wincenty Chodorowski. To były czasy. Nauka praktyczna zawodu, połączona z pracą dla środowiska, w którym się mieszkało przez te 5 czy 6 lat, nawet jeśli to była Bursa czy internat na Weteranów. A moja praca dyplomowa to był projekt oświetlenia artystycznego auli w Liceum Urszulanek przy Narutowicza. Nie wiem jak długo działało to oświetlenie Bramy Krakowskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez szału :( A tak reklamowali
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Beznadziejne te zdjęcia, nie profesjonalne...nie ma już w redakcji żadnego dobrego fotografa? Młodzież zainteresowana fotografika robi piękniejsze..nic z tych zdjeć nie wynika, nie odzwierciedlają przedsięwzięcia, No dramat po prostu.......
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz