Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ręce precz od trajtka!

Utworzony przez janek z działek, 21 listopada 2007 r. o 07:26 Powrót do artykułu
Ludzie , ja sam nie korzystam z komunikacji miejskiej, ale doskonale Was rozumie, z tym że MPK tak układa trasy i rozkład żebyście musieli się przesiadać i kasować więcej biletów.Jestem za bojkotem MPK, to jest przedsiębiorstwo użyteczności publicznej ale niestety nie działa na korzyść mieszkańców tylko na swoje utrzymanie , mimo że jest dotowane przez samorząd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapraszam osoby, które twierdzą że zmiana trasy 153 nie utrudni życia mieszkańcom Bronowic na przejażdżkę linia 153 albo 158 z Racławickich w stronę Majdanka. W tych trolejbusach obecnie jest tłok nawet po 19!!! nie wspominając o godzinach szczytu. a może zamiast 153 uruchomić autobus o podobnej trasie???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkam na bronowicach i mi to pasuje, to tej pory 153 i 158 miały taką samą trasę , bezsęs. Terza 153 będzie łatwiej dojechać na uczelnię bo bedzie jechała ul. Głęboką a z tamtąd jest bliżej niż z Racławickich. Powstała nowa trasa a ludziom żle!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Problem leży chyba gdzie indziej, po prostu jest za mało kursów trolejbusów, w zajezdniach MPK są nadmiarowe trolejbsy, co z tego że stare, to nie autobus w którym silnik po iluś tys. kilometrów kopci i zdycha przy mrozie, w trajtkach najszybciej psująca się część to rama podwozia (z czasem rdzewieje)A trolejbusy są zapchane do granic możliwości nie tylko w godzinach szczytu, co się dzieje od 15 do 17 np. na Lipowej to nie wspominam, jakby dali 2x więcej kursów o tej porze to i tak wszystkie trajtki byłyby zapełnione, a teraz czeka sie na przyjazd 3-go czy 4-go trajtka żeby się wreszcie tam dopchaćW Lublinie jest stosunkowo mało trakcji trolejbusowych, ale trzeba je wykorzystać na maxa, ponieważ:* w zajezdniach są nadmiarowe trolejbusy* stary trolejbus nie wymaga tylu napraw co o połowę nowszy autobus, tam po prostu nie ma co się psuć* przepełniony autobus zdycha na stromych podjazdach (na razie mamy mało takich które sobie w miarę radzą), a dla trajtka to nie problem, bo silnik elektryczny nie ma minimalnej liczby obrotów przy której gaśnie* silnik elektryczny nie ma problemów z działaniem w zimie, w przeciwnieństwie do tych wszystkich zdezelowanych trupów autobusów jakie są w lubelskim MPK - w regionie gdzie 20-stopniowy mróz to nie jest anomalia to ma duże znaczenie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no chyba ze ktos na kulu studiuje he he . . . ;| ja akurat ar to racja, zgodze sie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hehe no chyba ze ktos na kulu studiuje he he .. swoja droga zastanawiam sie czego zaden autobus nie jezdzi wzdluz uczelni, czemu tylko do kulu moze byc blisko?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem, o co tyle hałasu, przecież po zabraniu 153, mieszkańcy Węglina dostaną 150-tkę, a od niedawna jeździ nowa linia autobusowa 76
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Człowieku! o czym piszesz, powtarzasz farmazony - miasto dopłaca, a widziałeś ile. Tak naprawdę MPK nie powinno się martwić o utrzymanie tras komunikacyjnych, czy starczy na paliwo i części zamienne. Te koszty i tak są oszczędnościowe, bo Miasto (UM) właśnie w bardzo małym stopniu pamięta, że ma obowiązek zapewnienia mieszkańcom przewozu. Magistraccy urzędnicy w Lublinie nie chcą przyjąć do wiadomości, że aby świadczyć usługi przewozowe swoim mieszkańcom winni ponosić tego koszty, jak to się dzieje na całym świecie. Im się wydaje,że powinni na tym interesie jeszcze zarobić. Oby się nie obudzili z ręką w nocniku, bo jak się sprywatyzuje przewoźnika, to prywatny właściciel nie będzie się bał egzekwować należnych dopłat na drodze sądowej. Ale to już pewnie nie problem tej ekipy, ale następnej. Bo co ich może obchodzić co będzie w przyszłości, problem zostanie przesunięty w czasie i niech się martwią ich następcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję, aby zamiast kierować linię 150 na Węglin, MPK przywróciło funkcjonowanie linii trolejbusowej 157, która kiedyś tam docierała. Wystarczy jedynie ulepszyć jej trasę. Byłoby to dobre rozwiązanie dla wszystkich z Węglina chcących nadal korzystać z trolejbusów i jednocześnie nowych pasażerów z Czubów. Linia 157 przebiegałaby następująco: Węglin - Al. Kraśnicka - Al. Racławickie - Lipowa - Narutowicza - Głęboka - Filaretów - Zana - Bohaterów Monte Cassino - Armii Krajowej - Orkana - Roztocze - Al. Kraśnicka - Węglin. W odwrotnym kierunku mogłaby powstać linia 157 BIS na trasie: Węglin - Al. Kraśnicka - Roztocze - Orkana - Armii Krajowej - Bohaterów Monte Cassino - Wileńska - Głęboka - Narutowicza - Lipowa - Racławickie - Al. Kraśnicka - Węglin. W ten sposób Aleja Kraśnicka nie zostałaby pozbawiona trolejbusów a mieszkańcy okolic Orkana zyskali dodatkowe połączenie z centrum miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...