Mandat min. 5 tys. zł może by spowodował, iż w przyszłości się to nie powtórzy - tak niskie kwoty mandatów raczej nie odstraszają
|
|
Gość. Mylisz się gdyby licencja i tacho obowiązywała powyżej 7.5 tony wszystkie auta do 3.5 rejestrowali by na 6.5 ton. Wtedy wszystko by po legalu jeździło, ale to jest polska. Teraz rejestracja do 3.5 tony i 300 kg ładowności a konstrukcja przewiduje ładunek 3-4 ton. Dlatego że prościej bo nie trzeba licencji, prawka na c, certyfikatu, tacho, viatol. A za oc i tak płacisz tyle samo bo po numerze vin ciężarowy.
|
|
Nowa droga, zrobiona 2 mce temu, ograniczenie do 12 t.... 40 tonowe ADAMfy zapitalają sobie na luzie... władze mają to w d
|
|
Lubelska inspekcja jest na jednym z ostatnich miejsc w Polsce pod względem skuteczności w ważeniu samochodów. Aby nadrobić statystki i żeby się jej nie czepiali specjalnie waży tylko samochody do 3,5 tony. Nie trzeba się narobić. A każdy przeładowany. Wystarczy dać 500 mandatu i tyle. Czasami na stronie głównego inspektoratu niektóre województwa chwalą się ważeniem prawdziwych ciężarówek ale Lublina tam ze świecą szukać...
|
|
To proste - jak państwo polskie robi kierowców w pernambuko - to kierowcy też się bronią
|
|
Amerykę odkryliście... :) każda hurtownia dowożąca piwo i napoje przeładowuje samochody. Inaczej niczego by nie wywieźli. Wystarczy przyjżeć się tym samochodom latem kiedy jest sezon. Myślę, że tylko z 1% jeździ przepisowo:)
|
|
Coś w tym jest. Mój znajomy wozi buraki do cukrowni. Od początku kampanii miał 8 kontroli. Wszystko było w porządku. A raz go tylko zważyli.
|
|
Mokre pestki są ciężkie.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|