Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rekordowy kontrakt Ursusa. Traktory z Lublina pojadą do Etiopii

Utworzony przez Szylke, 24 września 2013 r. o 17:38 Powrót do artykułu
Brawo tak trzymać jednak można podczas kryzysu Afryka tam jest przyszłość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tak i padnie jak mojemu znajomemu w ciągu roku nowy Ursus 8014H, najpierw przednie koło się odkręciło podczas jazdy, potem tłumnik wystrzelił jak rakieta bo nie przykręcony, akumulator nie przymocowany, bak wciągnęło bo za szczelny korek a teraz skrzynia padła. Ciągnik fajny, ale wykonanie total china. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znając rzeczywistość i warunki afrykańskie to te ursusy szybko padną i serwis  gwarancyjny stamtąd nie wyjedzie. To wszystko mi pachnie starą komuną, gdzie żuki i nysy eksportowano do Egiptu i Libii. Awaryjnośc tych pojazdów przekraczała 80%. Tak samo będzie z ursuem. Lepiej obni żcie cey i sprzedajcie tuetjszym rolnikom serwis bedzie tańszy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znając rzeczywistość i warunki afrykańskie to te ursusy szybko padną i serwis  gwarancyjny stamtąd nie wyjedzie. To wszystko mi pachnie starą komuną, gdzie żuki i nysy eksportowano do Egiptu i Libii. Awaryjnośc tych pojazdów przekraczała 80%. Tak samo będzie z ursuem. Lepiej obni żcie cey i sprzedajcie tuetjszym rolnikom serwis bedzie tańszy.
NO właśnie i do tej pory w Egipcie można spotkać pełno Żuków. Czy to świadczy o i ch małej trwałości?                      
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe z czego złożą te ciągniki skoro u nas spawają jedynie kabiny do niektórych modeli. Reszta tzn silniki, osie, tylne mosty m, zaczepy a nawet opony to produkty zagraniczne. Tak naprawdę ciągniki dla Etiopii będą zestawem klocków wyprodukowanych za granicą, importowanych do Polski a następnie ponownie wywiezionych za granicę. Szkoda, że w tym kraju nie ma prawdziwego przemysłu. Cieszę się jednak, że Ursus zdobył taki kontrakt bo może wreszcie zacznie się rozwijać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
90 mln usd za 3000 sztuk to daje kwote ok 95.000 zł za ciągnik. Tyle to kosztują 4 koła do porządnego ciągnika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaczepy i kabiny są produkowane w Jackowie , przez włoską firma w której pracują biali murzyni = Polacy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
My się cieszymy bo to gówno w papierku. A oni będą płakać ;D  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
My się cieszymy bo to gówno w papierku. A oni będą płakać ;D
No to należy koniecznie ich w jakiś sposób ostrzec !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak naprawdę nie ma nigdzie w pełni krajowego produktu.Wszystkie ciągniki mają zagraniczne podzespoły i części podobnie z samochodami czy samolotami.Teraz nikt nie robi w pełni swojego produktu od pierwszej śróbki do gotowego wyrobu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
co wy deb***e wypisie, nasze ciągniki za tą cenę są naprawdę konkurencyjńe i bardzo dobe . A wy jesteście  tumany tumany i jeszcze raz z was tumany bez wiedzy . ale cóż takich ćwoków w Polsce mamy i dlatego bidęn klepiemy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...