Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Porażka. Studia dla kucharzy. Do bycia kucharzem wystarczy gastronomiczna zawodówka. Sam ją skończyłem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego piszecie tylko o rekrutacji na uczelniach publicznych? W Lublinie są też cztery uczelnie niepubliczne, czyli WSPA, WSSP, WSNS i WSEI. Tam łącznie studiuje ok. 10 tys. osób. Ja jestem studentem lubelskiej Wyspy na kierunku architektura i bardzo sobie to chwalę. Wcześniej studiowałem na Politechnice Lubelskiej i tam było fatalnie. Traktowano nas jak uczniaków, panie w dziekanacie niemiłe, a poziom wykładowców mierny. Na Wyspie zajęcia prowadzi m.in. znany w kraju i na świecie lubelski architekt dr Bolesław Stelmach. On też wcześniej był wiązany z Politechnika, ale nie chciał tego kontynuować.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz