Brak DUBLINA również jest przyczyną słabego listopada.
|
|
No to do tego wishful thinking jednego miliona trochę brakuje
|
|
To trzeba rozbudować, bo pasażerowie się w terminalu ledwie mieszczą! Aha i jeszcze trzeba do zarządu kogoś nowego, bo aktualny nie podoła z takim wyzwaniem.
|
|
Strażak Pawlak zaniemógł . A może obrabia pole ?
|
|
Ale starozakonni swoje 1,5 miliona zarobili...
|
|
Dołóżcie jeszcze do składu rady nadzorczej albo POszerzcie skład zarządu o takich fachowców jak np. Josef Bonk - syn ryżego trampkarza (czołowy specjalista od lotnictwa w OLT Express), albo "byznesmenów od wszystkiego" z partyjki Pawlaka - choćby Piechocińskiego czy Śmietankę. Oni wam zrobią ruch w milionach pasażerów rocznie - jak się tam komuś we łbach zamaiło (patrz: wiadomości prasowe na temat rozbudowy portu lotniczego Lublin i "milion pasażerów")
|
|
Było dużo obietnic że w miejsce likwidowanych kierunków wejdą inni przewoźnicy.I co?i nic.Oto rezultat.
|
|
No i my z naszych podatków musimy tę inwestycję finansować. A decydenci mogą spać spokojnie.
|
|
Misiewiczow paru do zarzadu i bedziem latac nawet do tokio. Pis ma takich specjalistów że jak sie razem wezmą za myslenie to postawią tam taki wielki pomnik smolenski ze pol swiata bedzie tu latać i oglądać.
|
|
buhahahaha dobudujcie stodołę, a nie kolejną część terminala !!!
|
|
dworca pks nie było porzadnego syf i brud a tu lotnisko wam sie marzy
|
|
To Lotnisko w Lublinie to jedna wielka pomyłka. Porządną ekspresówkę lepiej by walneli do Warszawy i Rzeszowa, tak, żeby do stolicy można było dojechać w 1,5 godziny. Plus modrenizacja kolei, szybkie ekspresowe połączenie z Warszawą...
|
|
Po co nam ekspresówka do Rzeszowa tam nic nie ma
|
|
Cały rok na plus i to najważniejsze. A w 2017 powinno dojść parę nowych kierunków + powrót Frankfurtu z innym przewoźnikiem.
|
|
Pomyłka? 400 tyś ludzi z niego skorzysta w tym roku, a łącznie ponad 1 000 000. Lotnisko to potrzebna inwestycja i co do tego nikt nie ma żadnych wątpliwości.
|
|
ciesze sie ze jest lotniska ale kokrzystalem tlko 2 razy bo to bez sensu wole jechac do wwy i za cene 300zl wziac bagazu 31 kg do Londynu i wysiasc na Heathrow w Londynie a nie 100km poza Londynem co zabiera dodatkowe pieniadze i czas Wracajac kiedys z Luton do Lublina podroz z domu do Lublina zajela mi 14 godz wiec po co mi to? wole z Heathrow szybciej i taniej wliczajac busa do WWY
Moze kiedys otworza ukraine i inne kierunki na wschod to sie zwiekszy ruch a tak to juz nie bedzie lepiej
Dlaczego np nie lata LOT? to panstwowy przewoznik i moglby latac do Londyni z Lublina napewno mialby pasazerow!ale ONY wola krasc i myslec jak by tu cos ukrecic na boku takie to managery
|
|
nie zdarzylo mi sie kupic taniej biletu na wizz aira niz 300zl 1 strone a nawet jak kupisz za 100zl to dolicz walizke za oplate 100zl,dojazd z Luton itp i jest to samo TANICH LINII NIE MA!!!!!!!!!!
|
|
ojojoj i co się stało? lotnisko się ze...sra ...ło?
|
|
Zaorać to zmywakowo!
|
|
Witam wszystkich! Jeżdżę do Niemiec od 30 lat ; znam czasy różne ; doczekaliśmy czasów lotniczych i BARDZO DOBRZE!!! Ale!!!!! Gdzie są menadżerowie tej firmy za co oni biorą pieniądze ??? Czy ktoś zrobił rozpoznanie ile ludzi z Lubelskiego pracuje w Niemczech w takim landzie np. Baden Wirtemberg . Osobiście znam dziesiątki ludzi którzy pracują u rolników albo na opiece ; a ile jest tych których nie znam . Przy każdym sondażu dopominam się o połączenie do Stuttgartu. Cena przejazdu busem Lublin-Okolice Stuttgartu =80 Euro , czas przejazdu 17 do 24 godzin; wolę dać 150 Euro i w 3 godziny być w domu! Bez zmęczenia ryzyka ŚMIERCI na każdym zakręcie. Pomyślcie menadżerowie i rozwijajcie naszą POLSKĄ firmę. Winiarz.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|