tak to jest jak firma dziad wygrywa przetarg we współpracy z jeszcze lepszą, notabene miejską spółką jaką jest MPK i biorą się za coś za pięć dwunasta... do tego niekompetentni urzędnicy z ZDiMu co nie znają przepisów ruchu wydają zgodę na wyznaczenie miejsc postojowych w miejscach niedozwolonych przez przepisy ruchu drogowego i mamy strefę płatnego parkowania w Lublinie. Panie kieliszek, wszystkie parkomaty powinny być wyłączone do momentu prawidłowego i kompletnego wyznaczenia miejsc parkingowych zgodnych z prawem. To co się dzieje teraz jest to próba wyłudzenia pieniędzy !!
|
|
Ulice: Krakowskie Przedmieście , Zielona i Chopina były w tzw. starej strefie. Czy pobieranie na nich opłat do 30.06.2016 r. pomimo braku znakowania poziomego było legalne?
|
|
Tak, a na Rusałki tłumy, moze za cały dzień 10 aut- śmiech na sali robić strefe parkowania na ulicy z której nawet mpk nie można podjechać tylko iść pod górę albo cofać do zamojskiej żeby dobić do centrum. Trzeba się trochę zastanowić nim się wyciągnie ręce po kasę.
|
|
Rozumiem ze ratusz reguluje tez prawo o ruchu drogowym, bo liczy się kasa bo w tych miejscach nie można parkować ze względu na przepisy ruchu drogowego, ale jak strefa jest to już zapomnieli, a co na to Policja?
|
|
Nie cwaniakuj, bo akurat przepisy się ciągle zmieniają i niejeden by poległ na tym poszerzeniu strefy. |
|
b.dobrze ODKORKOWAĆ CENTRUM, stanowczo za dużo tam samochodów
|
|
Mam pytanie. Dlaczego wymieniono parkometry i trzeba teraz wpisywać nr rejestracyjny samochodu. To nowy sposób na dodatkową kasę? Parkometry nie wydają reszty. To już jest naciągactwo. Teraz trzeba wpisać nr rejestracyjny. Domyślam się, że celem jest uniemożliwienie odstąpienia biletu. Tylko dlaczego. Jeśli już wrzuciłam pieniadze, w ilości większej niz potrzebowałam, bo nie miałam drobnych, a nie zapewniono mi parkometru zwracającego resztę, dlaczego nie mogę odstąpić komuś swojego biletu, aby "dokończył" sytanie? Wszak "wykupiłam" pozwolenie na stanie w strefie przez okreslony czas. Według mnie to zwykłe draństwo i naciągactwo.
|
|
Nieznajomość prawa nie zwalnia z obowiązku jego przestrzegania. Do puki nie ma prawidłowo zyznaczonych miejsc, o pobieraniu opłaty nie powinno być ani słowa. Realizaja zamierzeń jest poprostu do D. |
|
Postulat ze wszech miar słuszny, tylko wykonanie marne. Jeżeli ktoś poważnie myśli o odkorkowaniu Śródmieścia, to powinien ograniczyć możliwość parkowania w strefie do 2, maksymalnie 3 godzin. Tymczsem, wprowadzone zmiany to tylko sposób na zwiększenie dochodów miasta. Z części miejsc parkingowych można by było zrezygnować, patrz Krakowskie, i zrobić miejsce dla rowerzystów, którzy teraz uskuteczniają slalomy pomiędzy przechodniami. Najważniejsze są jednak inwestycje w alternatywne rozwiązania komunikacyjne: parkingi na obrzeżach Centrum, komunikacja miejska, arterie komunikacyjne umożliwiające omijanie Śródmieścia. Pomysłów na parkingi nie ma w ogóle, podróżowanie MPK do najprzyjemniejszych i szybkich nie należy, a inwestycje drogowe idą, jak krew z nosa. Budowa Trasy Zielonej znowu stanęła, pomysłu na udrożnienie Sowińskiego brak, a w zamian zamknięto część Krakowskiego i planuje się tam wybudować kolejne centrum handlowe. Przy takim zarządzaniu, w perspektywie kilku lat należy spodziewać się paraliżu komunikacyjnego w tej części Lublina. Może to zniechęci kierowców do jazdy samochodami? |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|