Też byłbym zadowolony siedząc na posadce urzędniczej zarządzając ruchem w mieście nie jeżdżąc codziennie po 300 km .. zza ekranu monitora wszystko takie ładne...
|
|
Nad każdym skrzyżowaniem powinien być zamontowany zegar z odliczaniem ile sekund pozostało do zmiany świateł !!! Takie rozwiązanie to same korzyści!!!! Płynność ruchu + zwiększenie bezpieczeństwa (ograniczenie przejazdu na czerwonym itp.)
Władze Lublina powinny tego typu rozwiązanie wziąć pod uwagę!!! Lub po prostu zrobić test na kilku głównych skrzyżowaniach!!!!
|
|
Priorytet dla autobusów, to był jeden z częściej wymienianych argumentów przez urzędników ze ZDiM czy też użyteczności, jakie miał dać ITS na ulicach. Znowu się "nie dało". Czyj paraliż to spowoduje? Bo chyba nie autobusów. A na ich sprawnym ruchu powinno nam zależeć.
Pamiętam, jak jeszcze w zeszłym roku, jadąc po Kraśnickiej swoim autem nie przekraczałem 60 km/h, to zazwyczaj łapałem się na zielone światło na każdym skrzyżowaniu. Teraz to nie do pomyślenia.
|
|
Wzorem KODu doniosę do Brukseli, że lubelskie urzędasy "wywaliły w błoto" parę milionów aby skutecznie zakorkować miasto.
|
|
cyt. ,,Po ograniczeniu możliwości wjazdu na skrzyżowanie al. Solidarności z ul. Ducha zadziałał mechanizm naczyń połączonych i do sterowników na sąsiednich skrzyżowaniach trzeba było wprowadzić około 30 poprawek.'' - I TO JEST OSTRZEŻENIE PRZED ZABRANIEM POŁOWY PRZEPUSTOWOŚCI al. Racławickich POD PRZYKRYWKĄ BUSPASÓW !!
|
|
Tak udrożnili centrum że autobus linii 14 z Felina o 16.30 i 16,52 spod FELICITY w ogóle nie przyjeżdża od kilku dni. Brawa dla urz
ędasów!!!!
|
|
Jak się wydało prawie 30 baniek, to nie pozostaje nic innego jak zachwalanie, że to było nam niezbędnie potrzebne. Ktoś widział zieloną falę?? bo ja nie. Teraz jest tak że stoję na każdym skrzyżowaniu. Po za tym to od 3 lat (przy wilgotnej pogodzie) na skrzyżowaniu filaretów i jpII światła zapalają się na kilka sekund, że nawet samochody nie zażąda opuścić skrzyżowania.
|
|
System się niezkalibrował tylko rozkalibrował. Bzdury pisze ten pseudodziennikarz Smaga. Na Krasnickiej korki tworz sie nie przez nadmierna ilość aut tylko przez to że na jednej krzyżówce jest zielone a na następnej czerwone. Dziś na Łęczyńskiej z Fabryczna migało pomaranczowe, totalna dezorientacja-kierowcy MPK, busiarze, kierowcy wiedzieli kto ma pierszeństwo ale "niedzielni" i przyjezdni to juz stress. Porażka z systemem zarzadzania ruchem wiem co pisze bo codziennie jeżdze po Lublinie!!!
|
|
W niedziele o godz. 2.50 jechalem od Krasnicka w strone centrum , na szesciu swiatlach czerwone. Z czego: na 4 po dojechaniu, bylem jednym z pierwszych samochodow, stalo sie ok. 6-7 s, a na dwoch ok. 30-40 sekund. Paranoja !! Na tych dwoch skrzyzowaniach sytuacja wygladala tak ze ruszajac z poprzedniego na zieolnym widialem w oddali zielone na nastepnym a w odleglosci ok. 100 m zmienialo sie na czerwone. Nikt nie skorzystal z tego zielonego swiatla z jadacych caly czas prosto Krasnicka. System nie zdal do nastepnej klasy , a urzednicy chyba nigdy ne jechali Krasnicka , jesli twierdza ze wszystko jest dobrze.
|
|
W niedziele o godz. 2.50 jechalem od Krasnicka w strone centrum , na szesciu swiatlach czerwone. Z czego: na 4 po dojechaniu, bylem jednym z pierwszych samochodow, stalo sie ok. 6-7 s, a na dwoch ok. 30-40 sekund. Paranoja !! Na tych dwoch skrzyzowaniach sytuacja wygladala tak ze ruszajac z poprzedniego na zieolnym widialem w oddali zielone na nastepnym a w odleglosci ok. 100 m zmienialo sie na czerwone. Nikt nie skorzystal z tego zielonego swiatla z jadacych caly czas prosto Krasnicka. System nie zdal do nastepnej klasy , a urzednicy chyba nigdy ne jechali Krasnicka , jesli twierdza ze wszystko jest dobrze.Jechalem oczywiscie o godz. 22.50. |
|
jest lepiej, dużo lepiej
|
|
W Lublinie jest po prostu za dużo samochodów i tu żadne systemy nie rozwiążą całkowicie problemu korków!!!
|
|
no jak ktoś oczekiwał że wszystkie korki znikną to faktycznie może czuć się zawiedziony
|
|
Nad każdym skrzyżowaniem powinien być zamontowany zegar z odliczaniem ile sekund pozostało do zmiany świateł !!! Takie rozwiązanie to same korzyści!!!! Płynność ruchu + zwiększenie bezpieczeństwa (ograniczenie przejazdu na czerwonym itp.) Władze Lublina powinny tego typu rozwiązanie wziąć pod uwagę!!! Lub po prostu zrobić test na kilku głównych skrzyżowaniach!!!!I jak niby miałoby to działać gdy długość zielonego jest dynamicznie zmienna i zależy od natężenia ruchu ? |
|
No super jest cały lewy pas zablokowany od skrzyżowania Głęboka Kraśnicka do ronda Krwiodawców przez skręcające pojazdy w lewo
|
|
Ten system miał USPRAWNIĆ ruch a nie ZLIKWIDOWAĆ korki
Niektórzy jawnie mylą pojęcia
|
|
może wreszcie któryś z "geniuszy" od ruchu w mieście wbije sobie do zakutej pały, że należy zmienić organizację ruchu na skrzyżowaniu Krochmalna-Cukrownicza, tak aby było pierwszeństwo od Cukrowniczej w kierunku Diamentowej???? Rozładuje to momentalnie korki, które mają niemal kilometr, na świeżej 3-pasmówce. Zamiast niej trzeba było wybudować wielki parking, wyszłoby na to samo!
|
|
Dobrze, że przynajmniej urzędnicy są zadowoleni... W sumie mogliby dostać z tego powodu jakieś nagrody.
Bo mi akurat przez Kraśnicką jeździ się gorzej niż przed instalacją tego wspaniałego systemu.
|
|
Po prostu masakra. Kasa wywalona w błoto. Bo oprócz pogorszenia jazdy to poprawy jak dotąd nie odnotowałem nigdzie. Choćby na jednym skrzyżowaniu.
|
|
Ten system miał USPRAWNIĆ ruch a nie ZLIKWIDOWAĆ korki Niektórzy jawnie mylą pojęcia Ten system miał USPRAWNIĆ ruch a nie ZLIKWIDOWAĆ korki Niektórzy jawnie mylą pojęciaa czy zlikwidowanie korków nie jest warunkiem koniecznym na usprawnienie ruchu? Co ... geniusz geniuszem pogania ... |
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|