Bardzo dobry wybór. Solarisy to bardzo nowoczesne i niezawodne wozy. Gdyby wybrali ten ukraiński chłam to byłby to nieprawdopodobny skandal. A tak będziemy mieć super trolejbusy.
|
|
To dobrze,że będą Solarisy. A co z tak"szumnie przewidywaną"produkcją Mazów w Lublinie?
|
|
A ja widzialem kilka dni temu takiego MAZ'a na linii 153. To z poprzednich zakupów ?
|
|
W przypadku Maza zostało kupione nadwozie, reszta była montowana w Lublinie. Podobnie ma się rzecz z Jelczami 120MT o numerkach 3833-3835. |
|
jechałem tym MAZ-em i komfort jazdy jest podobny jak w starym jelczu, wszystko skrzypi, wyje itp. dobrze że wygrał solaris
|
|
A co to było 6 mln zł dla takich milionerów jak my .
|
|
NIECH ZGADNĘ.... TROLEJBUSY OCZYWIŚCIE BEZ KLIMY , MAŁO TEGO, MAJĄ PEWNIE TYLKO MALUTKIE OKIENECZKA
LUBLIN TO JAK ZWYKLE MEGA-WIOCHA, CAŁY KRAJ KUPUJE TABOR Z KLIMĄ A LUBLIN NIE, BO KLIMA SIĘ NIE SPRAWDZA
Nie wiem co więcej napisać, przy każdym kolejnym przetargu liczę na sprzęt z klimą i za każdym razem się zawodzę.
Czytam o przetargach w innych miastach w Polsce, oczywiście wszędzie gazety piszą "....autobusy, co oczywiste, są wyposażone w klimatyzację...."
jakby tego było mało, to dodam, że Lublin ze względu na położenie geograficzne ma spośród dużych polskich miast największą liczbę dni słonecznych w roku, czyli słoneczko dopieszcza nas w MPK bardziej niż innych
|
|
Jeżeli wszystkie warunki spełnia Producent Polski to lubelskie MPK słusznie wybrało tzw.
" patriotyczną ofertę". Dobrze się dzieje gdy pieniądze polskie w tranzakcjach pozostają w
Polsce a nie wypływają za granicę. No oczywiście wymagana jest przy tym patriotyczna uczci
wość i żetelnośc kontraktowa. W Ameryce mówią " co Polskie to PIEKNE ".
Popierajmy Polskie Biznesy !. Jeżeli jesteśmy przy temacie komunikacji miejskiej, pisałem
już o tym temacie w Kurier Lubelski ale Dziennik Wschodni też jest lubelskim dziennikiem .
Podpowiadam MPK Lublin "idącemu do Europy", że na całym świecie jest Program ułatwiania życia
Inwalidom także i MPK Lublin musi stawiać wymogi Producentowi Pojazdów Komunikacji Miejskiej
aby autobusy i trolejbusy były wyposarzone w automat otwierania pomostu do wjazdu wózkiem
inwalidzkim. W USA wszystkie pojazdy komunikacji miejskiej w takie automatyczne pomosty są
wyposarzone a nawet automat do obniżania stopni wejścia dla ludzi w podeszłym wieku .
Producenci tych pojazdów komunikacji miejskiej doskonale o tym wiedzą ale w kontraktach tej
ważnej sprawy się nie wymienia. NIECH TO UCZYNI MPK LUBLIN !.
Podeszły wiek jest piękny ale nie raz brakuje siły i wtedy MUSIMY INWALIDOM DOPOMOC !.
SZCZESC BOZE ! MEMU MIASTU LUBLINOWI !
|
|
Wbrew pozorom zaoszczędzili by 6mln a potem wsadzili w naprawy drugie tyle. Ukraińskie trolejbusy to badziewie... nie ma co psioczyć, że ma być droższy solaris.
A nawiasem mówiąc, to w Lublinie powinny być tramwaje, a nie trolejbusy.
|
|
Jak nie wiesz na 100% to się nie podniecaj zawczasu... |
|
Tramwaje z dodatkowym wagonikiem z piachem do sypania pod koła, gdy ślizgają się po szynach na 3-go maja ;] |
|
Dobrze i mądrze piszesz-ale Cię"poprawię"-tu się trochę mylisz,bo automat może się zepsuć tak jak niebieski przycisk przy środkowych drzwiach na zewnątrz. Naprawdę-ale wolę ręcznie otwieraną klapę/kładkę do wjazdu wózkiem inwalidzkim.Piszę to nie bez powodu,gdyż często sam otwieram tą "kładkę"i wiem,że automaty bywają zawodne. Chyba to było w maju-na przystanku przy Rondzie Lubelskiego Lipca dostałem opie**ol od kierowcy,że go osobiście nie zawołałem do otwarcia kładki. Wciskałem ten niebieski przycisk przy drzwiach-a po chwili się okazało,że jest on zepsuty. Tak więc: nie wierzę do końca automatom i tym innym"nowinkom". Jednocześnie dziwi mnie to,że niepełnosprawnym mieszkańcom Lublina prawie nigdy nikt nie otwiera tych"kładek"w autobusach/trolejbusach -a wręcz(gdy otwieram) widzę u wielu ludzi"astronomiczne zdziwienie",że jest coś takiego jak "kładka"na wózek-więc w starych Jelczach "kładki"są pordzewiałe,a otwarcie ich często graniczy z cudem. A wracając do automatu-to myślę,że po jakimś czasie było by tak,jak z tą rampą na schodach przy ubikacji na lubelskim Kolejowym Dworcu Głównym-gdy chcieliśmy skorzystać,to pani powiedziała,że to urządzenie od kilku lat jest zepsute-ale jest bo jest... |
|
Mazy nie wystartowały ponieważ Solaris zablokował sprzedaż napędów asynchronicznych Medcomu tej firmie.
|
|
Jechałem 2 razy tym Mazem,ale jakoś niezbyt to mi się podobało-dużo w nim"plastikowych skrybotów" i jest głośniejszy od Solarisa,mimo że jest jeszcze nowy.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|