Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Hmmm,niektórzy mają dobrą pamięć i pamiętają jak to niejaki pisuar Muszyński,prezes lotniska w budowie zapowiadał pół miliona pasażerów w pierwszym roku... Potem próbował zostać prezydentem Lublina co mu się na szczęście nie udało. Co ten gamoń teraz robi?Na pewno ma jakąś ciepłą posadkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Powody, dla których lubelskie lotnisko musiałoby zwrócić cześć dofinansowania są dwa. Pierwszy: zbyt mała liczba pasażerów. W 2014 roku port miał obsłużyć 270 tys. podróżnych.   W tym czasie odprawiono jednak tylko 189 tysięcy." .....................................................................................................................   WIKIPEDIA hasło "Port Lotniczy Lublin - Swidnik " :   "Prognoza ruchu lotniczego dla aeroportu Lublin-Świdnik zakłada 500 tys. pasażerów w pierwszym roku funkcjonowania lotniska, około 1 mln w prognozie sięgającej 2016 roku i około 2,4 mln pod koniec 2035 roku. (...) W ciągu pierwszego roku swojej działalności obsłużył ponad 188 tys. pasażerów.  Nie udało się osiągnąć planowanych przez Zarząd portu 300 tys. pasażerów."    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hmmm,niektórzy mają dobrą pamięć i pamiętają jak to niejaki pisuar Muszyński,prezes lotniska w budowie zapowiadał pół miliona pasażerów w pierwszym roku... Potem próbował zostać prezydentem Lublina co mu się na szczęście nie udało. Co ten gamoń teraz robi?Na pewno ma jakąś ciepłą posadkę.
Pomysłodawcą lotniska był POpaprany Oszukańczy aparat ucisku sprawujący władzę w Polsce już 8 rok. Konkretnie pomysł i budowę  firmował  Jacek Sobczak z PO (pan samolocik na obrazkach z kampanii wyborczej). Muszyński został zaplątany - sam tego chciał - w krótkim okresie kolaboracji lubelskiego PiS z PO w samorządzie województwa (2006/2007). Po wyborach parlamentarnych od 2007 roku za wszystko odPOwiada koalicja PO i PSL. Durny POmysł na budowę lotniska jest dzieckiem trójcy: PO, PiS  i przekonanego ostatecznie (początkowo PSL forował Niedźwiadę) "propozycją nie do odrzucenia" - PSL-u.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinien ktoś z urzędasów Hetmana odpowiedzieć za zwrot tak gigantycznej kasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pomysłodawcą lotniska był POpaprany Oszukańczy aparat ucisku sprawujący władzę w Polsce już 8 rok. Konkretnie pomysł i budowę  firmował  Jacek Sobczak z PO (pan samolocik na obrazkach z kampanii wyborczej). Muszyński został zaplątany - sam tego chciał - w krótkim okresie kolaboracji lubelskiego PiS z PO w samorządzie województwa (2006/2007). Po wyborach parlamentarnych od 2007 roku za wszystko odPOwiada koalicja PO i PSL. Durny POmysł na budowę lotniska jest dzieckiem trójcy: PO, PiS  i przekonanego ostatecznie (początkowo PSL forował Niedźwiadę) "propozycją nie do odrzucenia" - PSL-u.
Lotnisko było i jest dobrym pomysłem tylko nie ma mądrego żeby nim właściwie zarządzać. Biedny Muszyński,został przypadkowo "zaplątany"....Nieśmiały-nie śmiał odmówić. Proponuję przyznać mu odszkodowanie za straty moralne-co się chłop nacierpiał...a jeszcze teraz mu wypominają. Czy 500 tys zł.ukoi jego skołatane nerwy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dopiero teraz pas za długi? a gdzie były te eksperty z Brukseli jak planowali inwestycję? komedia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko było i jest dobrym pomysłem tylko nie ma mądrego żeby nim właściwie zarządzać. Biedny Muszyński,został przypadkowo "zaplątany"....Nieśmiały-nie śmiał odmówić. Proponuję przyznać mu odszkodowanie za straty moralne-co się chłop nacierpiał...a jeszcze teraz mu wypominają. Czy 500 tys zł.ukoi jego skołatane nerwy?
Muszyński nie jest z mojej bajki, więc nie zamierzam go bronić. Tylko w całym tym bajzlu stanowił jedno mniejsze lub większe ogniwo ("żarł chętnie z tego koryta").  Pomysł (lotnisko w środku miasta)  i jego realizacja - to przede wszystkim "zasługa" Partii Oszustwa. Personalnie z tego środowiska namniej zrobił Jasio P. - herbu gumowy fajfus - ponieważ wówczas zaangażował się w bieganiu po studiach tv z lateksowym sobotórem tego... lub ze świńskim ryjem na tacy... Tak więc "znaj proporcium mocium panie".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ups - a tak mialo być pięknie. Co 15 minut samoloty w różne strony świata. A wyszło jak zawsze - po lubelsku, czyli nijak. Pas można zrolować i sprzedać na metry, to się trochę kaski zwróci. Na jeden lot dziennie wystarczy klepisko zamiast pasa.  Zawsze można podjechać na Okęcie albo do Jasionki - tu zawsze jest czynne, a wasz pas możemy odkupić za 50%. :D
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ups - a tak mialo być pięknie. Co 15 minut samoloty w różne strony świata. A wyszło jak zawsze - po lubelsku, czyli nijak. Pas można zrolować i sprzedać na metry, to się trochę kaski zwróci. Na jeden lot dziennie wystarczy klepisko zamiast pasa.  Zawsze można podjechać na Okęcie albo do Jasionki - tu zawsze jest czynne, a wasz pas możemy odkupić za 50%. :D
Ta twoja Jasionka istnieje wiele lat i wciąż jest na minusie.Ty możesz sobie jeździć gdzie chcesz nawet na lotnisko w Radawcu, a co mnie to obchodzi. Ciekawe dlaczego Unia nie czepi się greckich inwestycji. Tam wszystko budowali na niby i jeszcze za to kasę dostawali. Kasa szła, a w rzeczywistości nic nie budowano. Cieszę się, że LUZ powstał i że został wybudowany od podstaw. Polak potrafi jednak nie tylko kraść. A i z tych terapatów też LUZ wyjdzie, czego mu szczerze życzę..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe co na te nowinki Muszyński. Ten co jako prezes PLL przekonywał, że w 2013 r. lotnisko ma mieć pół miliona klientów a już po czterech latach zacznie na siebie zarabiać. Na początek proponuję, żeby oddał Volvo które zostało kupione za pieniądze PLL a którym teraz prywatnie jeździ oraz 400 tyś. zł które zarobił na tej absurdalnej klauzuli braku konkurencji.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Jacku niech Pan coś powie,lub chociaż male zdjątko w tle z lotniskiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Może warto przywrócić loty do Liverpoolu ???to i liczba pasażerów wzrośnie :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dokładnie lot do liverpoolu.....ten który miał największą frekfencję  został zawieszony....gdzie logika.....  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Agdzie loty do Szkocji? Planujcie kierunki gdzie są tysiące Polaków!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak, zdjecie lotow do Liverpool przy tak duzym zapotrzebowaniu ? Zupelny brak logiki. ..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Największa klapa inwestycyjna w Lublinie. Przed rozpoczęciem budowy lotniska pisałam wielokrotnie - "Nie lotnisko, a budowa drogi szybkiego ruchu do Warszawy". Drogą taką do W-wy dojedziemy w 1,5 godziny, to by zachęciło inwestorów do inwestycji w naszym regionie. Do Londynu czy Paryża przy takiej komunikacji samochodowej można bez większych przeszkód polecieć z Okęcia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Powody, dla których lubelskie lotnisko musiałoby zwrócić cześć dofinansowania są dwa. Pierwszy: zbyt mała liczba pasażerów. W 2014 roku port miał obsłużyć 270 tys. podróżnych.   W tym czasie odprawiono jednak tylko 189 tysięcy." .....................................................................................................................   WIKIPEDIA hasło "Port Lotniczy Lublin - Swidnik " :   "Prognoza ruchu lotniczego dla aeroportu Lublin-Świdnik zakłada 500 tys. pasażerów w pierwszym roku funkcjonowania lotniska, około 1 mln w prognozie sięgającej 2016 roku i około 2,4 mln pod koniec 2035 roku. (...) W ciągu pierwszego roku swojej działalności obsłużył ponad 188 tys. pasażerów.  Nie udało się osiągnąć planowanych przez Zarząd portu 300 tys. pasażerów."
 Tylko, że prognoza była robiona z uwzględnieniem OLT,   które miało mieć znaczący udział w operacjach z naszego portu, i w innych realiach rynku. Po drodze OLT padło wraz ze złotym Amberem. W międzyczasie pozmieniało się to i owo, cele marketingowe operatorów, tu i ówdzie spadły ceny i takie tam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Powody, dla których lubelskie lotnisko musiałoby zwrócić cześć dofinansowania są dwa. Pierwszy: zbyt mała liczba pasażerów. W 2014 roku port miał obsłużyć 270 tys. podróżnych.   W tym czasie odprawiono jednak tylko 189 tysięcy." .....................................................................................................................   WIKIPEDIA hasło "Port Lotniczy Lublin - Swidnik " :   "Prognoza ruchu lotniczego dla aeroportu Lublin-Świdnik zakłada 500 tys. pasażerów w pierwszym roku funkcjonowania lotniska, około 1 mln w prognozie sięgającej 2016 roku i około 2,4 mln pod koniec 2035 roku. (...) W ciągu pierwszego roku swojej działalności obsłużył ponad 188 tys. pasażerów.  Nie udało się osiągnąć planowanych przez Zarząd portu 300 tys. pasażerów."
 Tylko, że prognoza była robiona z uwzględnieniem OLT,   które miało mieć znaczący udział w operacjach z naszego portu, i w innych realiach rynku. Po drodze OLT padło wraz ze złotym Amberem. W międzyczasie pozmieniało się to i owo, cele marketingowe operatorów, tu i ówdzie spadły ceny i takie tam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast otwierać trasy gdzie są Polacy /Liwerpol.Amsterdam.Szkocja/ to jakiś "kościelny" trasę do Rzymu.Ile osób poleciało? Myśleć - to nie boli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Muszyński nie jest z mojej bajki, więc nie zamierzam go bronić. Tylko w całym tym bajzlu stanowił jedno mniejsze lub większe ogniwo ("żarł chętnie z tego koryta").  Pomysł (lotnisko w środku miasta)  i jego realizacja - to przede wszystkim "zasługa" Partii Oszustwa. Personalnie z tego środowiska namniej zrobił Jasio P. - herbu gumowy fajfus - ponieważ wówczas zaangażował się w bieganiu po studiach tv z lateksowym sobotórem tego... lub ze świńskim ryjem na tacy... Tak więc "znaj proporcium mocium panie".
co to za bzdury z tym pasem,  ten pas wcale nie jest taki długi, gdyby był któtszy nie byłoby możliwości lądawania Rusłana itp. miały by też problemy te samoloty co teraz ladują, lotnisko byłoby dla maleńkis samolocików. Nie bruksela nie opowiada bzdur
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...