Dopóki nie pojedzie na przegląd do Bydgoszczy, to nic się z tym nie zrobi.
--- z takim podejściem przez PKP-owców z Lublina to idzcie wszyscy w diabły... pasażerowie powinni olać ten kurs i pojechać busami. Może nauczą sie te nieroby, że o sprzęt trzeba dbać i przeglądać a nie puszczać w trasę śmierdziucha.
|
|
zapraszam do przejechania sie szynobusem 5.20 relacji szastarka-lublin to dopiero odwaga bez klimy smrodek z wc i do tego ludzi jak mrowek a szynobus malenki pozdro
|
|
klimatyzacja w szynobusie to chyba poroniony pomysł . jest skomplikowana , jak sie okazuje i zawodna, a efektywność - watpliwa. co parę kilometrów szynobus zatrzymuje sie, otwierane są drzwi, ludzie wysiadaja , wsiadają, trwa to 2-3 minuty , gorące powietrze spływa do środka i całe to chłodzenie na nic.
lepsze byłyby jednak otwierane okienka
|
|
za miesiac juz klima bie bedzie potrzebna bo upalow juz nie bedzie wiec nie musza jechac do bydgoszczy
|
|
Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji. |
|
TO ŚMIERDZĄ WKŁADKI HAMULCOWE BARANY !!!!
|
|
Wkładki CIOTO-te ze skrzydełkami albo tampony-S. |
|
Taaa, a busy pięknie pachną, i są tak zadbane, że aż! Jak ITD pokaże się na drodze, to połowa chowa się po krzakach Poza tym, gościu, gdyby nie ci kolejarze, to 3/4 taboru by nie jeździło. To raz. Dwa: tym razem UMWL powinien chyba zmienić dostawcę. PESA się nie sprawdziła. Proponuję GTW2/8 albo 2/10 Stadlera. Nie dość, że produkowane w Polsce to jeszcze niedaleko bo w Siedlcach. A jeżdżą w Niemczech, Holandii, Szwajcarii. Tam nie narzekają na nie. Ja także nie narzekałem swojego czasu. Te które mamy, i tak nie są kompatybilne ze sobą, pomimo tego, że są od jednego producenta. Ewentualnie jako jednen z warunków powinni dodać obowiązek dostarczenia na czas naprawy pojazdu zastępczego co najmniej klasy pojazdu naprawianego. |
|
czy ktoś wam każe jeździć szynobusem? To nie Wielkopolska, można pojechać busem. Nie dość że szybciej to nie śmierdzi
|
|
Jaki premier,takie szynobusy.
|
|
Ot odezwali się znawcy "od siedmiu boleści"! Jakoś autobusy podmiejskie (9-metrowe z 3 parami drzwi) mają klimę i zatrzymują się co 1-2 minuty i klima się sprawdza -pod warunkiem,że jakiś deebil okien nie pootwiera. Wszak szynobus jest "nieco" dłuższy niż 9metrów i ma tylko 2 pary drzwi (po każdej stronie -zależnie od peronu po której jego stronie się znajduje). I nie wiem czy wiecie "arcymądrałkowie",że szynobus ma coś takiego,co się zowie "ciepły guzik" -jaśli go nie naciśniesz,to drzwi na przystanku się nie otworzą -a jeśli się otworzą,to i tak po kilku sekundach się zamykają automatycznie. W dodatku szynobus na pewno co 1-2 minuty się nie zatrzymuje tak jak autobus podmiejski. Więc niby czemu klima w szynobusie się nie sprawdza -jeśli klima w autobusie podmiejskim (krótszym niż szynobus) częściej zatrzymującym się i z większym "zagęszczeniem" drzwi się sprawdza? Głupi jesteście ciołki,bo się nie znacie -więc się nie wypowiadajcie. A przegląd klimy oczywiście powinno się robić -podobnie jak w aucie(ja robię każdej wiosny). |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|