Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Upał i smród w szynobusie. Winnych brak

Utworzony przez Gość, 31 lipca 2012 r. o 06:57 Powrót do artykułu
Dopóki nie pojedzie na przegląd do Bydgoszczy, to nic się z tym nie zrobi. --- z takim podejściem przez PKP-owców z Lublina to idzcie wszyscy w diabły... pasażerowie powinni olać ten kurs i pojechać busami. Może nauczą sie te nieroby, że o sprzęt trzeba dbać i przeglądać a nie puszczać w trasę śmierdziucha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zapraszam do przejechania sie szynobusem 5.20 relacji szastarka-lublin to dopiero odwaga bez klimy smrodek z wc i do tego ludzi jak mrowek a szynobus malenki pozdro
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
klimatyzacja w szynobusie to chyba poroniony pomysł . jest skomplikowana , jak sie okazuje i zawodna, a efektywność - watpliwa. co parę kilometrów szynobus zatrzymuje sie, otwierane są drzwi, ludzie wysiadaja , wsiadają, trwa to 2-3 minuty , gorące powietrze spływa do środka i całe to chłodzenie na nic. lepsze byłyby jednak otwierane okienka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
za miesiac juz klima bie bedzie potrzebna bo upalow juz nie bedzie wiec nie musza jechac do bydgoszczy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jon napisał:
klimatyzacja w szynobusie to chyba poroniony pomysł . jest skomplikowana , jak sie okazuje i zawodna, a efektywność - watpliwa. co parę kilometrów szynobus zatrzymuje sie, otwierane są drzwi, ludzie wysiadaja , wsiadają, trwa to 2-3 minuty , gorące powietrze spływa do środka i całe to chłodzenie na nic. lepsze byłyby jednak otwierane okienka
Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
TO ŚMIERDZĄ WKŁADKI HAMULCOWE BARANY !!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PKP napisał:
TO ŚMIERDZĄ WKŁADKI HAMULCOWE BARANY !!!!
Wkładki CIOTO-te ze skrzydełkami albo tampony-S.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Dopóki nie pojedzie na przegląd do Bydgoszczy, to nic się z tym nie zrobi. --- z takim podejściem przez PKP-owców z Lublina to idzcie wszyscy w diabły... pasażerowie powinni olać ten kurs i pojechać busami. Może nauczą sie te nieroby, że o sprzęt trzeba dbać i przeglądać a nie puszczać w trasę śmierdziucha.
Taaa, a busy pięknie pachną, i są tak zadbane, że aż! Jak ITD pokaże się na drodze, to połowa chowa się po krzakach Poza tym, gościu, gdyby nie ci kolejarze, to 3/4 taboru by nie jeździło. To raz. Dwa: tym razem UMWL powinien chyba zmienić dostawcę. PESA się nie sprawdziła. Proponuję GTW2/8 albo 2/10 Stadlera. Nie dość, że produkowane w Polsce to jeszcze niedaleko bo w Siedlcach. A jeżdżą w Niemczech, Holandii, Szwajcarii. Tam nie narzekają na nie. Ja także nie narzekałem swojego czasu. Te które mamy, i tak nie są kompatybilne ze sobą, pomimo tego, że są od jednego producenta. Ewentualnie jako jednen z warunków powinni dodać obowiązek dostarczenia na czas naprawy pojazdu zastępczego co najmniej klasy pojazdu naprawianego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
czy ktoś wam każe jeździć szynobusem? To nie Wielkopolska, można pojechać busem. Nie dość że szybciej to nie śmierdzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jaki premier,takie szynobusy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
. napisał:
Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji. [/quote] [quote name='.' timestamp='1343725537' post='659269'] Popieram.Klimatyzacja w szynobusach to zbędny wydatek na urzadzenie i na paliwo potrzebne do funkcjonowania.Okna powinny byc otwierane. Koszt mniejszy, a wygoda wieksza.Moze byc nawet klimatyzacja, ale zawsze musi być możliwość wymiany powietrza. W samochodach jest klimatyzacja, ale okna się otwierają. Mozna korzystac albo nie.Stare składy kolejowe maja po 50 lat, w Szwajcarii więcej i nie są awaryjne. Nadmierne skomplikowanie powoduje skutki jak wyżej. Samobieżne wagony motorowe tzw motoraki Skoda nie są awaryjne, docierają wszędzie w Czechach i na Słowacji.
Ot odezwali się znawcy "od siedmiu boleści"! Jakoś autobusy podmiejskie (9-metrowe z 3 parami drzwi) mają klimę i zatrzymują się co 1-2 minuty i klima się sprawdza -pod warunkiem,że jakiś deebil okien nie pootwiera. Wszak szynobus jest "nieco" dłuższy niż 9metrów i ma tylko 2 pary drzwi (po każdej stronie -zależnie od peronu po której jego stronie się znajduje). I nie wiem czy wiecie "arcymądrałkowie",że szynobus ma coś takiego,co się zowie "ciepły guzik" -jaśli go nie naciśniesz,to drzwi na przystanku się nie otworzą -a jeśli się otworzą,to i tak po kilku sekundach się zamykają automatycznie. W dodatku szynobus na pewno co 1-2 minuty się nie zatrzymuje tak jak autobus podmiejski. Więc niby czemu klima w szynobusie się nie sprawdza -jeśli klima w autobusie podmiejskim (krótszym niż szynobus) częściej zatrzymującym się i z większym "zagęszczeniem" drzwi się sprawdza? Głupi jesteście ciołki,bo się nie znacie -więc się nie wypowiadajcie. A przegląd klimy oczywiście powinno się robić -podobnie jak w aucie(ja robię każdej wiosny).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...