Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

UPC przyznało się do pomyłki. Klient odzyska pieniądze

Utworzony przez skazany na MM, 17 stycznia 2011 r. o 10:26 Powrót do artykułu
To samo jest w Multimedia.W tej firmie,jesli się ma kilka usług,to faktycznie trudno się pozbierać.Ja kiedyś dałem się skusić i podpisałem umowę na pakiet cyfrowy HBO.Firma naliczła mi podwójną cenę za HBO,gdyż założono mi dekoder a nie poinformowano,że należy zwrócić filtr.Umowa była na 12 miesięcy,ale w MM powiedziano mi,że dopiero po 13-tu miesiącach mogę zrezygnować "bo tak jest". W międzyczasie przedstawiciel firmy (mieszczącej się gdzieś na śląsku) "wezwał mnie do zwrotu dekodera pod konsekwencją naliczenia opłaty karnej. Jednym słowem nie tylko UPC ale także w multimediach jest bardak i nikt nie panuje nad sytuacją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Specjalnie zlikwidowali anteny zbiorcze na blokach a później kazali sobie płacić 6 zl od wszystkich (było 1,5 zl) Oszusty i cwaniaki. LUDZIE REZYGNUJCIE Z TYCH OPŁAT 6zl !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
klient UPC napisał:
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
UWAGA NA UPC 111. Od tej Firmy dostałem rachunek zawyżony o 800 PLN. Nie otrzymałem pomocy od Rzecznika Konsumentów w Lublinie,mimo ewidentnej zasadności mojej reklamacji.Chodziło tu o rachunek telefoniczny,gdzie w wykazie rozmów były połączenia trwające po kilka godzin,a w trakcie trwania tych rozmów,były wykonywane inne połączenia.Sprawę ostatecznie wygrałem, umowę z UPC rozwiązałem i przestrzegam przed korzystaniem zwłaszcza z tego operatora,którego bezczelność i pazerność przekracza wszelkie granice.Zastanawiam się też nad utrzymywaniem takich instytucji jak Rzecznicy różnego rodzaju,którzy są skłonni bardziej trzymać stronę silniejszego (np operatorów mediów elektronicznych,czy też dostawców energii elektrycznej),być może czerpiąc z tego określone profity. Więcej takich spraw opisanych w prasie RTV, może stanowić pewną obronę przed nieuczciwymi Firmami,bo generalnie przy tak słabym Państwie,to już nie wiadomo jak się bronić i kto nas jeszcze "rąbie po kieszeni" z czego nawet nie zdajemy sobie sprawy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W "Kolejarzu" od lat płace w czynszu ponad 6 zł za tzw. konserwacje instalacji RTV oczywiście od lat mam UPC najpierw analogową a teraz cyfrową. Czy to ta sama opłata jak w/w artykule?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to przedziwna firma do kwadratu. 4 lata temu sprzedałam siostrzenicy mieszkanie gdzie była ich kablówka i pełny pakiet, jednocześnie zrezygnowałam z ich usług. Rachunki nie przychodziły, był pakiet minimalny a po jakimś czasie włączyli pakiet pełny z canal+ Ponad 3 lata siostrzenica ma tv gratis
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to naciągacze i banda oszustów! próbował ktoś zrezygnować z ich usług? miałem prawie 300zł rachunku co miesiąc za usługi które nie są warte połowy tej ceny i musiałem czekać dwa miesiące na odłączenie tego badziewia bo procedura odłączenia tyle trwa! To jakieś jawne jaja z klientów! Odradzam tych oszustów!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
znam to;) telefon za darmo,dekoder z możliwością nagrywania HD i super szybki internet;) w rzeczywistości telefon zepsuł się po miesiącu bo to jakaś chińska imitacja, dekoder z możliwością nagrywania HD łapie zawiechy co najmniej 4 razy w tygodniu więc i tak nic się nie nagra a cofać to najwyżej w rozwoju sobie można No i ten super internet rozłącza się po kilka razy na dobę więc i super ściąganie tu nic nie pomoże a ci co załatwili się w WI-FI to płacą za ten nic nie warty router co miesiąc po 10zł gdzie można go kupić za 50zł na stałe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
znam to;) telefon za darmo,dekoder z możliwością nagrywania HD i super szybki internet;) w rzeczywistości telefon zepsuł się po miesiącu bo to jakaś chińska imitacja, dekoder z możliwością nagrywania HD łapie zawiechy co najmniej 4 razy w tygodniu więc i tak nic się nie nagra a cofać to najwyżej w rozwoju sobie można No i ten super internet rozłącza się po kilka razy na dobę więc i super ściąganie tu nic nie pomoże a ci co załatwili się w WI-FI to płacą za ten nic nie warty router co miesiąc po 10zł gdzie można go kupić za 50zł na stałe
ja mam wprawdzie tylko dwie usługi; neta i tv i jest ok. nic mi sie nie zawiesza xD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC (pakiet podstawowy TV) - 8,50 zł (z TVN i POLSAT) MULTIMEDIA (pakiet podstawowy TV) - 6 zł (bez TVN i POLSAT) Do 31 lipca 2011 w Lublinie i województwie będzie uruchomiony nadajnik naziemnej TV cyfrowej (kanały MUX 2) Do jej odbioru wystarczy TV LCD lub plazma (z wbudowanym tunerem DVB-T MPEG-4)i zwykła antena pokojowa (cena od 30 zł). MUX 2 - Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, TV Puls (kanały dostępne od razu) MUX 3 - TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia (kanały dostępne w Lublinie od 2012 lub 2013 roku) Po co wam pakiety podstawowe w kablówkach ? Wyrejestrować dziadostwo i kwita.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
naciągacze.... i to wszystko....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto walczyć! Mi UPC zaproponowało kiedyś rozszerzenie pakietu, konsultantka nie poinformowała mnie jednak o dodatkowej opłacie 50 zł która pojawiła się na następnej fakturze. Złożyłem skargę i anulowano mi tę kwotę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem, nie wiem. A ja i moi znajomi mamy UPC od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Lepsze o wiele niż ten szit Multi Media, która co chwilę nawalała na LSMie. Czy to TV, czy Internet. Instalatorzy UPC również są bardzo mili i pomocni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ann napisał:
A ja i moi znajomi mamy UPC od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Lepsze o wiele niż ten szit Multi Media, która co chwilę nawalała na LSMie. Czy to TV, czy Internet.Instalatorzy UPC również są bardzo mili i pomocni.
Zapomniałaś dodać, że jesteś z UPC i robisz im kampanię. UPC na LSM-ie (osiedla Słowackiego i Konopnickiej) mają swoje skrzynki i konkurują z MULTIMEDIA, które w całości opanowało też LSM. Im więcej klientów odebranych MULTIMEDII na tych 2 osiedlach tym lepiej dla UPC. Proste jak włos Mongoła. Ja kicham i na jednych i na drugich, ale u mnie honor to podstawa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie, Złodzieje i się nachapać nie mogą. Nagle 6 z hakiem więcej, w lipcu było dodatkowe +3zł, wyłączyli ze 3 kanały w międzyczasie, jak chciałem umowę na tv analogową to "brak możliwości technicznych", ale jakoś z niej korzystałem do tej pory ? Na chama wciskanie syfnej telewizji cyfrowej, więc Podziękowałem po prawie 10 latach płacenia rachunku, jak nie więcej odkąd weszli na Czechów. Mam piękny talerz, kanały w 10 razy lepszej jakości, większy wybór, kanały HD i to w mniejszej cenie niż w ZŁODZIEJSKIM UPC. Polecam Wszystkim Rezygnację
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Serfer napisał:
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
Tak się składa, że to UPC kupiło Aster
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mieszkam na Czechowie, mam UPC pakiet podstwowy a spółdzielnia obciąża mnie w czynszu jeszcze kwotą 6,16 za doprowadzenie sygnału TV............czy to zgodne z prawem???? jak ktoś wie to proszę o radę co mam robić. kontakt gosia3041@wp.pl
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja od marca staram sie uwolnic od UPC pakietu podstawowego . kiedy wreszcie udalo mi sie otrzymac potwierdzenie rezygnacji z ich uslug, w miesiacu maju dowiedzialam sie ze nadal oplata jest w czynszu , a po interwencji w upc okazalo sie ze oni nie maja mnie wogole w systemie , wiec nie mogą przesłać mojej rezygnacji do spółdzielni , a co za tym idzie spółdzielnia nie chce mi pomniejszyć czynszu o tą opłatę ... czy ktos to zrozumie ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...