Cieszy mnie,że zaczyna rozwijać się nasz przemysł. Oby tak dalej. Dziewczyny też są piękne.Ciekawe ile będzie kosztował?.
|
|
Pod ta czerwona plachta nic nie wiadomo co
Sie ukrywa no jezeli chodzi o the niunie
To moglbym orac caly ROK noi dokladnie
Przeoralbym bruzde
|
|
Cena ok 180tys PLN
|
|
dobra zmiana ! Brawo!
|
|
100 % polski - silnik Deutz Euro IV haha.
|
|
Dzięki Solidarności Lublin stał się jeszcze bardziej rolniczy. Przestał produkować samochody a zaczął trakory> O czść Wam związkowcy? Co będzie następnym etapem?
|
|
wyżyłowane 4 cylindry do 150 km... ciekawe ile ten motor pociągnie? rok?
|
|
wyżyłowane 4 cylindry do 150 km... ciekawe ile ten motor pociągnie? rok?zdarza sie ze olej puszczaja juz na hali :D 100% polski ha hah hah hahhaha:) na pewno panie zarajczyk, na pewno... ten turas co u was dyrektoruje to na co jak na co ale na polskich dostawcow na pewno nie pozwoli |
|
100 % polski - silnik Deutz Euro IV haha.W artykule nie ma nic o kraju pochodzenia silnika, jest tylko o transmisji VIgus. |
|
Haha chamie bez szkoły z szacunkiem do Pana Zarajczyka. Zrób tyle co on nieudaczniku będziesz mógł fikać a narazie wracaj do podstawówki i nadrabiaj braki.
|
|
Jak zwykle moi rodacy krytykuja wszystko co polskiej produkcji. Ja teraz zmieniajac glowny ciagnik w gospodarstwie perspektywie kilku lat wybiore ursusa bo chce wspierac przemysl w kraju i w regionie.
Ludzie nie krytykujcie! Pozniej narzekacie ze bida w Polsce!
|
|
Ale to będzie sie psułoooooooo
|
|
Dlaczego?????
|
|
Cena ok 180tys PLNChyba Cię w rowie drze :) On ma kosztować 300 tys. zł brutto |
|
Ale to będzie sie psułooooooooHA HA HA. Chyba ty się będziesz psuł. Nie siedział w środku, nie jeździł, a będzie mówił. IQ na poziomie patelni teflonowej. |
|
wyżyłowane 4 cylindry do 150 km... ciekawe ile ten motor pociągnie? rok? zdarza sie ze olej puszczaja juz na hali :D 100% polski ha hah hah hahhaha:) na pewno panie zarajczyk, na pewno... ten turas co u was dyrektoruje to na co jak na co ale na polskich dostawcow na pewno nie pozwoliNie słyszałeś pewnie, frajerze, bo się tym nie interesujesz, ale dostawcą niektórych części do ciągników jest firma Waryński oraz robi wszystkie, oryginalne części zamienne do ciągników Ursus. Dalej, biorą żeliwo do produkcji pozostałych komponentów, typu kabina, a za niedługo do produkcji Vigusa z odlewni z Radomska (chodzi oczywiście o SKB). I tak jak powiedział kolega z szacunkiem do Pana Zarajczyka, bo gdyby nie on, to by pozostałe korposzczury z Polmotu dalej naklejali naklejki na Hattaty. Ostatnio na targach Agrotech Ursus podpisał umowę o współpracy z polską firmą Mesko-Rol, żeby rozszerzyć ofertę zielonkarską. A skąd ty to wiesz, mądralo, dziecko śmierdzące jak majtki twojego taty, że puszczają olej na hali. A poza tym 100% polski produkt to chodziło o to, że Vigus, a nie cały ciągnik. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|