Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Cieszy mnie,że zaczyna rozwijać się nasz przemysł. Oby tak dalej. Dziewczyny też są piękne.Ciekawe ile będzie kosztował?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pod ta czerwona plachta nic nie wiadomo co Sie ukrywa no jezeli chodzi o the niunie To moglbym orac caly ROK noi dokladnie Przeoralbym bruzde
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cena ok 180tys PLN
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dobra zmiana ! Brawo!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
100 % polski - silnik Deutz Euro IV haha.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dzięki Solidarności Lublin stał się jeszcze bardziej rolniczy. Przestał produkować samochody a zaczął trakory> O czść Wam związkowcy? Co będzie następnym etapem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wyżyłowane 4 cylindry do 150 km... ciekawe ile ten motor pociągnie? rok?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wyżyłowane 4 cylindry do 150 km... ciekawe ile ten motor pociągnie? rok?
zdarza sie ze olej puszczaja juz na hali :D 100% polski ha hah hah hahhaha:) na pewno panie zarajczyk, na pewno...  ten turas co u was dyrektoruje to na co jak na co ale na polskich dostawcow na pewno nie pozwoli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
100 % polski - silnik Deutz Euro IV haha.
W artykule nie ma nic o kraju pochodzenia silnika, jest tylko o transmisji VIgus. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Haha chamie bez szkoły z szacunkiem do Pana Zarajczyka. Zrób tyle co on nieudaczniku będziesz mógł fikać a narazie wracaj do podstawówki i nadrabiaj braki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak zwykle moi rodacy krytykuja wszystko co polskiej produkcji. Ja teraz zmieniajac glowny ciagnik w gospodarstwie perspektywie kilku lat wybiore ursusa bo chce wspierac przemysl w kraju i w regionie. Ludzie nie krytykujcie! Pozniej narzekacie ze bida w Polsce!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale to będzie sie psułoooooooo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego????? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cena ok 180tys PLN
Chyba Cię w rowie drze :) On ma kosztować 300 tys. zł brutto
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale to będzie sie psułoooooooo
HA HA HA. Chyba ty się będziesz psuł. Nie siedział w środku, nie jeździł, a będzie mówił. IQ na poziomie patelni teflonowej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
wyżyłowane 4 cylindry do 150 km... ciekawe ile ten motor pociągnie? rok? zdarza sie ze olej puszczaja juz na hali :D 100% polski ha hah hah hahhaha:) na pewno panie zarajczyk, na pewno...  ten turas co u was dyrektoruje to na co jak na co ale na polskich dostawcow na pewno nie pozwoli
Nie słyszałeś pewnie, frajerze, bo się tym nie interesujesz, ale dostawcą niektórych części do ciągników jest firma Waryński oraz robi wszystkie, oryginalne części zamienne do ciągników Ursus. Dalej, biorą żeliwo do produkcji pozostałych komponentów, typu kabina, a za niedługo do produkcji Vigusa z odlewni z Radomska (chodzi oczywiście o SKB). I tak jak powiedział kolega
undefined napisał:
Haha chamie bez szkoły z szacunkiem do Pana Zarajczyka. Zrób tyle co on nieudaczniku będziesz mógł fikać a narazie wracaj do podstawówki i nadrabiaj braki.
 z szacunkiem do Pana Zarajczyka, bo gdyby nie on, to by pozostałe korposzczury z Polmotu dalej naklejali naklejki na Hattaty.  Ostatnio na targach Agrotech Ursus podpisał umowę o współpracy z polską firmą Mesko-Rol, żeby rozszerzyć ofertę zielonkarską.
haha napisał:
zdarza sie ze olej puszczaja juz na hali
 A skąd ty to wiesz, mądralo, dziecko śmierdzące jak majtki twojego taty, że puszczają olej na hali. A poza tym 100% polski produkt to chodziło o to, że Vigus, a nie cały ciągnik. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...