Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
I znowu obywatele miasta odczują iż władza ma ich w du..ie. Sprzedaż biletów należy do działań MPK a nie ZTM. To może zamiast pisać wyjaśnienia i prowadzić szeroko zakrojoną akcję informacyjną mieszkańców miasta wpisać do ZADAŃ ZTM sprzedaż biletów parkingowych. Punkt na Bajkowskiego był bardzo dobrym miejscem do zakupu biletów parkingowych. Przecież tak czy inaczej pieniądze wpłyną na konto miasta. A tak musimy korzystać z usług p. Czesia, p. Henia, p. Władzia. Sytuacja przypominać zaczyna PKP. Tory jedna spółka, lokomotywy inna, wagony inna- bur...l na kółkach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pani Izabelo, mamy w Lublinie aleję Kraśnicką, a nie Aleje Kraśnickie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I znów widać że podział MPK na dwa stwory MPK i ZTM wyszło najlepiej dla prezesów obu spółek i zarządom tych spółek a najgorzej wychodzą na tym zwykli obywatele. Mam pytanie czy tym faktem podzielenia - bez sensu - na dwie firmy nie powinna zająć się np. ABW lub prokuratura jako na wręcz widoczny przekręt i stworzenie sobie ciepłych posadek. Kto jest za to osobiście odpowiedzialni ???? Może dziennik tym się na poważnie zajmie. Bo jak na dzień dzisiejszy to tylko my pasażerowie płacimy za to wszystko oraz nie wychodzi nam to na dobre jeśli chodzi i jakość usług świadczonych przez te dwa stwory. Już raz próbowałem interweniować w sprawie świadczenia usług w MPK odesłano mnie do ZTM tam znów odesłano mnie do MPK. Chyba po to też stworzono drugą firmę by nie było winnego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZTM powstał tylko aby zapewnić stołeczki dla PO. Osoby tam pracujące za nic maja pasażerów. Liczy się tylko kasa i prywata. Proponuję tam pójść z dowolną sprawą lub zadzwonić. Typowa spychologia.Nikt nic nie może,nie musi i nie potrafi. Każą pisać podania,jakby np.notatki służbowej zrobić nikt nie potrafił. Pewnie pisać nie potrafią?To po co to padanie?Przeczytać już "umią" (dla Polaków umieją)? Większość,których nie ma kto wysłuchać,a często przychodzą spontanicznie nie ma po prostu czasu pisać tego na kartce. Do dyrektora Pudło/dyrektorki Smarzewskiej wejść nie można.Trzeba się umówić!Audiencja jak u Papieża. A p.dyrektor czyta gazetę!Czyli się nudzi i petenta w du***! p.Krupiński podczas rozmowy telefonicznej powiedział,że pierdołami się nie będzie zajmował. To jest urząd?Czy partyjniacka przechowalnia dla nieudaczników na koszt podatnika? Inna sprawa to bilety.Kilka dni temu w większości kiosków zabrakło biletów.Kioskarze tłumaczyli,że ich kupić nie mogą w hurtowni,bo tym ZTM zmienił umowy,których te nie akceptują.kierowcy też ich nie mieli/lub sprzedawać nie chcieli.Pewnie kanarkom spadły obroty i trzeba było poprawić statystyki? Tak,tak p.prezydencie Żuk-zajął się Pan sprawami komunikacji miejskiej zgodnie z obietnicą wyborczą.Po objęciu stanowiska można zapomnieć o naiwnych wyborcach.Partia Oszustów-POlitycznych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...