Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
HaHaHa co dziennie tam jeżdżę. będą liczyćpasażerów w autobusach ... Ludzie tam są same żwirownie i wytwórnie mas oraz betonu. Jakie 15 ton??? Wanny i betoniarki tamtendy jeżdżą, a tu piszą o pasażerach autobusów. Jakby chcieli to widzieć (urząd miasta i policja) toby tam naj..e.ali mandatów, ale wolą nie widzieć problemu. Trzeba postawić zakaz i zamknąć pół i ... jest ok na jakiś czas
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy Politechnika Lubelska nie ma specjalistów, że aż do Rzeszowa się zwrócili?! Paranoja.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie mają pieniędzy na budowę waduktu nad Al. Solidarności łącząc Sikorskiego z osiedlem MAki napewno bardziej by się przydało niż na Grygowej. Albo niech zbierają pieniądze na dojaz do obwodnicy za skansenem, bo co nam z obwodnicy jak nie bedzie dobrego wjazdu do Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten wiadukt grozi zawaleniem, tylko kto o tym głośno powie ? Codziennie przejeżdżają tą trasą "gruszki" z betonem i potężne wywrotki z kruszywwem. Policja tego nie kontroluje, bo nie ma gdzie zatrzymać taki samochód (gdzie ? - na wiadukcie ?). Chcą wiadukt podeprzeć !!!, czym ?, lewarkiem ????!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"(...) Był grudzień 2009 r. (...)" - był też i listopad 2009 r. i był też marzec 2010 r. i maj 2011 r. Dużo było już różnych miesięcy :-) Pięknie się zaczyna, jak jak jakieś opowiadanie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech fachowcy policzą ile przeładowanych ciężarówek przejeżdża dziennie wiaduktem i będzie odpowiedź dlaczego grozi zawaleniem. Nie trzeba go zamykać - wystarczy wyegzekwować ograniczenia tonażowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak chcecie byś sensowną gazeta to sprawdźcie dla czego nagle na mełgiewskiej zmieniono plany i postanowiono za nasze podatki zrobić skrzyżowanie z sygnalizacja świetlna jako bezpośredni zjazd w stronę stacji Bliska wbrew pierwotnym projektom za 700tyś zł. W końcu co z tego ze sa drogi serwisowe. A może by się tak dowiedzieć czy jacyś radni nie mają w tym prywatnych interesów i nie wykorzystują publicznych pieniędzy. Którzy radni mają działki w okolicy że ponownie będą rozkopywać inwestycje za 130 mln zl by im zrobić bezpośredni zjazd, kto ma udziały czy tez jest włascieielem bliskiej ???????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a po jakiego wuja tam most potrzebny?! Zburzyć most i zrobić mega-przejazd kolejowy! ja lubię stać przed przejazdem kolejowym,gdy pociąg jedzie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co z tego że jest zakaz wjazdu dla samochodów ciężarowych jak jeżdżą tamtędy codziennie. Nie od dzisiaj się mówi że wiadukt jest w fatalnym stanie, ale pewnie musi się stać coś złego zeby ktoś w końcu zainteresował się remontem. Bezpieczniej już byłoby całkiem zamknąć go dla ruchu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamknąć most dla ciężarówek chyba wystarczy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Prezydencie ,radni jeżeli jest zagrożenie na wiadukcie należy działać.pytam na co czekacie aż coś przykrego się wydarzy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I do dnia dzisiejszego nic się nie zmieniło! Zaraz minie pół roku od czasu kiedy narysowano żółte paski, postawiono znaki i tyle, jeżdżę tamtędy codziennie do pracy, pracuję na Rataja (z widokiem na wiadukt ) i jakoś nie widziałam żadnej ekipy któraby się tam chociaż zakręciła i udawała, że coś robi. Chyba miasto czeka, aż wiadukt się wreszcie zawali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...