ale nowość, to już 40-50 lat temu pociągi kursowały, a jak solidaruchy w latach 80 objęły rządy to rozpieprzyły tą kolej
|
|
No tak racja - do póznych lat 80 sowieci rządzący na terenie Polski utrzymywali tą linię jak rezerwę linii Lublin Warszawa do transportu kolejowego swoich wojsk w ramach planowanego wyzwalania narodów zgniłej Europy Zachodniej (Front Polski)- a przy okazji cywlie sobie jeździli piętrowymi składami spalinowymi - byczo było pamiętem to jeszcze.
A tak poważnie ta linia zdaje się istnieje od czasów carskich 1893 o czym świadczą ciekawe detale architektury.
|
|
Wyborcza kiełbasa dla wschodu
|
|
Mieszkałem wiele lat w Lubartowie dosłownie naście metrów od torów i z zsentymentem wspominam jak regularnie jeżdziły pociągi towarowe i osobowe. A jaką atrakcją był przejaz wojska !!! Jako dziecko miałem niesamowitą frajdę. A tak na poważnie to trasa ta powinna być jaknajbardziej przywrócona do życia. Poza tym w uproszczeniu - jeden wagon to ok 2 Tirów ładunku .Taki pociąg towarowy może mieć 30 - 40 wagonów .Dzięki temu o ile byłoby bezpieczniej na drogach ?! Jaka ulga dla środowiska? Nie mówiąc o stanie dróg!!!
|
|
>Kot w skarpetach
Lubię takie dyrdymały wypisywane przez dyletantów. Przecież to oczywiste, że te 60 -80 TIRów jedzie w to samo miejsce. Nie, nie jedzie w to samo miejsce? Aha, to trzeba by te wagony gdzieś przeładować na tiry (a oczywiście wcześniej zrobić operację odwrotną). Do tego służą terminale przeładunkowe.
Są takie terminale?
NIE MA. I nie ma pieniędzy na budowę tych terminali.
Zatem dopóki nie zbuduje się infrastruktury przeładunkowej, hasło 'TIRy na tory" jest gadaniną ludzi bujających w obłokach.
|
|
No tak racja - do póznych lat 80 sowieci rządzący na terenie Polski utrzymywali tą linię jak rezerwę linii Lublin Warszawa do transportu kolejowego swoich wojsk w ramach planowanego wyzwalania narodów zgniłej Europy Zachodniej (Front Polski)- a przy okazji cywlie sobie jeździli piętrowymi składami spalinowymi - byczo było pamiętem to jeszcze. A tak poważnie ta linia zdaje się istnieje od czasów carskich 1893 o czym świadczą ciekawe detale architektury.jaka była ale była, na owe czasy była dobra,a teraz zachód już miał więzienia u nas, teraz zachód będzie na wschód miał transport, bo te ...... polaki nie będą się sprzeciwiać |
|
Mieszkałem wiele lat w Lubartowie dosłownie naście metrów od torów i z zsentymentem wspominam jak regularnie jeżdziły pociągi towarowe i osobowe. A jaką atrakcją był przejaz wojska !!! Jako dziecko miałem niesamowitą frajdę. A tak na poważnie to trasa ta powinna być jaknajbardziej przywrócona do życia. Poza tym w uproszczeniu - jeden wagon to ok 2 Tirów ładunku .Taki pociąg towarowy może mieć 30 - 40 wagonów .Dzięki temu o ile byłoby bezpieczniej na drogach ?! Jaka ulga dla środowiska? Nie mówiąc o stanie dróg!!!a kto się bedzie martwił o drogi, rządzący nie są po to aby dbać o kraj, oni dbają o siebie i swoje rodziny, chcą ich zabezpieczyć finansowo na kilka pokoleń |
|
Ta kiełbasa wyborca poparta jest czynem . Nie wiem , na ile prawdą jest zapowiedź elektryfikacji szlaku : Lublin - Lubartów z dobudową drugiego toru , ale jeśli jest prawdą , to powinno to być pierwszym krokiem do uczynienia całej kolejowej trzydziestki linią dwutorową i zelektryfikowaną . W razie dwóch torów szlakowych na całości linii , oczywistością byłoby pojawienie się pociągów TLK z Lublina do Białegostoku z pominięciem Warszawy .
|
|
W Bezwoli dalej są magazyny amunicji, a linia tam dociera ...
|
|
Powina byc Zelektrfowana linia lublin-lukow przez Parczew lubartow i lublin-krasnik-stalowa wola -Rzeszow i bardzio bedo mogly jedzic pociogi pasazerskie w Reacji Olsztn- Rzeszow olsztyn- krakow i Bialystok Wroclaw przez lukow parczew lubartow lublin to bedzie super sprawa jeszcze powina mordenizacja i Elektrfkacja lini kolejowej Zamosc- Bilgoraj-stalowa wola. I w tedy mamy naprawde przyszpieszony rozwoj gospodarczy lubelszczzny.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|