BRAWO,szkoda że dopiero teraz...
|
|
a ciekawie ile będzie bilet kosztowa, bo czy za te naszą jalmużnę tj. 1200 zł można będzie korzystać
|
|
Fajnie! Już od jakiegoś czasu wolę jeździć pociągiem niż stać w korkach, jest w praktyce szybciej i wygodniej, nie muszę cały czas patrzeć na drogę. Rozkładam sobie laptop albo siedzę na tablecie, czytam książkę. Czas mija nie wiadomo kiedy. Często zdarzają mi się promocje, o których nawet wcześniej nie wiedziałam. Przydałoby się jednaj jeszcze jakieś nocne połączenie z i do Warszawy.
|
|
...laptop i książka. Inteligent się znalazł i udaje nie wiem kogo. Nie poto kupiłem samochód osobowy aby jeździć jakimiś starymi wagonami z pchłami. Niech dadza ludziom szanse na tańsze paliwo to będzie dla wszystkich lepiej..
|
|
dziennikarzowi proponuję przyjrzeć się dokładniej, bo oprócz przyspieszenia nie będzie znaczących zmian. Nie przewiduje się budowy nowoczesnych urządzeń do sterowania ruchem czy wyznaczenia nowych posterunków wzdłuż szlaku, które umożliwiłyby zagęszczenie liczby pociągów na szlaku i skróciłyby czas oczekiwania pociągów na stacjach, przepuszczających pociągi uprzywilejowane np. osobowe z i do Dęblina stoją na stacji póki TLK nie zjedzie z odcinka szlaku. Wiem, że brzmi skomplikowanie ale to szalenie ważne. Szkoda wykorzystywać pieniądze z unii i nie zrobić tej linii jak należy.
|
|
Buehehehe
|
|
Pociąg, który może osiągnąć 250 km/ha będzie jeździł 160km/ha. Sukces na miarę lubelszczyzny.
|
|
lepiej późno niż wcale, ale nie mów hop dopóki nie powiesz hip. Poczekamy zobaczymy
|
|
Czemu nie mogli kupić wagonów przedziałowych. Toż to to samo co autobus tylko droższy bilet
|
|
Czemu nie mogli kupić wagonów przedziałowych. Toż to to samo co autobus tylko droższy bilet Czemu nie mogli kupić wagonów przedziałowych. Toż to to samo co autobus tylko droższy biletTaaa... Pendolino czy TGV też są "przedzialowe"... Chyba Ci się "przedziały" w głowie poprzestawiały ? |
|
Z takim myśleniem to kolej daleko nie zajedzie. To nie PRL.
|
|
jeden z tego plus że nie kupią Pendolino tylko Pese...
|
|
propaganda wyborcza :(
|
|
Jest to REALNE choć wygląda jak kiełbasa dla leminga. Bo S17 na pewno powstanie do 2020 i podróż autem skróci się właśnie do 1,5 godziny. Kto będzie się tłukł pociągiem przez 3 godziny? PKP od dawna traci klientów i bez radykalnej poprawy na linii do Wawy będzie tylko przynosić straty, więc nie mają wyścia. Rząd też zrozumiał, że nie może budować samych dróg, musi to jakoś równoważyć z koleją. PS. O widzę, że PO już się nie lubi chwalić swoim wydatkiem na Pendolino. Ciekawe czemu? :)
|
|
Kiedyś bajki zaczynały się od słów: "Dawno, dawno temu...".
Teraz przyszło nowe i bajki zaczynają się od: "Niebawem, za 30, 40 lat dogonimy dzisiejszy Mozambik..."
|
|
PESA DART ??? "Lepiej późno niż wcale" -powiedziała babcia , widząc ostatni wagon odjeżdżającego pociągu, na który się spóźniła... :lol:
|
|
To już nie mieliście zdjęcia prawdziwego tylko komputerową wizualizację? Dziady.
|
|
To już nie mieliście zdjęcia prawdziwego tylko komputerową wizualizację? Dziady.Tak się składa, że ten pociąg jest w fazie budowy, więc nie mogli mieć prawdziwego zdjęcia... |
|
Prezentuje się znakomicie, na zdjęciach z zakładu wygląda równie dobrze, jak nie bardziej okazale niż na wizualizacjach. Cieszę się, że tak daobry polski produkt zawita do Lublina.
|
|
Pociąg, który może osiągnąć 250 km/ha będzie jeździł 160km/ha. Sukces na miarę lubelszczyzny.Zapewniam Cię, że pociągi, które zamówiło Intercity będą miały prędkość eksploatacyjną 160km/h. Ponad 200km/h osiągną, ale tylko raz - na testach. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|