Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Z ul.Bursaki wykonać lewoskręt w Związkową w godzinach szczytu graniczy z cudem. Człowiek po 10 minutach stania zamyka oczy, dodaje gazu i co będzie....ale co to kogo obchodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Według opisu zniszczony jest lewy bok pojazdu, zdjęcie pokazuje, że prawy bok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kruk napisał:
Z ul.Bursaki wykonać lewoskręt w Związkową w godzinach szczytu graniczy z cudem. Człowiek po 10 minutach stania zamyka oczy, dodaje gazu i co będzie....ale co to kogo obchodzi
To skrzyżowanie to prawdziwy koszmar. W praktyce jest dokładnie jak piszesz - w pewnym momencie człowiek jest już na tyle sfrustrowany, że "raz kozie śmierć". Mam nadzieję, że w 2011 zrobią w końcu ul. Do Dysa, łączącą al.Spółdzielczości Pracy z ul. Choiny, a na tym wyjeździe postawią nakaz jazdy w prawo. Do tego, na skrzyżowaniu Ceramicznej ze Związkową powinni zrobić rondo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Beret napisał:
To skrzyżowanie to prawdziwy koszmar. W praktyce jest dokładnie jak piszesz - w pewnym momencie człowiek jest już na tyle sfrustrowany, że "raz kozie śmierć". Mam nadzieję, że w 2011 zrobią w końcu ul. Do Dysa, łączącą al.Spółdzielczości Pracy z ul. Choiny, a na tym wyjeździe postawią nakaz jazdy w prawo. Do tego, na skrzyżowaniu Ceramicznej ze Związkową powinni zrobić rondo.
Myślenie nie jest dobrą stroną lubelskich kierowców. Wychodzą oni z założenia, że lepiej dać się zabć niż zrezygnować z niebezpiecznego manewru.A wystarczy skręcić w prawo i pojechać na rondo i tam bezpiecznie zawrócić. To samo obserwuje na skrzyżowaniu ul. Północnej z Jaczewskiego. Jedno skręcające w lewo auto blokuje przejazd przez skrzyżowanie a w korku stoi 100 aut.Wiem, że jest żle zaprojektowane skrzyżowanie ale kierowcą też brakuje rozumu bo mogą ustawić się bliżej osi jezdni.Jadąc MUŚL czy nie przeszkadzasz innym!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Światła, zamiast na tym skrzyżowaniu, w pierwszej kolejności powstały na rondzie przy Realu. Po co? Jeśli ktoś nie radzi sobie na tak prostym rondzie to niech nie wsiada do samochodu. Natomiast Związkowa/Bursaki to jest prawdziwy koszmar, w pełni się zgadzam z poprzednimi wpisami. Czasami jadąc Bursaków od Olimpu trudno jest skręcić w prawo, a co dopiero na wprost czy w lewo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jurek napisał:
Według opisu zniszczony jest lewy bok pojazdu, zdjęcie pokazuje, że prawy bok
Początkowo taką otrzymaliśmy informację. Zaraz po otrzymaniu zdjęć i przed ich dodaniem zmieniliśmy wpis. Mimo wszystko podziwiam spostrzegawczość Pozdrawiam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Również i ja dołączam się do opinii, że w tym miejscu powinna powstać sygnalizacja. Najszybciej rzeczywiście w prawo i na rondzie zawrócić. Jeszcze kilka takich sytuacji i może pójdą po rozum do głowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
tylko RONDA!! sygnalizacja to głupota i niepotrzebny koszt. W Puławach na ul.Lubelskiej,w Górze Kalwarii na głównym skrzyżowaniu,w Kołbieli-wszędzie są ronda i jakoś to działa-tylko w Lublinie szwagier radnego ma firmę budującą te sygnalizacje i sieją to wszędzie bez pomysłu. Proponuję zrobić w Lublinie jeden dzień bez świateł-zobaczycie że miasto się odkorkuje,a ludzie przestaną zapier***ać na "późnym pomarańczowym"-będzie taniej, bezpieczniej i sprawniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i uważasz, że w Kołbieli to dobre rozwiązanie? tam minimum powinny być światła jak nie estakada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
m napisał:
tylko RONDA!! sygnalizacja to głupota i niepotrzebny koszt. W Puławach na ul.Lubelskiej,w Górze Kalwarii na głównym skrzyżowaniu,w Kołbieli-wszędzie są ronda i jakoś to działa-tylko w Lublinie szwagier radnego ma firmę budującą te sygnalizacje i sieją to wszędzie bez pomysłu. Proponuję zrobić w Lublinie jeden dzień bez świateł-zobaczycie że miasto się odkorkuje,a ludzie przestaną zapier***ać na "późnym pomarańczowym"-będzie taniej, bezpieczniej i sprawniej.
Po rondzie też trzeba umieć jeździć. Rondo, które wspaniałomyślnie zaprojektowano i stworzono na Jp2/Armii krajowej zbiera olbrzymie żniwo mimo dośc jasnego oznakowania. Wiem, bo jezdzę tamtędy codziennie, lezy tam pełno szczątek samochodów, stłuczki są przynajmniej raz w tygodniu. Malo tego, sam padłem ofiarą kierowcy spoza miasta, który zmasakrował mi bok samochodu, bo nie wiedział jak sie poruszać na tym niby prostym rondzie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
na tych niby prostych rondach, jak np. pod Realem tłukli się w 75% ludzie spoza Lublina, (wystarczyło popatrzeć na rejestracje) którzy nie wiedzieli jak się jeździ po takich rondach, osobiście nie wiem co w nim trudnego ale są kierowcy i kierowcy.. A co do Kołbieli to tam nawet światła nie pomogą, jedynym rozwiązaniem była by właśnie estakada lub tunel. A że to nie możliwe to niektórzy jadać do Wawy dalej bedą stać 30 - 40 min w korku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak było i będzie. Codziennie na tym skrzyżowaniu coś się dzieje. A wystarczyło by ustawić sygnalizację świetlną. Remont związkowej to świetna ku temu okazja
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...