Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zachodnia obwodnica już otwarta, teraz wygonią tiry z Lublina

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 12 grudnia 2016 r. o 08:26 Powrót do artykułu
Południowa obwodnica powinna być między węzłami Węglin a Felin - wariant A w klasie drogi GP/G tak jak np. Zelwerowicza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dla mnie jako mieszkańca Lublina równie ważne oprócz S17 jest S19. I to "tylko" odcinek obwodnicy Niemiec. Dlaczego? To wiedzą wszyscy którzy jeżdżą tą trasą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Południowy łącznik należy już projektować tak aby zakończyć budowę do 2020 roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zalew Zemborzycki należy osuszyć. Skończą się problemy....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
niemcy to tragedia czesto na ten odcinek do lubarowa traci sie godzine
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Południowa obwodnica powinna być między węzłami Węglin a Felin - wariant A w klasie drogi GP/G tak jak np. Zelwerowicza. To nie musi być trasa klasy S, ale może być 2x2 lub 1x4
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieje że kierowcy TIRów są mądrzy i nikt ich nie będzie musiał wyganić z Lublina,tylko sami go ominą.W sobote jechałem do Niedrzwicy busem i byłem w szoku bo na Solidarności,Sikorskiego a potem Kraśnickiej nie zauwarzyłem ani jednego TIRa jadącego czy to w kierunku Rzeszowa czy jadącego przez Lublin,mojemu ździwieniu naprawde nie było końca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
***ę wasze reklamy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Teraz czas na zmianę granic administracyjnych miasta.Lublin powinien rozszerzyć swoje granice do obwodnicy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A na cholerę poszerzać miasto? Żeby potem bujać się po sądach, bo GDDKIA będze chciała od nas kasy za utrzymanie drogi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poszerzenie granic miasta to inne podatki a kwestia kto ma płacić jest sprawa ustaleń .Najlepiej korzystać z infrastruktury nie płacąc za to.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tiry od strony Biłgoraja kierować krańcową na Witosa lub diamentową (albo krochmalną) i Jana Pawła do kraśnickich, a wjazdu zakazać nie tyle do Lublina co do centrum (w tym al. Solidarności, Unii lubelskiej czy Spółdzielczości pracy)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jezeli się rozchodzi o wpływy z podatków w przypadku poszerzenia miasta to są tylko 2 kierunki. Elizowka i cześć gminy Świdnik z portem lotniczym. Reszta jest mało atrakcyjna. Ale na oddanie tych terenów nigdy nie zgodzą się ich obecni zarządcy ani mieszkańcy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak za komuny !!!!!!!! Lublin słynie z poplątania z pomieszaniem !!!!!!!!!!!! Jazda w kólko !!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
 NIE!!!  Południowa obwodnica Lublina powinna zaczynać się od węzła w Strzeszkowicach(S19) a kończyć na weżle Świdnik(S17). Tyle!. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jestem bardzo ciekawy jak oni zamierzają uniemożliwić wjazd do Lublina tirom. Część kierowców z premedytacją będzie jeździć przez miasto z bardzo prostego powodu - nie ma ołat viatoll. Mają dziesiątki możliwości, żeby ominąć zakazy. Przez cb się dogadają czy wjazd wolny i tyle. A co do obwodnicy - dla ruchu ciężarówek będzie miała marginalne znaczenie. Z Chełma, Krasnegostawu, czy Zamościa na południe (czyli Kraśnik, Rzeszów) nikt przez Lublin nie będzie jechał bo to nie ma sensu. Inne kierunki sa już obsługiwane przez istniejącą obwodnicę. Dlatego południowa obwodnica Lublina to inwestycja pozbawiona sensu, gdyby miała służyć do obsługi ruchu tranzytowego. Jeśli natomiast zostanie wykonana w wariancie na północ od Zalewu, przejmie część ruchu w obrębie miasta. Odciąży centrum i południowe dzielnice. I tylko w takim wariancie ma sens. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
A na cholerę poszerzać miasto? Żeby potem bujać się po sądach, bo GDDKIA będze chciała od nas kasy za utrzymanie drogi?
Nie przejmuj się ten zawsze pisze o przesunięciu granicy. Każdy ma jakiegoś bzika, co poradzić, nie ma co dyskutować.  Olać i już!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
drog napisał:
NIE!!! Południowa obwodnica Lublina powinna zaczynać się od węzła w Strzeszkowicach(S19) a kończyć na weżle Świdnik(S17). Tyle!.
Lepiej, taniej i szybciej będzie połączyć węzły Felin i Węglin - już istnieją i nie wymają istotnej prze/roz-budowy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Użytkownik niezarejestrowany napisał:
Południowa obwodnica powinna być między węzłami Węglin a Felin - wariant A w klasie drogi GP/G tak jak np. Zelwerowicza
dokładnie, tyle, że podleśne pieniacze z zemborzyc chcą zablokować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pisze o poszerzaniu miasta o konopnice, bo nie chce mieszkac w dziurze zabitej dechami, to chyba nie tak trudno zrozumiec, no chyba ze masz niedowład mozgu 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...