Miałam podobną sytuację, przy czym tego feralnego dnia miałam aż 2 kontrole, z czego pierwszą normalnie, niczego nieświadoma przeszłam. Dopiero podczas drugiej okazało się, że mój bilet już stracił ważność. Wina była moja ewidentnie, ale nie o tym chciałam napisać. Od razu po powrocie do domu napisałam maila do rzeczniki MPK z sugestią, by może wprowadzić usługę sms-ową, czy mailową informującą zainteresowanych pasażerów o dacie wygaśnięcia ważności biletu (tak jak np. ma to miejsce w Bibliotece Głównej UMCS). Maila napisałam w grudniu 2010, do dziś żadnego odzewu, czy innej reakcji.
|
|
a ja chciałabym sprawdzic waznosc biletu w internecie, czy jest taka mozliwosc. do kazdego z punktów gdzie są postawione automaty mam daleko, ale chcicłabym to zrobic przez internet gdzie dostep do tego mam łatwy, da sie?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|