Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
czyli urzad dla urzedu, no, no
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to byly genialne reklamy mam nadzieje ze wygraja bo zrobili swietna prace!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znam niezwykle "prestizowe" miejsca gdzie nagrody sie po prostu kupuje. Biorac porawke, ze nagrodzonym nie jest podmiot gospodarczy a jednostka samorzadu terytorialnego, zapytowywuje - co z tego wynika dla obywatela i podatnika miasta Lublin? Co mnie jako jednego z zapytowywanych interesuje nagroda nadana przez podmiot realizujacy kampanie bilbordowe na zlecenie jednego z samorzadow? Podajecie prosze o ile wzrosl lub zmalal ruch turystyczny w okresie od rozpoczecia do zakonczenia konkursu. Podajcie ogolna kwote wydatkowana na wczesniejsze akcje bilbodowe i na rzecz podmiotu organizujacego konkurs. Podzielcie to przez ilosc turystow odwiedzajacych Lublin po akcjach bilborodwych - wtedy przekonamy sie ile nas podatnikow kosztuje ta kolejna "nagroda"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PytajNIK napisał:
Znam niezwykle "prestizowe" miejsca gdzie nagrody sie po prostu kupuje. Biorac porawke, ze nagrodzonym nie jest podmiot gospodarczy a jednostka samorzadu terytorialnego, zapytowywuje - co z tego wynika dla obywatela i podatnika miasta Lublin? Co mnie jako jednego z zapytowywanych interesuje nagroda nadana przez podmiot realizujacy kampanie bilbordowe na zlecenie jednego z samorzadow? Podajecie prosze o ile wzrosl lub zmalal ruch turystyczny w okresie od rozpoczecia do zakonczenia konkursu. Podajcie ogolna kwote wydatkowana na wczesniejsze akcje bilbodowe i na rzecz podmiotu organizujacego konkurs. Podzielcie to przez ilosc turystow odwiedzajacych Lublin po akcjach bilborodwych - wtedy przekonamy sie ile nas podatnikow kosztuje ta kolejna "nagroda"
Takim jak ty frustratom i nieudacznikom nigdy nic się nie spodoba i każde osiągnięcie miasta i zresztą nie tylko miasta ale nawet sąsiada bedziesz dyskredytował z powodu złości i zawiści w myśl zasady "niech mi nawet zdechnie kura ale sąsiadowi niech zdechną dwie". Według ciebie wszystko się kupuje-współczuję skonstruowania sobie takiej wizji świata. Nic tylko się zastrzelić bo żadne twoje zasługi i zdolności nie wyprowadzą cię z tego świata marazmu i niesprawiedliwości.Po co się uczyć po co pracować a i talent jest niepotrzebny bo wszystko dostaje się za kasę. Biedny ty biedny... Najlepiej niech miasto nic nie robi, nie pokazuje swoich uroków , wartości , piękna i osiągnięć to wtedy poczujesz się jak ryba w wodzie i będziesz głośno krzyczał o marazmie, nicnierobieniu ,nie wykorzystywaniu szans i będziesz mówił,że w Rzeszowie i Białymstoku jest lepiej. Wszędzie na świecie normalni ludzie szczycą się swoją miejscowością, posiadają to co nazywamy lokalnym patriotyzmem a w Lublinie każdy sukces usiłuje się pomniejszyć , zdyskredytować wyśmiać i rozliczyć. Miejmy nadzieję,że po 50 latach wymrze to pokolenie zaszczepione niemocą z PRLu a młodzi obyci w świecie nauczą się,że swoje miasto trzeba wspierać zawsze bez względu na to kto aktualnie rządzi. Sukces miasta to nasz sukces i musimy to rozumieć i wspierać wszystkich , którzy w pracy dla niego osiągają wymierne efekty. Lublin ma być marką i pokazać ,że nie jesteśmy tą pogardzaną przez inne miasta ścianą wschodnią. A jak widzę to idzie ku lepszemu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
GRATULACJE! A teraz prosimy o podjęcie działań, które pozwolą turystom przyjeżdżającym do Lublina na uniknięcie głębokiego rozczarowania pt. Dałem się zwieść reklamie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Michał GRATULACJE !!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lubelak napisał:
Takim jak ty frustratom i nieudacznikom nigdy nic się nie spodoba i każde osiągnięcie miasta i zresztą nie tylko miasta ale nawet sąsiada bedziesz dyskredytował z powodu złości i zawiści w myśl zasady "niech mi nawet zdechnie kura ale sąsiadowi niech zdechną dwie". Według ciebie wszystko się kupuje-współczuję skonstruowania sobie takiej wizji świata. Nic tylko się zastrzelić bo żadne twoje zasługi i zdolności nie wyprowadzą cię z tego świata marazmu i niesprawiedliwości.Po co się uczyć po co pracować a i talent jest niepotrzebny bo wszystko dostaje się za kasę. Biedny ty biedny... Najlepiej niech miasto nic nie robi, nie pokazuje swoich uroków , wartości , piękna i osiągnięć to wtedy poczujesz się jak ryba w wodzie i będziesz głośno krzyczał o marazmie, nicnierobieniu ,nie wykorzystywaniu szans i będziesz mówił,że w Rzeszowie i Białymstoku jest lepiej. Wszędzie na świecie normalni ludzie szczycą się swoją miejscowością, posiadają to co nazywamy lokalnym patriotyzmem a w Lublinie każdy sukces usiłuje się pomniejszyć , zdyskredytować wyśmiać i rozliczyć. Miejmy nadzieję,że po 50 latach wymrze to pokolenie zaszczepione niemocą z PRLu a młodzi obyci w świecie nauczą się,że swoje miasto trzeba wspierać zawsze bez względu na to kto aktualnie rządzi. Sukces miasta to nasz sukces i musimy to rozumieć i wspierać wszystkich , którzy w pracy dla niego osiągają wymierne efekty. Lublin ma być marką i pokazać ,że nie jesteśmy tą pogardzaną przez inne miasta ścianą wschodnią. A jak widzę to idzie ku lepszemu.
Czy Ty wiesz o czym piszesz? Zapytaj ludzi od promocji jaki ciagly mur maja wobec wszelkich swoich pomyslow - poza tymi ktore pochlaniaja olbrzymie koszty i daja mierne efekty. Wcale nie trzeba byc pesymista, wystarczy realista. Widzow trzeba pytac o oceny a nie zleceniodawcow, tworcow czy tez realizatorow. Opisz albo podaj nazwe tego co widziales ostani raz na dowolnym billbordzie a pozniej pogadamy. Sa "sukcesy' i sukcesy. Znam takich ktorzy od ponad 20-stu juz lat napawaja sie ciagle tymi pierwszymi. Forbes natomiast pisze o tych drugich... Jak zostawisz agresje na boku to moze dostrzezesz prawdziwy obraz tego "sukcesu". A moze masz swoj udzial w kolejnej akcji "promocyjnej" via 6,6 tys PLN /s , ze tak agresywnie reagujesz na chlodne oceny tych wczesniejszych "suksesow"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
FuTurist napisał:
Czy Ty wiesz o czym piszesz? Zapytaj ludzi od promocji jaki ciagly mur maja wobec wszelkich swoich pomyslow - poza tymi ktore pochlaniaja olbrzymie koszty i daja mierne efekty. Wcale nie trzeba byc pesymista, wystarczy realista. Widzow trzeba pytac o oceny a nie zleceniodawcow, tworcow czy tez realizatorow. Opisz albo podaj nazwe tego co widziales ostani raz na dowolnym billbordzie a pozniej pogadamy. Sa "sukcesy' i sukcesy. Znam takich ktorzy od ponad 20-stu juz lat napawaja sie ciagle tymi pierwszymi. Forbes natomiast pisze o tych drugich... Jak zostawisz agresje na boku to moze dostrzezesz prawdziwy obraz tego "sukcesu". A moze masz swoj udzial w kolejnej akcji "promocyjnej" via 6,6 tys PLN /s , ze tak agresywnie reagujesz na chlodne oceny tych wczesniejszych "suksesow"?
Wiem bardzo dobrze o czym piszę . Podtrzymuję każde swoje słowo . Interesuję się miastem i doskonale wiem o czym piszę. W Forbsie też miasto dostało jedną z pierwszych nagród w ubiegłym roku , tylko tyle za gospodarkę. "Złote Formaty" to najbardziej prestiżowe wyróżnienia w dziedzinie akcji promocyjnych i reklamy. Jest t o rzeczywisty powód do dumy .Znam wszystkie billbordy prezentowane przez miasto począwszy od studenta skrzypka zachęcającego do studiowania w Lublinie przez wszystkie łączące tradycję z nowoczesnościa z wykorzystaniem fresków z zamkowej kaplicy i billbordów prezentujących postacie ze sztuk teatralnycj/ leżąca kobieta/ jak i pokazujące postaci artystów sfotografowane podczas Jarmarku Jagiellońskiego. Agresji we mnie nie ma nawet żdżbła , natomiast właśnie nią nasycona była wypowiedż, do której się odniosłem bo jak inaczej można ocenić opinię, która dyskredytuje to co naprawdę nas wyróżnia i co docenili obiektywni krytycy. Kocham to miasto bo, mieszkam w nim od zawsze i już kilkadziesiąt lat i cieszy mnie każdy jego sukces i nie jestem obojętny na malkontenctwo i krzywdzące opinie z reguły ludzi sfrustrowanych. Nie posądzaj mnie też o jakieś korzyści , które mogę mieć ze swoich wpisów- to też świadczy o sposobie pojmowania świata przez ciebie. Jestem tylko skromnym lubelskim nauczycielem i nie mam nic wspólnego z firmami reklamowymi. Po prostu Lublin to jest MOJE MIASTO i cieszę się jak kibic z jego sukcesów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~lubelak~ chialbym zeby byli w tym miescie tylko tacy ludzie jak ty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lubelak napisał:
Wiem bardzo dobrze o czym piszę . Podtrzymuję każde swoje słowo . Interesuję się miastem i doskonale wiem o czym piszę. W Forbsie też miasto dostało jedną z pierwszych nagród w ubiegłym roku , tylko tyle za gospodarkę. "Złote Formaty" to najbardziej prestiżowe wyróżnienia w dziedzinie akcji promocyjnych i reklamy. Jest t o rzeczywisty powód do dumy .Znam wszystkie billbordy prezentowane przez miasto począwszy od studenta skrzypka zachęcającego do studiowania w Lublinie przez wszystkie łączące tradycję z nowoczesnościa z wykorzystaniem fresków z zamkowej kaplicy i billbordów prezentujących postacie ze sztuk teatralnycj/ leżąca kobieta/ jak i pokazujące postaci artystów sfotografowane podczas Jarmarku Jagiellońskiego. Agresji we mnie nie ma nawet żdżbła , natomiast właśnie nią nasycona była wypowiedż, do której się odniosłem bo jak inaczej można ocenić opinię, która dyskredytuje to co naprawdę nas wyróżnia i co docenili obiektywni krytycy. Kocham to miasto bo, mieszkam w nim od zawsze i już kilkadziesiąt lat i cieszy mnie każdy jego sukces i nie jestem obojętny na malkontenctwo i krzywdzące opinie z reguły ludzi sfrustrowanych. Nie posądzaj mnie też o jakieś korzyści , które mogę mieć ze swoich wpisów- to też świadczy o sposobie pojmowania świata przez ciebie. Jestem tylko skromnym lubelskim nauczycielem i nie mam nic wspólnego z firmami reklamowymi. Po prostu Lublin to jest MOJE MIASTO i cieszę się jak kibic z jego sukcesów.
Gdyby nie język i epitety których używasz oraz fakty to też bym pewnie uwierzył w kierowanie się przez Ciebie altruizmem. "Niestety w dziesiątce największych polskich miast pod względem atrakcyjności dla biznesu Lublin według "Forbesa" jest zaledwie na dziewiątym miejscu. Gorzej od nas wypadła jedynie Bydgoszcz. Cytuję za Forbsem : "Niestety w dziesiątce największych polskich miast pod względem atrakcyjności dla biznesu Lublin według "Forbesa" jest zaledwie na dziewiątym miejscu. Gorzej od nas wypadła jedynie Bydgoszcz. " - patrząc od końca to faktycznie dostał Lublin jedna z pierwszych nagród. Co zaś do samych akcji billbordowych to znam 100 krotnie skuteczniejsze i ekonomiczniejsze formy promocji. Osobiście biorę udział w wielu projektach o paredziesiąt krotnie większym zasięgu i w pełni mierzalnej oglądalnosci - projektach którymi UML nigdy nie był zainteresowny. Z mojego punktu widzenia brak zainteresowowania wynikał z różnicy w kosztach które są około 100 razy niższe od akcji billbordowych oraz braku możliwości wykorzystania miejsca emisji w późniejszych lub wcześniejszych akcjach wyborczych. Firma która realizuje na swoich powierzchniach kampanie wyborcze nigdy nie będzie wiarygodna w ocenie swoich potencjalnych i aktualnych zleceniodawców - tych od akcji wyborczych również. Jedynym krytykiem i wiarygonym recenzentem mogą być tylko odbiorcy akcji promocyjnych i zarazem turyści - "kradzieże na Starym Mieście odstraszają turystów", "im więcej wydajemy na promocję województwa, tym mniej odwiedza nas turystów. – Wybudujcie najpierw drogi. Wtedy przyjadą podziwiać waszą nieskażoną przyrodę – radzi ekspert" Podkreślam raz jeszcze, że za 1/100 poniesionych przez Lublin kosztów "promocji" można było mieć 1000 razy lepsze efekty. Jak widać pojmowanie przynależności i odpowiedzialności społecznej różne ma imie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
FuTurist napisał:
Gdyby nie język i epitety których używasz oraz fakty to też bym pewnie uwierzył w kierowanie się przez Ciebie altruizmem. "Niestety w dziesiątce największych polskich miast pod względem atrakcyjności dla biznesu Lublin według "Forbesa" jest zaledwie na dziewiątym miejscu. Gorzej od nas wypadła jedynie Bydgoszcz. Cytuję za Forbsem : "Niestety w dziesiątce największych polskich miast pod względem atrakcyjności dla biznesu Lublin według "Forbesa" jest zaledwie na dziewiątym miejscu. Gorzej od nas wypadła jedynie Bydgoszcz. " - patrząc od końca to faktycznie dostał Lublin jedna z pierwszych nagród. Co zaś do samych akcji billbordowych to znam 100 krotnie skuteczniejsze i ekonomiczniejsze formy promocji. Osobiście biorę udział w wielu projektach o paredziesiąt krotnie większym zasięgu i w pełni mierzalnej oglądalnosci - projektach którymi UML nigdy nie był zainteresowny. Z mojego punktu widzenia brak zainteresowowania wynikał z różnicy w kosztach które są około 100 razy niższe od akcji billbordowych oraz braku możliwości wykorzystania miejsca emisji w późniejszych lub wcześniejszych akcjach wyborczych. Firma która realizuje na swoich powierzchniach kampanie wyborcze nigdy nie będzie wiarygodna w ocenie swoich potencjalnych i aktualnych zleceniodawców - tych od akcji wyborczych również. Jedynym krytykiem i wiarygonym recenzentem mogą być tylko odbiorcy akcji promocyjnych i zarazem turyści - "kradzieże na Starym Mieście odstraszają turystów", "im więcej wydajemy na promocję województwa, tym mniej odwiedza nas turystów. – Wybudujcie najpierw drogi. Wtedy przyjadą podziwiać waszą nieskażoną przyrodę – radzi ekspert" Podkreślam raz jeszcze, że za 1/100 poniesionych przez Lublin kosztów "promocji" można było mieć 1000 razy lepsze efekty. Jak widać pojmowanie przynależności i odpowiedzialności społecznej różne ma imie...
Wydaje mi się ,że to ty jesteś z branży reklamowej i tu cie boli...... Przyznanie miastu nagrody Forbsa , o której pisałem było za rozwój gospodarczyw poprzednim roku. Nie śmiem nawet marzyć o wysokim miejscu w rankingu oceniającym całe województwo czy Lublin bo po opóżnieniach rozwoju liczących sobie długie lata cudu szybko się nie zrobi. Jednak dużo się dzieje bo w przeciągu 3lat powstała Strea Ekonomiczna, która pięknie się rozrasta i bardzo dobrze rokuje. Nie znam się na cenach reklamy ale wiem,że za jakość i skuteczność trzeba sporo płacić ale to się opłaca. Miasto ma uchwalone pieniądze na reklamę i w ich ramach zleca jej wykonanie profesjonalistom.Za te pieniądze nie może budować dróg bo na drogi jest inna znacznie większa pula środków. LJak do tej pory to ciągle czytam o nagrodach.... Nie jes żle. Wierzę profesjonalistom .Wiem też , że zawiadomiona przez Radnego prokuratura nie znalażla najmniejszych znamion przestępstwa.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...