Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Jeśli ci kolejarze budowali by ten wiadukt tak samo jak remontują ten na kunickiego, to lepiej już zrobić zwykły przejazd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...Ponadto możliwy ma być również przejazd w kierunku LSM, bo planowane jest przedłużenie ul. Zana tak, by jej wylot znajdował się na wprost ul. Smoluchowskiego   Dobra, dobra. Jak się nie może miasto z PKP dogadać w sprawie krótkiego wiaduktu nad mało uczęszczaną bocznicą to już widzę, że dogada się w sprawie wiaduktu nad głównym szlakiem kolejonwym. 50 lat będzie to trwało albo i lepiej. A może też planowany jest przejad kolizyjny? Gratuluję dobrego humoru.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nareszcie! Czy przy tej częstotliwości przejazdu tamtędy pociągów budowa wiaduktu nie byłaby zbytnim wydatkiem. Lepiej niech kolej skoncentruje się na wiadukcie przy Kunickiego. Np na lotnisku w Gibraltarze, (ok. 400 tys. pasażerów rocznie) w poprzek pasa startowego biegnie dwupasmowa droga szybkiego ruchu prowadząca do przejścia granicznego z Hiszpanią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jaki będzie przejazd nad bocznicą do EC2  i ORLENU?. Płaski czy wiaduktowy?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
...Ponadto możliwy ma być również przejazd w kierunku LSM, bo planowane jest przedłużenie ul. Zana tak, by jej wylot znajdował się na wprost ul. Smoluchowskiego Ła, ła ,czyżby wreszcie ktoś pomyślał o "cywilizowanym" wyjeździe do Biłgoraja i Przemyśla?. O ile pamiętam to przedłużenie UL.Smoluchowskiego do okolicy  Wólki Abramowickiej planowane było już w latach 70-tych. Dowodem tego jest rezerwa wzdłuż ogrodzenia firmy LPRIinż i osiedla Kruczkowskiego. Zastanawiam się tylko jak dalej, po za ul.Zembrzycką,  chłopcy poprowadzą drogę,  jak juz ludziska nabudowali trochę domów miwszkalnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto wybudował wiadukt nad torami w ciągu przedłużenia ul. Mełgiewskiej ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widać blisko zbliżające się wybory samorządowe. Te obiecanki słyszymy od lat. Problemy z wojskiem z koleją to jakś kpina. dalej będzie tak jak jest. Może chociaż wojenną lekko żelazkiem przeprasować. Powodzenia
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejowa bocznica... haha brawo redaktorzy :) Nie wiedziałem, że po bocznicy jeżdżą pociagi pasażerskie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejowa bocznica... haha brawo redaktorzy :) Nie wiedziałem, że po bocznicy jeżdżą pociagi pasażerskie
A dokąd te pociągi pasażerskie jeżdżą? Patrzac na mapę jest to ślepa bocznica do Sipmy i gdzieś do Abramowickiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A dokąd te pociągi pasażerskie jeżdżą? Patrzac na mapę jest to ślepa bocznica do Sipmy i gdzieś do Abramowickiej.
  Przede wszystkim do bazy paliw Orlenu i elektrociepłowni Wrotków, a nie do Sipmy...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj tam...-nie narzekajcie! Na obwodnicy Zamościa mamy "skrzyżowanie" z torami do Hrubieszowa - i jakoś nikt nie narzeka...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przede wszystkim do bazy paliw Orlenu i elektrociepłowni Wrotków, a nie do Sipmy...
I co dużo pasażerów do tej elektrociepłowni zabierają?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...