Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Chcą trafić do młodszych klientów. Zakłady mięsne z odświeżonym wizerunkiem

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 stycznia 2017 o 21:45 Powrót do artykułu
Wcześniejsze logo wg mnie jest przejrzystrze i czytelniejsze. Na tym nowym poupychane jest za dużo zbędnych rzeczy. Z daleka nie widać sloganu i rysunku, który ma niski kontrast, poza tym całość wygląda nijako, bez wyrazu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Popieram przedmówcę! Nowe logo jest "nijakie", poprzednie reprezentuje wysoką klasę w swojej prostocie i sile przebicia. Ale cóż, ktoś musi z czegoś żyć. ciekawe ile zgarnął za tę innowację.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
żeby dotrzeć do konsumentów trzeba zmienić przede wszystkim jakość wyrobów a nie wygląd opakowań i logo,te a wędliny i mięsa powstają z taką pasją, ze aż ciekną i lepią się od nastrzykniętego żelu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie kupuję wędlin od barbarzyńców stosujących ubój bez ogłuszania (tzw. "rytualny").
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie zachęca, zamazane, bardziej kojarzy się z piekarnią. Bez klasy.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: