PKP nie dotrzymuje SLA u nas. Nie postawili pomnika Lokomotywy na Wiadukcie przy Oazie, nie zadaszyli w pelni tez wszystkich peronow na Dworcu Glownym, a i o zachwycajacych czy inspirujacych projektach na Dworzec Lublin-Zachod slyszymy tylko jako efektach prac inzynierskich na PWr. PKP podziekujemy za notowyczne niedoinwestowanie naszego regionu.
|
|
Czy ktoś w latach 80-tych by pomyślał, że kiedyś, za 37 lat słowo dworzec to będzie tylko słowo, a nie określenie budynku z przeznaczeniem dla obsługi podróżnych? Bo jak widać PKP ma swoją politykę na obsługę podróżnych - taką, w której dla dworców miejsca nie ma.
|
|
Nowa stacja Lublin Zachód będzie budowana według nowych standardów PKP czyli w lesie do którego będzie prowadził tunel służący jako poczekalnia. Ekologia i wizja przyszłości ponad wszystko.
|
|
Może ten las będzie kiedyś dewe'loperów. |
|
Tunel dobrze, że jest, ale brak wyjazdu na Dworcową to szczyt braku wyobraźni. Podobnie z przejściem naziemnym na perony. Zlikwidowano najwygodniejszy peron pierwszy, jeździ więcej pociągów, a jest mniej torów (!), windy są niewygodne i nie można przewozić nimi rowerów, zdarzają się w nich zasłabnięcia, mieszkańcom ulicy Okrzei zafundowano objazdy tą ulicą. Jest brzydziej, większy hałas, niewygodnie. Czy trzeba było wydać na to tyle kasy?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|