Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
"Wiadomo, że kierowca zignorował sygnały świetlne i dźwiękowe z urządzeń zamontowanych przez niestrzeżonym przejazdem." Właśnie te sygnały świetlne i dźwiękowe,powodują to że NIE JEST TO PRZEJAZD NIESTRZEŻONY. Przejazd niestrzeżony,to taki na którym nie ma żadnych zabezpieczeń...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeśli jechałeś kiedys do chłodni w Łopatkah to napewno wiesz ze to najkrótsza droga... Więc nie mozna mówić o winie kierowcy... Raczej to wina niestrzeżonego przejazdu kolejowego...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To ani wina kolejarzy,ani wina kierowców,tylko wina polityków.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie jest to pierwszy wypadek na tym przejeździe ale jakoś nikogo to nie obchodzi... niech kierowcy cierpią!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przejazd jest na łuku i z kabiny cięzarówki która nie ma okien ze wszystkich stron nie widać czy nadjeżdża pociąg. Takich przejazdów bez widocznosci jest mnóstwo, większość bez sygnalizacji, a odpowiedzialni za to mają to gdzieś, i przed i po wypadku. Zawsze mozna powiedzieć, ze kierowca nie zachował ostroznosci zamiast postawić szlabany.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech więc płaci za szlabany zagraniczna chłodnia, a nie PKP z pieniędzy polskiego podatnika. Wystarczy nowej formy kolonializmu, gdzie bogate zachodnioeuropejskie państwa są dotowane przez biedniejsze środkowoeuropejskie.
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: