Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Może zaczynali lekcje dopiero o 9.00 i chcieli odpisać lekcje od kolegi? Nie popieram wagarów, ale dlaczego bar jest traktowany jako miejsce bezwzględnie zakazane? Przecież alkoholu małolatom i tak by (chyba) nikt nie sprzedał.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znam pożyteczniejsze zajęcie dla policji-patrolowanie ulic!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bania - a czy w barach nie popełnia się przestępstw i wykroczeń? Przecież to też chyba forma patrolowania.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bania napisał:
Znam pożyteczniejsze zajęcie dla policji-patrolowanie ulic!!!
i to właśnie policja robi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A MOZE ONI MIELI NP NA 9 ALBO NA 10 DO SZKOLY!!?? NIKT O TYM NIE POMYSLAŁ!!!???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
abc napisał:
A MOZE ONI MIELI NP NA 9 ALBO NA 10 DO SZKOLY!!?? NIKT O TYM NIE POMYSLAŁ!!!???
A może poliocjanci to sprawdzili, dzowniąc do szkoły? Nie pomyślałeś o tym?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A niby gdzie mieli być, w szkole?! Przecież ferie za pasem... A tacy policjanci, jak byli w ich wieku to może same aniołki byli? Jakby chodzili do szkoły, to by teraz nie pracowali w policji...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ale jak to tak, policja ze strażą miejską? Bez osoby duchownej? To sie nie liczy. Łapanki takie powinni urządzać razem z księdzem proboszczem !!! Szczęść Boże.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kiedy zrobią podobny nalot z alkomatami na komisariaty, czy patrole prewencji???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oczywiście policja jak zwykle nie ma nic lepszego do roboty . . . Szkoły ponad gimnazjale juz raczej obowiązkowe nie sa , wiec po cholere ingerować w czyjeś życie , ich sprawa czy sa szkole czy nie , jak sobie pościelą tak sie wyśpia jak mawiał poeta . . .
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brawo policja po pierwsze, dzięki takim acjom małolatom na wagarach nie bedą strzelać do łba głipie pomysły, a po drugie dzięki takim akcjom sami nie staną się ofiarami tych, którym takie durne pomysły do głowy strzelą. Jako rodzić -- byłbym wdzięczny, gdyby policjant dorwał mojego syna na wagarach. A dlaeczego? Patrz wyżej..
Zaloguj się, aby oddać głos
0
uważajcie żeby ich "rodzice" nie mieli pretensji o ujawnienie tego faktu !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gordon napisał:
Oczywiście policja jak zwykle nie ma nic lepszego do roboty . . . Szkoły ponad gimnazjale juz raczej obowiązkowe nie sa , wiec po cholere ingerować w czyjeś życie , ich sprawa czy sa szkole czy nie , jak sobie pościelą tak sie wyśpia jak mawiał poeta . . .
Jak nieobowiązkowe to po co mają widnieć w dzienniku.Rzucić w cholerę zasraną szkołę i balować po barach.Tylko nie narzekać później ,że pracy nie ma.Zgimnazjalnym wykształceniem to i do kopania rowów nie przyjmą ,bo koparki dziś są a kopacze niepotrzebni.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
no dobrze ! a gzie byli rodzice ? się pytam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
abc napisał:
A MOZE ONI MIELI NP NA 9 ALBO NA 10 DO SZKOLY!!?? NIKT O TYM NIE POMYSLAŁ!!!???
to mogli w domach siedzieć i się wyspać,a nie po knajpach włóczyć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nic im nie robić ,nic im nie mówić bo im wszystko wolno tak sądzą niektórzy tu piszący.Brawo policja i więcej takich akcji.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyp*** gówniarzy ze szkół jak nie chcą się uczyć!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Bo policja tylko to potrafi: małolatów po knajpach ścigać, rowerzystów po piwie zatrzymać, chłopa na wsi za przeklinanie mandatem ukarać... Ale jak jest napad na antykwariat i człowiek walczy o życie, to ich wtedy nie ma !!! I jeszcze człowieka karać, bo może przekroczył obronę konieczną... PARANOJA !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Goguś napisał:
Bo policja tylko to potrafi: małolatów po knajpach ścigać, rowerzystów po piwie zatrzymać, chłopa na wsi za przeklinanie mandatem ukarać... Ale jak jest napad na antykwariat i człowiek walczy o życie, to ich wtedy nie ma !!! I jeszcze człowieka karać, bo może przekroczył obronę konieczną... PARANOJA !!!
Paranoja to ty jesteś gościu. Dobrze policja robi, że wyłapuje gnoi. siedza szczyle po pubach, potem łażą takie gnoje po ulicy i guza szukają. Powinni tych gówniarzy do pracy rodziców radiowozem podwozić, niech się rodzice powstydzą za swoje pociechy. Brawo policja.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Goguś napisał:
Bo policja tylko to potrafi: małolatów po knajpach ścigać, rowerzystów po piwie zatrzymać, chłopa na wsi za przeklinanie mandatem ukarać... Ale jak jest napad na antykwariat i człowiek walczy o życie, to ich wtedy nie ma !!! I jeszcze człowieka karać, bo może przekroczył obronę konieczną... PARANOJA !!!
Ale Goguś ma racje, taka prawda, siedzi sobie chlopina spokojnie na wsi, saczy piane, nikomu nie zawadza, a tu Ci podjezdza dwoch mlodych panow policjantow, co to ledwo szkole skonczyli i mu po mandacie, a jak mi noz do gardla przystawiali to zadnego nie bylo w okolicy. Nie bylo bo wola zajmowac sie powazniejszymi sprawami.... Pozdr
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: