Z punktu widzenia odbiorcy - nie ma większej kary niż odbierać u nich towar. Kolejki, kolejki, kolejki i jeszcze raz kolejki, organizacja jest na poziomie urzędu państwowego, nikt nic nie może, bo ten który może już na dziś skończył pracę, więc proszę zaczekać pod bramą do jutra, przyjdzie rano o 7 to poprawi swój błąd. Największy medal powinien dostać Dyrektor ds. logistyki Pan Bałagan.
|
|
Oczywiście, przy takiej ilości towaru jaki tam dziennie przechodzi pewnie chciałbyś czekać 5 minut, no góra kwadrans :) Bez przesady, poza tym są określone procedury których trzeba przestrzegać, a nie wychodzić przed szereg
|
|
Ty wiesz i ja wiem, ale tego ile towaru dziennie przechodzi
widocznie nie wie Pan Dyrektor Bałagan i dlatego kolejki są jakie są. To, że 3 rampy ładuje 1 wózek, a na 5 linii ładowania big-baga pracuje przeważnie jedna albo 2, dopiero na 3 zmianie urządzany jest ogólnowydziałowy zryw i rusza wszystko aby ratować plan załadunków, nie ma nic wspólnego z logistyką. Może gdyby okna wysokiego gabinetu wychodziły na pakownię albo na parking przy bramie towarowej, to Pan Dyrektor Bałagan dostrzegłby, że na tym parkingu cały dzień stoją samochody, które już dawno powinny wyjechać do klienta.
Zdecydowanie należy mu się medal. Z ziemniaka :lol:
|
|
Kasę biorą!Nic nie robią!.............takie Bałagany! :wacko:
|
|
Pozostaje pytanie, skoro tak dobrze wszystko wiesz i masz takie pojęcie, to czemu jeszcze nie jesteś jakimś dyrektorem albo prezesem? Mógłbyś się wykazać :) Bo bez urazy, ale anonimowo krytykować w necie chyba każdy potrafi... a firma tak czy siak sobie radzi.
|
|
arek - dziadostwo powinno się piętnować
|
|
arek - dziadostwo powinno się piętnowaćno ja widzę kolego że niezłe dziadostwo to ty tutaj robisz. sorry ale ja też mam już dość takiego malkontenctwa. tym bardziej że dzięki azotom kilka tysięcy osób ma pracę. i to w samej firmie nie mówiąc o współpracujących z nimi |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|