Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Komu most, komu?

Utworzony przez henrykszczepanski, 11 lutego 2008 o 07:40 Powrót do artykułu
Dajta mi ja se go na złom sprzedam!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego nikt nie potraktuje go jako zabytek i nie ściągnie kasy z Unii???
Zaloguj się, aby oddać głos
0
weź sobie....prawdziwy złomiarz nie prosi tylko bierze
Zaloguj się, aby oddać głos
0
nina napisał:
Dlaczego nikt nie potraktuje go jako zabytek i nie ściągnie kasy z Unii???
1. Bo to nie jest zabytek. 2. Ściągnie kase na co ?? na roboty utrzymaniowe ?? Zastanów sie troszeczke zanim coś napiszesz.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Oddzac warszawiakom, oni maja tam malo mostów im sie kazdy przyda
Zaloguj się, aby oddać głos
0
1. Pobierać opłaty za przejazd (sposób pobierania - do uzgodnienia - winety, bramki automatyczne ze szlabanami, żetony, karty magnetyczne, itd.) - myślę, że np. 2 zł za jeden przejazd jest do zaakceptowania; tygodniowa wineta - 10 zł; miesięczna - 20 zł; roczna - 200 zł. Opłaty nie mogą pomijać miejscowych, bo z "obcych" to raczej mało kto będzie jeździł. 2. Czasowo zamykać i organizować imprezy kulturalne, sponsorowane lub odpłatne. 3. Wynajmując powierzchnie boczne na wielkowymiarową reklamę 4. Spróbować przekwalifikować most jako zabytek i pozyskać środki na jego utrzymanie Wyobrażenia o remontach są nieco przesadzone, ponieważ: 1. Gmina/miasto może przejąć most, zobowiązując GDDKiA do uprzedniego remontu, przynajmniej bieżącego przy czym niektóre elementy należało zdemontować i wmontować o wyższym standardzie (bariery ze stali nierdzewnej, nowoczesne dylatacje). 2. Ruch będzie zdecydowanie mniejszy więc i mniejsza będzie degradacja konstrukcji 3. Nawierzchnia nie będzie utrzymywana zimą przy pomocy soli (a przynajmniej będzie jej znacznie mniej); można w ogóle utrzymywać wyłącznie np. piaskiem bez soli, gdyż ruch będzie wyłącznie lokalny 4. Dalsze obniżenie kosztów eksploatacji można uzyskać obniżając dopuszczalny tonaż do np. 8-10T (z wyjątkiem autobusów miejskich... ale one chyba mniej ważą); ewentualnie dopuścić do ruchu wyłącznie samochody osobowe (do 3,5T). 5. Obecnie dostępne materiały umożliwiają dużo dłuższy okres między-remontowy (farby, wkładki dylatacyjne, materiał na nity, rodzaj nawierzchni bitumicznej)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jotgie, Złotów, wlkp napisał:
1. Pobierać opłaty za przejazd (sposób pobierania - do uzgodnienia - winety, bramki automatyczne ze szlabanami, żetony, karty magnetyczne, itd.) - myślę, że np. 2 zł za jeden przejazd jest do zaakceptowania; tygodniowa wineta - 10 zł; miesięczna - 20 zł; roczna - 200 zł. Opłaty nie mogą pomijać miejscowych, bo z "obcych" to raczej mało kto będzie jeździł. 2. Czasowo zamykać i organizować imprezy kulturalne, sponsorowane lub odpłatne. 3. Wynajmując powierzchnie boczne na wielkowymiarową reklamę 4. Spróbować przekwalifikować most jako zabytek i pozyskać środki na jego utrzymanie Wyobrażenia o remontach są nieco przesadzone, ponieważ: 1. Gmina/miasto może przejąć most, zobowiązując GDDKiA do uprzedniego remontu, przynajmniej bieżącego przy czym niektóre elementy należało zdemontować i wmontować o wyższym standardzie (bariery ze stali nierdzewnej, nowoczesne dylatacje). 2. Ruch będzie zdecydowanie mniejszy więc i mniejsza będzie degradacja konstrukcji 3. Nawierzchnia nie będzie utrzymywana zimą przy pomocy soli (a przynajmniej będzie jej znacznie mniej); można w ogóle utrzymywać wyłącznie np. piaskiem bez soli, gdyż ruch będzie wyłącznie lokalny 4. Dalsze obniżenie kosztów eksploatacji można uzyskać obniżając dopuszczalny tonaż do np. 8-10T (z wyjątkiem autobusów miejskich... ale one chyba mniej ważą); ewentualnie dopuścić do ruchu wyłącznie samochody osobowe (do 3,5T). 5. Obecnie dostępne materiały umożliwiają dużo dłuższy okres między-remontowy (farby, wkładki dylatacyjne, materiał na nity, rodzaj nawierzchni bitumicznej)
I o to właśnie mi chodziło...
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: