Dajta mi ja se go na złom sprzedam!
|
|
Dlaczego nikt nie potraktuje go jako zabytek i nie ściągnie kasy z Unii???
|
|
weź sobie....prawdziwy złomiarz nie prosi tylko bierze
|
|
1. Bo to nie jest zabytek. 2. Ściągnie kase na co ?? na roboty utrzymaniowe ?? Zastanów sie troszeczke zanim coś napiszesz. |
|
Oddzac warszawiakom, oni maja tam malo mostów im sie kazdy przyda
|
|
1. Pobierać opłaty za przejazd (sposób pobierania - do uzgodnienia - winety, bramki automatyczne ze szlabanami, żetony, karty magnetyczne, itd.) - myślę, że np. 2 zł za jeden przejazd jest do zaakceptowania; tygodniowa wineta - 10 zł; miesięczna - 20 zł; roczna - 200 zł. Opłaty nie mogą pomijać miejscowych, bo z "obcych" to raczej mało kto będzie jeździł.
2. Czasowo zamykać i organizować imprezy kulturalne, sponsorowane lub odpłatne.
3. Wynajmując powierzchnie boczne na wielkowymiarową reklamę
4. Spróbować przekwalifikować most jako zabytek i pozyskać środki na jego utrzymanie
Wyobrażenia o remontach są nieco przesadzone, ponieważ:
1. Gmina/miasto może przejąć most, zobowiązując GDDKiA do uprzedniego remontu, przynajmniej bieżącego przy czym niektóre elementy należało zdemontować i wmontować o wyższym standardzie (bariery ze stali nierdzewnej, nowoczesne dylatacje).
2. Ruch będzie zdecydowanie mniejszy więc i mniejsza będzie degradacja konstrukcji
3. Nawierzchnia nie będzie utrzymywana zimą przy pomocy soli (a przynajmniej będzie jej znacznie mniej); można w ogóle utrzymywać wyłącznie np. piaskiem bez soli, gdyż ruch będzie wyłącznie lokalny
4. Dalsze obniżenie kosztów eksploatacji można uzyskać obniżając dopuszczalny tonaż do np. 8-10T (z wyjątkiem autobusów miejskich... ale one chyba mniej ważą); ewentualnie dopuścić do ruchu wyłącznie samochody osobowe (do 3,5T).
5. Obecnie dostępne materiały umożliwiają dużo dłuższy okres między-remontowy (farby, wkładki dylatacyjne, materiał na nity, rodzaj nawierzchni bitumicznej)
|
|
I o to właśnie mi chodziło... |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|