Wg Google Maps z Puław-Włostowic gdzie mieszkam jest do lotniska w Radomiu nieco ponad 10 km bliżej niż do lotniska w Świdniku. Czasowo wychodzi identycznie, a właściwie do Świdnika będzie z 10-15 min. szybciej bo ekspresówką zdarzało mi się dojeżdżać w 29 minut od rogatek Puław do pierwszych świateł w Lublinie i to z dozwoloną prędkością.
Tak czy inaczej dla mnie dwa lotniska to lepiej niż jedno. Mogę mieć większy wybór połączeń, sumaryczna oferta może być bogatsza.
Radom nie musi zagrażać Lublinowi bo może przyciągnąć klientów ze znacznie bardziej zaludnionego Mazowsza którzy i tak by nie korzystali z Lublina. Jedyne czego bym nie chciał to dalszego pompowania pieniędzy w lotnisko w Radomiu, a domagają się 100 mln na przedłużenie pasa. Niech najpierw pokażą że umieją zarobić na siebie, wtedy znajdą się inwestorzy na rozbudowę.
|
|
Podobno taka bieda w kraju, szczególnie w lubeslkim a tu wszyscy chętni do latania, odlot jednym słowem
|
|
Przecież wszystkie dzieci nasze są. A zakup nawozów z Tarnowa czy z Puław to jedna rodzina. A kiedy będzie siedziba Grupy w Puławach?
Co to w ogóle jest?! Jak można w lokalnej lubelskiej gazecie reklamować jakąkolwiek konkurencyjną formę działalności z innego województwa, na dodatek pisząc nieprawdę?? Przecież to jak robienie pod siebie. Panie Szczęch to może weź Pan jeszcze napisz,żeby lubelscy rolnicy nie kupowali nawozów z Puław, tylko z Tarnowa, żeby lubelscy czytelnicy czytali Echo Dnia zamiast Dziennika Wschodniego, a firmy inwestowały nie w lubelskim tylko w mazowieckim. Co na to NACZELNY? Jest takie powiedzenie: "wydawaj pieniądze jak najbliżej siebie, wtedy najszybciej do Ciebie wrócą" Jak widać niektórzy nie dorośli intelektualnie nawet do tak prostych wniosków... |
|
Z tym portem w Radomiu władze pokazały jakimi są patałachami. Zbudowali port lotniczy, władowali w niego miliony złotych, a potem okazało się że nie ma połączeń. Kto tym zarządzał? PATAŁACH..... Zero biznesplanu, zero rozeznania rynku lotniczego.... ale lotnisko musi być. Słowem - najpierw zróbmy lotnisko a loty same się zrobią. Takie myślenie przyświecało twórcom.
|
|
Bardzo ciekawe komentarze ale zapominacie, że Radom nie budował lotniska od podstaw tylko zagospodarował istniejące już lotniskow wojskowe. Niewielkie nakłady, jedynie na terminal pozyskany z Łodzi w cenie złomu skutkują tym, że lotnisko nie ma pozwoleń ULCu na obsługę np. Wizz air czy Ryjana.
|
|
A Lublin przed 1999 rokiem leżał na Ukrainie heheheWedług której mapy?? Puknij się w czoło człowieku. |
|
Trolle chcący zniszczyć Pana Szczęcha. I tak nie zrozumieją ale napisze. Radom i Lublin mają inna ofertę. NIE mają lotów w TO SAMO MIEJSCE. NIE SĄ DLA SIEBIE ŻADNA KONKURENCJĄ. Panie Radku nie przejmować się zawistnymi kreaturami. Powodzenia i proszę dalej robic swoje.Toś się teraz popisał znajomością tematu, człowieku. Z jednym tylko wyjątkiem. Radom nie jest konkurencją dla Lublina, bo jest i tak pustym lotniskiem bez połączeń z przyszłościowymi destynacjami. I pewnie długo tak pozostanie, bo niecałe 100km na wschód jest właśnie Lublin. Na północ mamy Warszawę i Modlin. Może by tak jeszcze w Puławach drugie wybudować? ;) |
|
Oj lubelacy, lubelacy. Zobaczycie, że Radom przegoni Świdnik (ma lepsze położonie). To tylko kwestia czasu...Hahaha, położenie może i ma, ale za to pas wymagany dla większości liczących się linii ma za krótki, więc niech dalej sobie ma to położenie. My Lublinianie, zajmiemy się lataniem na poważnych destynacjach. Pozdro! :D |
|
Bo Puławy przed 1999 rokiem były w woj. radomskim.Gratulacje dla twojej nauczycielki od geografii, że wyuczyła takiego głąba. |
|
Przecież wszystkie dzieci nasze są. A zakup nawozów z Tarnowa czy z Puław to jedna rodzina. A kiedy będzie siedziba Grupy w Puławach?Z tą rodziną, dokładnie tak. Trzeba też pamiętać że poszczególne zakłady wytwarzają różne rodzaje nawozów czy innych produktów więc to się uzupełnia. Co do siedziby to temat chyba ktoś za bardo podgrzał ostatnio, prawda jest taka że były ustalenia konsolidacyjne i tego się trzeba trzymać |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|