Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nałęczów: Potrącił kobietę na przejściu

Utworzony przez kot, 14 maja 2008 r. o 20:49 Powrót do artykułu
jestem kierowcą samochodu i widzę, że kierowcy skuterów jeżdżą ostrożnie, bo muszą uważać na samochody, a i zderzenie z człowiekiem jest dla nich groźne. Nie można generalizować że szaleją
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I to sie zgadza że nie zachowują szczególnej ostrożności... co więcej - przechodzą w niedozwolonych miejscach. Sam niedawno byłem świadkiem kiedy trójka starszych ludzi jak gdyby nigdy nic przechodziła sobie (wogóle nie patrząc co sie dzieje) przez ul. Zana na wysokości ZUS-u... czyżby aż tak im sie spieszyło po emerytury?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niedawno zaskoczył mnie widok beztrosko staruszki zmierzającej o lasce na ukos przez jezdnię około 50 od przejścia, mimo głównej ruchliwej ulicy. To dopiero kaskaderka! Czy na bezmyślność nie ma rady?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Raz piszą że miał 21 raz że 23.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skuter to motorower o pojemności na ogół 50 cm i prędkości max ok. 50 km/h, więc nie jest to motor jak stwierdził starszy pan. Ludziom się wydaje że jak ktoś jedzie na skuterze który ma duże obroty to odrazu wariuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coz za niesamowity news. Nie ma chyba wzniejsze wiadomosci niz potracenie kobiety na. Zdarza sie to jakies 10 razy w wojewodztwie i nikt z tego afery nie robi!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz