Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pracownik Stokrotki: Karzą nas nawet za brak "dzień dobry

Utworzony przez kkkkkkkkkk, 23 kwietnia 2014 o 13:42 Powrót do artykułu
Stokrotka na niwie wszystko OK tylko jedna zmiana na wędlinach słaba
Zaloguj się, aby oddać głos
0
po pierwsze: wcale nie dziwię się że skarga do inspekcji nie napłynęła, bo inspekcja to dziwny twór... nie rozpatrują anonimowych skarg i niby nie udostępniają danych zgłaszającego, oczywiście w praktyce jest inaczej więc każdy się boi o pracę mimo że chce poprawić jej warunki to nie chce jej stracić. czemu niby służą takie procedury? skarbówka rozpatruje byle anonimy, niektóre dość absurdalne ale jednak w większości przypadków słuszne. ZUS to samo. a inspekcja chroni tylko tyłki pracodawców, szkoda, wielka szkoda. zasłaniają się tym że nie mając danych pracownika nie mogą mu przekazać informacji o efektach kontroli, śmieszne to. pracownika nie obchodzą procedury, tylko to żeby mu się polepszyła sytuacja czyż nie tak? efekty (pozytywne!) powinien odczuć na skórze swojej i innych pracowników. mój własny pracodawca łamie przepisy co najmniej w kilku bardzo ważnych aspektach i co? wolę ch**** pracę niż jej brak, a chętnie bym opisała co się dzieje.   po drugie: rozumiem pracowników Stokrotek że mają niewesoło, ale zwróćcie uwagę na to jak wygląda sytuacja pracowników Aldików - dwie skrajności. z kilku kas czynna z reguły jedna, a po sklep[ie snuje się bez sensu kilka pracownic udających że coś robią (w każdym sklepie tej sieci jest tak samo - miałam nieprzyjemność to sprawdzić). pracownice z reguły okrutnie nieuprzejme, z wymalowaną wiecznie miną "kliencie drogi, nie zawracaj nam d** i nie przychodź tu". tam powinien się pojawić jeden z drugim manager Stokrotek żeby pańcie nauczyć kultury i ogłady.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak możliwości zakupów w czasie pracy? - nosz k..a!!! kiedy ten naród się nauczy, że KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA!. Obowiązkiem pracownika na kasie jest kulturalna obsługa klienta a to się skarżą, że muszą mówić "Dzień dobry", no ja nie mogę! To trzeba aż kierownika i nagan żeby takie podstawy egzekwować? To jak ci "pracownicy" chcieliby się do klientów zwracać?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Polska to wyłącznie rezerwat tanich niewolników bez perspektyw.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
No niestety poprzez fatalną obsługę na kasie ( kolejki i nawet w szczycie jedna albo dwie kasy ) nie korzystam i nie będę korzystał z tych kiepskich sklepików.A dzień dobry niech sobie włożą w nos.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja bym do Stokrotki dołączyła jeden z lubelskich hoteli.Tych owianych sławą że takie nowoczesne i och ach a tak naprawdę to kołchoz pracy.Co dziwniejsze dostaje On nagrody Urzędu Pracy i Miasta!!!!Praca na umowę o dzieło po 12 godzin.....itp.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A ja nie wiem po co to dzień dobry, do widzenia, zapraszamy ponownie. Jak dla mnie zwykłe proszę, dziękuję, uśmiech i sprawna obsługa, to zupełnie wystarczy. Nie lubię stać przed ladą i patrzeć jak 2 ekspedientki w jednym czasie łapią się za sprzątanie blatu, a nie ma komu obsługiwac, ale nie przesadzajmy z tym dzień dobry.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Śmiech na sali z tą skargą. W d****ch  się poprzewracało.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
  Śmiech na sali z tą skargą. W d****ch  się poprzewracało.  
  w cale sie nei dziwie ,ze sie skarżą mało tego moim zdaniem to jest mobbing. takie zachowanie przez szefów powinno być karane grzywną finansową. pracodawcy zapomnieli juz ze to dzięki pracownikom oni istnieją.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tajemniczy klient nie chce uprzykrzyć życia, tylko postępuje zgodnie ze scenariuszem, z którego też jest rozliczany. Jeśli chodzi o dzwonienie po kasjerów, to moim zdaniem nad tym powinien czuwać ktoś z ochrony sklepu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w cale sie nei dziwie ,ze sie skarżą mało tego moim zdaniem to jest mobbing. takie zachowanie przez szefów powinno być karane grzywną finansową. pracodawcy zapomnieli juz ze to dzięki pracownikom oni istnieją.  
Dlatego j uwielbiam robić zakupy w sklepach Społem. Może i obsługa "wieje komuną", le przynajmniej widzę tam  względny luz i życzliwą atmosferę pomiędzy pracownikami
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlatego j uwielbiam robić zakupy w sklepach Społem. Może i obsługa "wieje komuną", le przynajmniej widzę tam  względny luz i życzliwą atmosferę pomiędzy pracownikami
  to fajnie ,że są jeszcze takie sklepy. większość sieciówek to wyzysk. zresztą chyba wszędzie dzis jest wyzyk w tym dziadowskim kraju :(
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To co tu opisujecie to w tej sieci sklepów tylko czubek góry....  wyzysk i traktowanie pracowników jak parobków jest normą nie tylko w sklepach stokrotki w puławach ale we wszystkich innych sklepach tej sieci w polsce. Ba , nie tyko w sklepach mają po d...ie i tak złe warunki ; inne działy tej firmy nie są lepiej traktowane. Ciągle dokłada się obowiązków, podwyżek nie ma od kilku lat, i wszystko jest na wczoraj. FIRMA DZIAD! Nie polecam zatrudniania się tam! dziękuję za wypowiedź.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Aaa mi się wydaje, że standard obsługi klienta powinien zostać zachowany. W końcu działa to na korzyść klienta. W odniesieniu do tej konkretnej sytuacji nie widzę niczego czego dziwnego w wymogu skorzystania z dzwonka jeżeli przy kasie stoi już 3 osoby (nikt nie lubi przecież czekać na obsługę), a na tą czynność wystarczy poświęcić parę sekund. Co do "dzień dobry, dziękuję, do widzenia" myślę, że kultura osobista a nie standard tego wymaga. Odnośnie zaplecza, nie widzę podstaw do tego, żeby pracodawca miał zapewnić pracownikom takie dodatki jak lodówka, mikrofalówka itd., że już nie wspomnę o zakupach w czasie pracy!! (przed rozpoczęciem/ po zakończeniu zmiany - robię zakupy, proste) Osobiście pracuję w handlu i tego typu sprzęty nabyliśmy po przez składkę w swoim gronie jako wspólne dobro. Nawiązując jeszcze do nie sprzątniętego paragonu, podobnie jak się ma sytuacja z dzwonkiem, czas poświęcony to parę sekund i zawiera się to w osobistym standardzie dbania o czystość swojego otoczenia. Moim zdaniem normalne obowiązki pracownika, nic ponad siły. Dla nie których jak widać i to za dużo.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak możliwości zakupów w czasie pracy? - nosz k..a!!! kiedy ten naród się nauczy, że KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA!. Obowiązkiem pracownika na kasie jest kulturalna obsługa klienta a to się skarżą, że muszą mówić "Dzień dobry", no ja nie mogę! To trzeba aż kierownika i nagan żeby takie podstawy egzekwować? To jak ci "pracownicy" chcieliby się do klientów zwracać?
A może jeszcze czerwone dywany przed Hrabią rozwijać? Po co przychodzisz do sklepu? Po królewskie traktowanie czy po zakupy? Posiedź sobie te kilka do kilkunastu godzin za 6 zeta na godzinę, to zobaczysz jak to jest wesoło i przyjemnie nie zapomnieć ze zmęczenia o takich rzeczach. Mam wrażenie że nie masz pojęcia o takiej pracy dlatego piszesz takie bzdury. 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może jeszcze czerwone dywany przed Hrabią rozwijać? Po co przychodzisz do sklepu? Po królewskie traktowanie czy po zakupy? Posiedź sobie te kilka do kilkunastu godzin za 6 zeta na godzinę, to zobaczysz jak to jest wesoło i przyjemnie nie zapomnieć ze zmęczenia o takich rzeczach. Mam wrażenie że nie masz pojęcia o takiej pracy dlatego piszesz takie bzdury. 
A kto kogo zmusza do takiej pracy?. Podobno jest w RP bezrobocie?. Można sobie zmienić albo najlepiej samemu "biznes" założyć.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może jeszcze czerwone dywany przed Hrabią rozwijać? Po co przychodzisz do sklepu? Po królewskie traktowanie czy po zakupy? Posiedź sobie te kilka do kilkunastu godzin za 6 zeta na godzinę, to zobaczysz jak to jest wesoło i przyjemnie nie zapomnieć ze zmęczenia o takich rzeczach. Mam wrażenie że nie masz pojęcia o takiej pracy dlatego piszesz takie bzdury. 
Już Ci odpowiadam "Gościu". Masz mylne wrażenie ponieważ, osobiście piastuję bardzo podobne stanowisko. Nie będę się tutaj wdawał w szczegóły mojej stawki godzinowej czy warunków pracy, bo nie uważam, żeby było to komukolwiek oprócz mi potrzebne. Natomiast wracając do tematu. Nie wyobrażam sobie mieć na ladzie przed sobą syf i obsługiwać przy takim miejscu klientów. Machnięcie ręką i po sprawie, wystarczy wyrobić w sobie odpowiedni nawyk - nic skomplikowanego. Jak mówi przysłowie czas to pieniądz. Z własnego doświadczenia Ci powiem, że jeśli widzę, że robi się przy moim stanowisku kolejka, proszę o pomoc, bo jestem w stanie zrozumieć i szanuję czas klientów. Każdy ma jakieś swoje plany, a konieczność stania przy kasie po 20 min., ze względu na mega kolejkę bo komuś trudność sprawia wyciągnięcie ręki do dzwonka i zasygnalizowanie współpracownikowi, że się potrzebuje pomocy, najczęściej powoduje komplikacje w planach i słusznie z tego wynikające niezadowolenie i irytację.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może jeszcze czerwone dywany przed Hrabią rozwijać? Po co przychodzisz do sklepu? Po królewskie traktowanie czy po zakupy? Posiedź sobie te kilka do kilkunastu godzin za 6 zeta na godzinę, to zobaczysz jak to jest wesoło i przyjemnie nie zapomnieć ze zmęczenia o takich rzeczach. Mam wrażenie że nie masz pojęcia o takiej pracy dlatego piszesz takie bzdury. 
A kto z was chciałby być witanym z palcem grzebiącym w nosie ? Ci którzy krytykują postępowanie siecówek nie zdają sobie sprawy chyba z tego jakie są realia. Klienci wymagają i tylko wymagają. Ale w końcu klient nasz pan. Czy ktoś to tu się wypowaidał ma swój "biznes"? to jest dopiero jadka. Użeranie się z ZUS, skarbóką, dostawcami o klientach niewspomnę. Będąc na swoim nie ma 8h i do domu. 10-12 h dziennie to NORMA no chyba że się ma ogromna firmę w której jest się prezesem na pensji. Ale Ci którzy mają własną działalnośc wiedza o czym mowie. A pracownicy? Sam miałem pracownika który odpowiadał za kontakt telefoniczny z klientem. I jak to wyglądało ? jak dałem mu wolną rękę "luz" w pracy to dzwonił przy mnie i rozmowa trawła max 2 min. Sprawdzałem sume połaczen miesieczna bez wdawania sie wszczegoly to wychodziło przyzwoicie ale efektow brak. Po 2 miesiącach przeanalizowałem sytuację i z bilingów wynikało że gdy tylko musialem opuscic biuro pracownik gadał a rodzinka albo zoną prez caly ten czas a to bylo nawet 1-2 h!!!w ciągu dnia Więc niech nie wypowiada sie tu ktos że danie luzu w pracy to dobre rozwiazanie
Zaloguj się, aby oddać głos
0
3 kasjerki na zmianie i kierownik zmianowy , dziki tłum ludzi wpada regionalny i psioczy , że to nie zrobione tamto nie poukładane , a czemu pani nie dzwoni po kasjerkę , towar wjechał czemu się nikt tym nie zajmuje ????? Trzeba umyć podłogę na sklepie i półki , a poza tym trzeba dotowarować bo pusto . Tylko szkoda , że tłumok nie widzi ile osób na zmianie i nie ma pojęcia jak się pracuje jako szeregowy pracownik . Niech się nie wypowiadają ludzie , którzy nie mieli do czynienia z tym kołchozem ! Nie dość , że zarabia się tam 1200 zł i to przy dobrych wiatrach to jeszcze traktują człowieka jak ścierę do podłogi. Niech cała ''góra'' zejdzie na ''dół'' popracować troszeczkę a potem niech wymyślają mądrzejsze standardy !
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brak możliwości zakupów w czasie pracy? - nosz k..a!!! kiedy ten naród się nauczy, że KOMUNA SIĘ SKOŃCZYŁA!. Obowiązkiem pracownika na kasie jest kulturalna obsługa klienta a to się skarżą, że muszą mówić "Dzień dobry", no ja nie mogę! To trzeba aż kierownika i nagan żeby takie podstawy egzekwować? To jak ci "pracownicy" chcieliby się do klientów zwracać?
Jak podchodzisz do kasy bucu to sam pierwszy powiedz "dzień dobry", a nie czekasz aż kasjeka ci powie. Zgodnie z sadadami dobrego wychowania mówi ten kto podchodzi do kogoś, albo ten kto wchodzi do pomieszczenia, ale oczywiście w sklepach zmuszają pracowników żeby mówili pierwsi, co jest idiotyczne.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 5

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.