Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Puławy: Pieniądze z UE na trzy kluczowe inwestycje

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 4 lipca 2017 r. o 21:24 Powrót do artykułu
Oby nie zabrakło tej kasy z uni bo Puławy padną. Pan Grobel będzie wtedy musiał zwolnic z połowę urzędników i kto go wtedy wybierze znów na stołek?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Himalaje hipokryzji w wydaniu pisowskiej władzy Puław. PiS obrzydza Polakom UE ale łapy po kasę wyciąga.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co dzieje się w zakresie rozwoju szybkiego internetu w mieście Puławy? Głośno i medialnie na początku, teraz chyba podkulony ogon władz i absolutna cisza! Bo jeśli hotspoty i zasady korzystania z nich maja być podstawą budowy społeczeństwa informacyjnego to jedno wielkie nieporozumienie. Podobnie wielka klapa z projektem wsparcia finansowania budowy mikroinstalacji OZE w gospodarstwach mieszkańców miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
A co dzieje się w zakresie rozwoju szybkiego internetu w mieście Puławy? Głośno i medialnie na początku, teraz chyba podkulony ogon władz i absolutna cisza! Bo jeśli hotspoty i zasady korzystania z nich maja być podstawą budowy społeczeństwa informacyjnego to jedno wielkie nieporozumienie. Podobnie wielka klapa z projektem wsparcia finansowania budowy mikroinstalacji OZE w gospodarstwach mieszkańców miasta.
Komfortowe oglądanie pornosów w HD to nie powinien być priorytet władz samorządowych.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy to znaczy, że będą inwestować w elektryczne autobusy? Przydałoby się, bo te, które są, wydzielają taki smród, że człowiek nie wie, gdzie się schować, stojąc na przystanku.... :) I jeszcze jedna sugestia... nowe wiaty przystankowe: błagam nie niebieskie ani czerwone! Może jest w UM ktoś ze zmysłem estetycznym i podpowie, że te, które są, nie pasują do niczego!! Może lepiej jakiś ciemny grafit, żeby skończyć z pstrokacizną w mieście? ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może mała linia tramwajowa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepsza będzie Kolej Dużych Prędkości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Autobusy mają być hybrydowe a spaliny gorszego sortuj to pewnie te stare gniota to te nowsze to już euro5
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Od 1989 r. Polska otwierała swój rynek na produkty z ówczesnej EWG=UE, rządy Balcerowicza, Mazowieckiego, Bieleckiego, Buzka pozwoliły upaść kilku setkom średnich i dużych oraz kilku tysiącom małych zakładów przemysłowych i firm pod pretekstem "wolnego rynku", gdy w tym samym czasie w państwach ówczesnej EWG dotowano z budżetu wiele zakładów (socjalizm to się nazywa). Do 1992 r. zachodnie koncerny kontrolowały już w Polsce 90% przemysłu spożywczego. Wiadomo, biedny nie kupi samochodu ale jeść musi. Do dzisiaj Niemcy i Rosja nie zapłaciły odszkodowań za zniszczenia i mordy w Polsce w czasie II wojny światowej, a w przypadku Rosji za wyzysk ekonomiczny PRL. A fani PO krzyczą, że to Polska jest "coś winna".  Niewolnicy z PO, powstańcie z kolan i poczujcie dumę z bycia Polakami!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miej pretensje do rodaków że woleli kupić niemiecki szrot niż wiodącą myśl techniczną PRL czyli poloneza. Gdyby wybrali jeżdżenie tym wyrobem to można byłoby się szczycić że jest polski wytwórca wyrobów samochodopodobnych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba było w latach 90 wziąć się za opracowanie ekspansji FSO, sprzętu budowlanego Waryński, Autosanów, Starów i Żuków na cały świat, zamiast teraz pieprzyć ile to zakładów zamknięto w czasie transformacji. Wielu z tych mądrali patriotycznych w 92 roku pierwsze co zrobiło, to pojechało do Holandii po 10-letnie Ople Kadety, Fordy i Volkswageny albo kupowało w Berlinie tani sprzęt elektroniczny, a mogli przecież, jak niżej kolega pisze, kupić Poloneza, Fiata 125 p, magnetofon Grundig czy Daria, by polski przemysł przetrwał... i założyć muzeum techniki w każdym mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...