Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Puławy: Prezydent zły na radnego. Zarzuca działanie na szkodę miasta

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 7 października 2016 o 19:29 Powrót do artykułu
Coś nerwowy ten prezydent ostatnio. Odnoszę wrażenie że koalicja z pislamem bokiem mu wychodzi.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Trafił się rady z prawdziwego zdarzenia to jest nie wygodny dla klanu :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Znowu artykuł zablokowany, ale w komentowaniu to pewnie nie przeszkodzi :)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyobraź sobie Gościu że istnieje prasa papierowa, gdzie nie ma blokady.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak radny pyta sie w interpelacji o to kogo zatrudnia Grobel i na jakiej podstawie to taki Grobel zamiast odpowiedzi atakuje radnego? To jest chyba działanie na szkodę miasta?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Co to za komisja z czyjej kasy i jak opłacana?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Nie rozumiem jednej rzeczy. Radny który chce poznać wykształcenie każdego członka komisji urbanistycznej, to znaczy ze podważa ich kompetencje? Taki radny zamiast odpowiedzi otrzymuje atak i szkaluny jak za zatęchłej komuny? Zamknijcie nas wszystkich!!!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niechaj ten radny określi się czy nie jest maskotką platformy,kodu i innego dziadostwa.A może i czarny wiec też jest mu na rękę i popiera te obłudnice naszego miasta.Hej Ty tam radny-może nieco więcej powiedz o sobie-,bo nie wiadomo skąd spadłeś i kogo popierasz. Rządy PO i kodów Nowoczesnej  -niczego wróżyć dobrego Tobie nie mogą ,jak tylko calkowity upadek i ruinę twoich planów przeciwko lojalnym obywatelom naszego miasta Puław i okolicy. Określ się i powiedz o co ci chodzi,bo macenie czystej wody nie przyniesie tobie ani twoim zrujnowanym partiom chwały.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jak docieka to już z KODU lub PO
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ciekawe czemu Grobel nie jest zły na siebie właśnie za te błoto na skwerku , za parking na marinie, czy za te stateczki zabaweczki po 150 tys?!?!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
czytelniku ile płaci ci wódz dyktafona za takie trollowanie?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
CZYTELNIK wszędzie widzi układy i podstępy. Nie ma dostępu do tajnych teczek Maja? Chyba radny za późno się urodził żeby go tym szantażować. Wiec teraz będzie manipulacja ze kod i inne gówno. Co za szit
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Przeczytałem ten artykuł i włos się jeży na głowie. Radny pyta na sesji. Grobel zamiast odpowiedzieć atakuje Maja, chwali się ze wykonał sto projektów, żąda od radnego by ten podał swoje projekty. To jak fim Barei Radny nie ma prawa się o nic zapytać. Wiec radny dalej grzecznie prosi o odpowiedz na zadane pytanie to znów Grobel się wścieka ze nie odpowie. Na koniec radna Jarząbek stwierdza ze radni nie powinni sie interesować wykształceniem członków komisji. Co to za towarzystwo wzajemnej adoracji????
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Njalepiej posumowana Jarząbkowa.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Brawo panie Radny Maj goń to towarzystwo zarozumiałe do szpiku kości, naprawdę arogancja Grobelnego jest godna pożałowania. Pierdzi tyle lat w stołek dzięki kasie z AZOTÓW, bo ma budżet na wysokim poziomie, w biedniejszych gminach czy miastach jest cały czas rotacja. Ot ci dlatego jest tak długo zarozumiały polityk, pytanie o kompetencje to prawo każdego obywatela
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Radna Jarząbkowa oczywiście poparła prezydenta, i uważa ze radni nie maja kompetencji by zajmować sie miejska komisja urbanistyczna? To jakie kompetencje w ogóle mają radni przez nas wybrani? Podnosić posłusznie raczki podczas głosowania? Zgroza
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dal mnie Prezydent Grobel staje sie już żałosny. Zamiast odpowiedzieć na pytanie które radny ma prawo zadać, to wpada w histerie i atakuje radnego. Przedszkole panie Prezydencie. Naprawdę
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Żałosna ignorancja urzędnika pełniącego przez wiele kadencji ważną funkcję publiczną... do udzielenia odpowiedzi na tak elementarne pytanie do którego ma prawo nie tylko radny Maj, ale również każdy obywatel, mieszkaniec miasta, zobowiązuje go ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2001 Nr 112 poz. 1198)
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Panie MAJ, tak trzymać.  Po mianowaniu katechety Sliwińskiego na dyrektora Domu Chemika, który nie dość że przegrał konkurs , to był najgorszy z 3 kandydatów. A i tak pomimo braku kompetencji został mianowany.  Trzeba ich kontrolowac bo dobra zmiana zniszczy miast (widać do po dobrej inwestycji na SKWERZE, kto za to odpowiedział ?????!!!!!!!!!! Trzeba zrobić listę puławskich misiewiczów: 1. Sliwiński 2...?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Paweł Maj na Prezydenta!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: