Za projekt tak morderczego zakrętu powinien odpowiadać ten projektant i wszyscy ci kolesie z GDKIA i nadzoru budowlanego co zatwierdzili ten projekt. Jak do rozbiórki postawionych nie zgodnie z planem budynków pierwsi. Ciekawe czy nie widzieli jaki debilny bubel zatwierdzają do budowy! Gdzie tu logika, gdzie tu sens? Ale oczywiście wszystko będzie zgodne z kodeksami i prawem, Na pewno nie z podstawami myślenia i zdrowego rozsądku!
|
|
Moim zdaniem znaki są w odpowiednich miejscach, z małym zastrzeżeniem - dla osób, które prowadzą swoje pojazdy z przepisową prędkością. Jak ktoś zapierdala 160km/h to wiadomo, że znaki są zbyt późno by wyhamować.
|
|
Jak można w ogóle zaprojektować tak ostry zakręt, po długim odcinku drogi szybkiego ruchu? Co jest przyczyną? Przecież miejsca wykupionego pod przebudowęjest w huk. Ale pewnie zaprojektowane i zatwierdzone na odpie...Taki kraj. Szkoda tylko ze przez to zostają kalekami i giną ludzie.Człowieku - pomyśl. Ten zakręt jest wynikiem tego, że ul. Długa i wiadukt który jest nad torami od czasów PRL miały takie umiejscowienie, a nie inne. Nikt nie przesunie wiaduktu chcąc połączyć ul. Długą z Al. 1000-lecia Państwa Polskiego (a to się stało przy budowie I etapu obwodnicy i reorganizacji ruchu w związku z tym). W latach 80 (pamiętam to) ul Długa była podrzędną ulicą dochodzącą do głównej ulicy (Alei 1000 lecia Państwa Polskiego), która była główną w całej swej długości od dzisiejszego ronda w drodze "Żyrzyńskiej" aż do Zakładów Azotowych. Po zmianie organizacji ruchu wymuszonej utworzeniem I etapu obwodnicy, aleja 1000 Lecia P.P w części od Grupy Azoty Puławy do wjazdu na obecną obwodnicę (ul. 1000 lecia P.P. ) stała się odnogą od tej obwodnicy, która tymże feralnym zakrętem połączyła Aleję 1000 lecia P.P biegnącą wzdłuż torów, poprzez wspomniany wiadukt z ul Długą - jako część obwodnicy. Wygląda to jak wygląda ale na tamtym etapie organizacji ruchu (po wykonaniu I etapu obwodnicy) nie dało się tego inaczej zorganizować. Fakt, że wyjazd z Azotów jest hukowy w związku z tym, bo trzeba kolebać się w korku pod górę i na dodatek włączać się do obwodnicy w centralnej części najostrzejszego zakrętu wśród obwodnic w całej Polsce. |
|
Trzeba tam postawić dzidka do kierowania ruchem.
|
|
Najlepiej nic nie robic z 'najostrzejszym zakrętem wśród obwodnic w całej Polsce'. Widocznie musiał byc taki. Wszystko da sie wytłumaczyć i wszystko tu musi takie byc. Niech dalej giną ludzie.
|
|
Zastanawia mnie dlaczego zrobiono 'najostrzejszy zakręt wśród obwodnic w całej Polsce'. Dlaczego przez takie decyzje: życie I zdrowie tracą ludzie? Przecież miejsca wokół nie brakuje. Wykupiony jest tam przecież szmat ziemi pod przyszłą modernizacje tego węzła. Czy nie można było go więc wcześniej dobrze wyprofilować?
|
|
Zastanawia mnie dlaczego zrobiono 'najostrzejszy zakręt wśród obwodnic w całej Polsce'. Dlaczego przez takie decyzje: życie I zdrowie tracą ludzie? Przecież miejsca wokół nie brakuje. Wykupiony jest tam przecież szmat ziemi pod przyszłą modernizacje tego węzła. Czy nie można było go więc wcześniej dobrze wyprofilować?
|
|
"Najostrzejszy zakręt" będzie z "oszczędności" - po prostu przed zjazdem musi być dodatkowy prosty pas, na którym pojazdy będą mogły zwolnić by wyłączyć się z ruchu na drodze ekspresowej - ma on mieć określoną długość określoną przepisami. Mógłby się zacząć wcześniej, ale wymagałoby to pobudowania wiaduktu kolejowego z trzema pasami na całej długości - wtedy łuk mógłby być łagodniejszy. Z tego co widziałem w dokumentacji wiadukt kolejowy od strony zachodniej ma dwa pasy, które przechodzą w trzy od strony wschodniej
|
|
Nawet jak zasnął jeden kierowca to nie znaczy ze śpią wszyscy, koszt oznakowania to około 2 tys zł. Pytanie czy to jest zbyt duży koszt by komuś uratować zdrowie i życie, raczej nie. Więc postawmy dodatkowe znaki by ostrzegały przed zagrożeniem bo życie i zdrowie ludzkie jest bezcenneŻadne znaki nie pomogą jak za kierownicą siedzą ludzie nieodpowiedzialni.Jeżdżę często tym odcinkiem drogi i to co wyprawiają kierowcy na obcych rejestracjach woła o pomstę do nieba.Pędzą jak szaleni a gdy kończy się odcinek dwupasmowy gimnastykują się bo nie mają nagle gdzie się zmieścić na jezdni. |
|
Żadne znaki nie pomogą jak za kierownicą siedzą ludzie nieodpowiedzialni.Jeżdżę często tym odcinkiem drogi i to co wyprawiają kierowcy na obcych rejestracjach woła o pomstę do nieba.Pędzą jak szaleni a gdy kończy się odcinek dwupasmowy gimnastykują się bo nie mają nagle gdzie się zmieścić na jezdni.Nie ma aż co sie tak dziwic czy wiecznie obwiniac kierowców. ktory z nich jadący tu po raz pierwszy, jadący prostym odcinkiem nowoczesnej obowodnicy, spodziewa się tak ostrego zakrętu. Ja takiego nie widziałem na żadnej z obwodnic w Polsce. Najłatwiej wieszać psy na kierowcach. Oczywiscie projektanci tego badziewia są bez winy. |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|