I tu najlepiej widać brak gospodarza sieci drogowej. Posłanka musi (dobrze, że chce razem z kolegą z partii pochwalić się, że robi coś dla regionu, prawda?) zwoływać w ministerstwie spotkania, próbować pogodzić niekoniecznie zbieżne interesy woj. lubelskiego i mazowieckiego. Gdyby było wiadomo kto odpowiada za sieć, to już droga byłaby w remoncie, żeby w momencie gdy zacznie się budowa S17 można było nią ominąć utrudnienia które będą zwłaszcza na Mazowszu.
|
|
Czyli według Ciebie lepiej wyremontować trasę a potem puścić na nią tysiące tirów??. A może lepiej wyremontować ja po budowie s17??
|
|
gospodarz jest ino kasy brak a siec druga duza niestety kłania sie brak rownomiernego dzielenia srodków
|
|
W zarządzie MZDW to do większej przebudowy czy poprowadzenia w nowym szlaku są tylko dwa kilkukilometrowe odcinki, które powinny być wykonane jak najszybciej (od skrzyżowana z ul. Górczewską w Józefowie do granic Warszawy i od ronda z DK 50 do skrzyżowania z DW 805 i DW 799 (ewentualnie stacji benzynowej w rejonie miejscowości Sobienie-Jeziory). Odcinek z płyt betonowych powinien być tylko wyremontowany, bez dużej przebudowy (ruch jest wyraźnie mniejszy, niż w rejonie przejazdu kolejowego przy wjeździe do gminy Sobienie-Jeziory od północy). Odcinek od ronda z DK 50 do końca drogi z utwardzonym poboczem w Józefowie już jest szeroki, więc nie trzeba go tak szybko modernizować.
|
|
A może przypomnijmy co Karpiński mówił o naszym regionie?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|