Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
sądy nie są od litowania się, ale od ferowania wyroków zgodnych z obowiązującym prawem. Najprawdopodobniej zachodzi jakaś okoliczność przemawiająca na korzyść Słupska. Nie znam się na tym, ale jeśli wykonawca/podwykonawca nie dotrzymuje z góry ustalonych terminów, to zlecający posiada prawo wypowiedzenia umowy, jak i żądania rekompensaty. Słyszałem o dziwacznym argumencie (co nie znaczy, że to fakt) niedoszacowania przez wykonawcę kosztorysu. Nie mniej jednak na jakiejś podstawie wygrali przetarg i w tym wypadku Słupska nie interesuje ewentualny zysk lub strata puławskiej firmy! Szkoda mi zatrudnionych mogących utracić pracę w wypadku ogłoszenia upadłości Termochemu ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a czy stawianie ponad prawem jakichś innych racji to nie kaczyzm przypadkiem?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się chce wygrać przetarg to przy decydującej najniższej cenie zaniża się tą cenę, a potem próbuje ją podnieść w trakcie realizacji projektu. Czasami tak się udaje jak wykonawca i zleceniodawca dobrze ze sobą żyją, ale jak relacje są czysto biznesowe to amba fatima. Albo się dokłada do roboty, albo w najgorszym przypadku ogłasza upadłość.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz