Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tir wpadł do rowu, utrudnienia na obwodnicy Puław

Utworzony przez Puławiak, 14 maja 2014 o 08:20 Powrót do artykułu
kolejny wypadek w tym miejscu. Mogli by  oznaczyć jakoś ten zakręt jako niebezpieczny(migające znaki, dodatkowe ostrzeżenia) Kiedyś jadąc z rodziną w rozpędzonej ciężarówce właśnei ta tym zakręcie pękła opona, ciężarówka zjechała na przeciwlekły pas ruchu. Sekundy dzieliły a żeby w nas udeżyła. Ciekawe ile jeszcze osób ma być poszkodowacych i ile wypadków a żeby coś z tym zrobili.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A kto tak o tym pomyśli? Fotoradar by postawili migiem, ale oznakować to już problem.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
II ETAP OBWODNICY !!!   Laternie to przestali odbudowywać po 5 wypadku. Miejsce bardzo niebezpieczne! Podczas realizacji II etapu obwodnicy skrzyżowanie ma być przebudowane tylko kiedy to wreszcie nastąpi?  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
II etap obwodnicy!   Laternie to przestali odbudowywać po 5 wypadku. Miejsce bardzo niebezpieczne! Podczas realizacji II etapu obwodnicy skrzyżowanie ma być przebudowane tylko kiedy to wreszcie nastąpi?  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może wystarczy przestrzegać ograniczeń prędkości, tak jak w normalnych krajach.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
kolejny wypadek w tym miejscu. Mogli by  oznaczyć jakoś ten zakręt jako niebezpieczny(migające znaki, dodatkowe ostrzeżenia) Kiedyś jadąc z rodziną w rozpędzonej ciężarówce właśnei ta tym zakręcie pękła opona, ciężarówka zjechała na przeciwlekły pas ruchu. Sekundy dzieliły a żeby w nas udeżyła. Ciekawe ile jeszcze osób ma być poszkodowacych i ile wypadków a żeby coś z tym zrobili.
faktycznie jakas sygnalizacja świetlna(strzałki) przydałyby sie w tym miejscu, ale myślę ze nie uchroniłoby to od pękania opon w TIR-ach
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zły projekt, tam każdego tygodnia  barierki są naprawiane ;  na tym węźle  prędkośc bezpieczna to 20 km/h  i też załadunek może spaść jak to się tyle razy zdażało ...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
A może wystarczy przestrzegać ograniczeń prędkości, tak jak w normalnych krajach.
Podaj choć jeden przykład takiego "normalnego kraju" gdzie wszyscy przestrzegają ograniczeń prędkości i nikt nie płaci mandatów. :lol: 
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwalanie na to, że zakręt za ostry to smieszne, Trzeba znaki oglądać a nie zapieprzać 80 na 40-stce....
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zwalanie na to, że zakręt za ostry to smieszne, Trzeba znaki oglądać a nie zapieprzać 80 na 40-stce....
Łatwo sie mówi a jak jest w rzeczywistosci to wiemy. Odcinek jest źle zaprojektowany i koniec. Jak kiedys dojdzie do wielkiej tragedii np (tir wypadnie z drogi i uderzy w jadacy sasiednim pasem autobus) to pojawią sie znaki ostrzegawcze, może fotoradar. "UWAGA ZAKRĘT!!!" czy to takie wielkie koszty ustawić na wiadukcie widoczny migający znak. Napewno kierowcy jadący pierwszy raz zwolnią , a to najczęściej ci co mało uczęszczaja ta drogą wypadają.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Dlaczego ten zakręt jest nie oświetlony. Pewnie zbyt wiele lamp już wymieniali.  
Zaloguj się, aby oddać głos
0
To skrzyżowanie zostało zaprojektowane jako rozwiązanie tymczasowe... nie spełnia żadnych norm, nawet jeżeli kierowca z pełnym tonażem (20 ton) jechał by 50km/h i tak zadziałałaby siła odśrodkowa... to nie pierwszy i nieostatni wypadek na tym skrzyżowaniu!!! Ile jeszcze trzeba takich zdarzeń, aby wziąć się do roboty????    
Zaloguj się, aby oddać głos
0

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: