Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Tir wpadł do rowu, utrudnienia na obwodnicy Puław

Utworzony przez Puławiak, 14 maja 2014 r. o 08:20 Powrót do artykułu
kolejny wypadek w tym miejscu. Mogli by  oznaczyć jakoś ten zakręt jako niebezpieczny(migające znaki, dodatkowe ostrzeżenia) Kiedyś jadąc z rodziną w rozpędzonej ciężarówce właśnei ta tym zakręcie pękła opona, ciężarówka zjechała na przeciwlekły pas ruchu. Sekundy dzieliły a żeby w nas udeżyła. Ciekawe ile jeszcze osób ma być poszkodowacych i ile wypadków a żeby coś z tym zrobili.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kto tak o tym pomyśli? Fotoradar by postawili migiem, ale oznakować to już problem.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
II ETAP OBWODNICY !!!   Laternie to przestali odbudowywać po 5 wypadku. Miejsce bardzo niebezpieczne! Podczas realizacji II etapu obwodnicy skrzyżowanie ma być przebudowane tylko kiedy to wreszcie nastąpi?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
II etap obwodnicy!   Laternie to przestali odbudowywać po 5 wypadku. Miejsce bardzo niebezpieczne! Podczas realizacji II etapu obwodnicy skrzyżowanie ma być przebudowane tylko kiedy to wreszcie nastąpi?  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może wystarczy przestrzegać ograniczeń prędkości, tak jak w normalnych krajach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
kolejny wypadek w tym miejscu. Mogli by  oznaczyć jakoś ten zakręt jako niebezpieczny(migające znaki, dodatkowe ostrzeżenia) Kiedyś jadąc z rodziną w rozpędzonej ciężarówce właśnei ta tym zakręcie pękła opona, ciężarówka zjechała na przeciwlekły pas ruchu. Sekundy dzieliły a żeby w nas udeżyła. Ciekawe ile jeszcze osób ma być poszkodowacych i ile wypadków a żeby coś z tym zrobili.
faktycznie jakas sygnalizacja świetlna(strzałki) przydałyby sie w tym miejscu, ale myślę ze nie uchroniłoby to od pękania opon w TIR-ach
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zły projekt, tam każdego tygodnia  barierki są naprawiane ;  na tym węźle  prędkośc bezpieczna to 20 km/h  i też załadunek może spaść jak to się tyle razy zdażało ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może wystarczy przestrzegać ograniczeń prędkości, tak jak w normalnych krajach.
Podaj choć jeden przykład takiego "normalnego kraju" gdzie wszyscy przestrzegają ograniczeń prędkości i nikt nie płaci mandatów. :lol: 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwalanie na to, że zakręt za ostry to smieszne, Trzeba znaki oglądać a nie zapieprzać 80 na 40-stce....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zwalanie na to, że zakręt za ostry to smieszne, Trzeba znaki oglądać a nie zapieprzać 80 na 40-stce....
Łatwo sie mówi a jak jest w rzeczywistosci to wiemy. Odcinek jest źle zaprojektowany i koniec. Jak kiedys dojdzie do wielkiej tragedii np (tir wypadnie z drogi i uderzy w jadacy sasiednim pasem autobus) to pojawią sie znaki ostrzegawcze, może fotoradar. "UWAGA ZAKRĘT!!!" czy to takie wielkie koszty ustawić na wiadukcie widoczny migający znak. Napewno kierowcy jadący pierwszy raz zwolnią , a to najczęściej ci co mało uczęszczaja ta drogą wypadają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dlaczego ten zakręt jest nie oświetlony. Pewnie zbyt wiele lamp już wymieniali.  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To skrzyżowanie zostało zaprojektowane jako rozwiązanie tymczasowe... nie spełnia żadnych norm, nawet jeżeli kierowca z pełnym tonażem (20 ton) jechał by 50km/h i tak zadziałałaby siła odśrodkowa... to nie pierwszy i nieostatni wypadek na tym skrzyżowaniu!!! Ile jeszcze trzeba takich zdarzeń, aby wziąć się do roboty????    
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...