Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ech... znowu czas przyszły
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, ale szkoda że nikt nie pomyśli o najbardziej ruchliwej drodze wojewódzkiej na Lubelszczyźnie czyli Biłgoraj-Lublin, która przypomina pole minowe... Kilkuletnia przebudowa 13-kilometrowego odcinka tej trasy to trochę mało...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jak się patrzy na mapę to krócej jest drogą 832 z Bełżyc do Opola Lubelskiego przez Poniatową a nie Chodel, poza tym ten kierunek na zachód będzie w pełni miał sens jak uda się zainspirować określone władze do budowy odcinka Iłża-Skarżysko Kamienna - wtedy mamy coś na kształt połączenia z Wrocławiem, a poza tym połączyć zaledwie 8 km odcinkiem drogi Gościeradów z drogą 755 prowadzącą do Zawichostu i mamy fajne połączenie Lublina z Sandomierzem i Krakowem, potem z czasem trzeba by było tylko podwyższać standard tych dróg
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
....Jan Kowalik, radny wojewódzki z PSL. Tłumaczył, że za te pieniądze można by przeprowadzić remonty najbardziej zniszczonych i uczęszczanych dróg wojewódzkich, np. z Lublina do Biłgoraja. Jak ja kocham ten WYBITNIE "INTELIGENTNY" PSL. Kiedy ta partia zniknie ze sceny politycznej. Rolasy do pola, a nie do rządzenia !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Stanie między Puławami a Annopolem...." - no to wreszcie będzie most wzdłuż rzeki, tylko wydaje mi się, że z Annopola do Puław jest więcej niż 1 km.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mało kto wie że dokładnie w tym miejscu był już most. wysadziło go wycofujące się przed niemcami wojsko polskie w 1939 r. na wielu mapach GPS przeprawa nadal istnieje. Inwestycja jest bardzo ppotrzebna. Wyjazd w Solcu to droga w kierunku łodzi, Ostrowaca Św i do dinozaurów w Bałtowie. Trasa Iłża - Skarzysko nie jest w złym stanie i na odcinku Skarzysko - granica województwa całkiem przyzwoita. Dla mieszkańców Kraśnika dobra droga otworzy się na Warszawę. Szkoda tego gościa z promu, czesto tamjeżdżę ale pierwszy raz płaciłem 5 zł teraz juz 12. Drogowcy, zacznijcie od mostu drogi i onwodnice mogą byc póxniej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
spam!
Ostatnio edytowany 11 lutego 2010 r. o 08:28
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jan napisał:
jak się patrzy na mapę to krócej jest drogą 832 z Bełżyc do Opola Lubelskiego przez Poniatową a nie Chodel, poza tym ten kierunek na zachód będzie w pełni miał sens jak uda się zainspirować określone władze do budowy odcinka Iłża-Skarżysko Kamienna - wtedy mamy coś na kształt połączenia z Wrocławiem, a poza tym połączyć zaledwie 8 km odcinkiem drogi Gościeradów z drogą 755 prowadzącą do Zawichostu i mamy fajne połączenie Lublina z Sandomierzem i Krakowem, potem z czasem trzeba by było tylko podwyższać standard tych dróg
Tylko że trasa przez Poniatową nie zawiera żadnych ciekawych widoków, a trasa Chodel-Opole może pochwalić widokami na byłą cukrownię której władze Opola nie potrafiły zagospodarować, oraz najnowsze więzienie w Polsce którym tak się chlubi burmistrz Wróbel, pewno ma obiecaną posadę klawisza po wyborach na jesieni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Tylko że trasa przez Poniatową nie zawiera żadnych ciekawych widoków, a trasa Chodel-Opole może pochwalić widokami na byłą cukrownię której władze Opola nie potrafiły zagospodarować, oraz najnowsze więzienie w Polsce którym tak się chlubi burmistrz Wróbel, pewno ma obiecaną posadę klawisza po wyborach na jesieni.
Cukrownia należy do spółki Polski Cukier, a nie do miasta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podkarpacie ma w planach gruntowną przebudowę dwóch tras prowadzących do powiatu biłgorajskiego (Łańcut (A4)-Leżajsk-Biłgoraj i Nisko-Biłgoraj), chociaż i tak już teraz te drogi są lepsze niż chociażby trasa Biłgoraj - Lublin, gdzie po wielu latach walki będzie remontowane 13 km drogi! Nie wspomnę o innych równie ważnych połączeniach dla regionu biłgorajskiego, który pod względem połączeń drogowych stoi zdecydowanie najgorzej w województwie. Zamiast przebudować najbardziej ruchliwą drogę wojewódzką (835) planuje się budowę mostu, który skróci kilku gminom połączenie z ... Kielcami. Jeśli Urząd Wojewódzki nie jest zainteresowany powiatem biłgorajskim to niech nie robi nikomu łaski i zrzuci z siebie ten balast, chętnie przeniesiemy się do województwa podkarpackiego, a do Warszawy będziemy jeździć przez Radom...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
mało kto wie że dokładnie w tym miejscu był już most. wysadziło go wycofujące się przed niemcami wojsko polskie w 1939 r. na wielu mapach GPS przeprawa nadal istnieje. Inwestycja jest bardzo ppotrzebna. Wyjazd w Solcu to droga w kierunku łodzi, Ostrowaca Św i do dinozaurów w Bałtowie. Trasa Iłża - Skarzysko nie jest w złym stanie i na odcinku Skarzysko - granica województwa całkiem przyzwoita. Dla mieszkańców Kraśnika dobra droga otworzy się na Warszawę. Szkoda tego gościa z promu, czesto tamjeżdżę ale pierwszy raz płaciłem 5 zł teraz juz 12. Drogowcy, zacznijcie od mostu drogi i onwodnice mogą byc póxniej.
Wybudowany tuż przed II Wojną to samo było przed I Wojną Światową też był tam most. W czasie wojny spalony. Jeśli teraz go zbudują to co będzie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odnoszę wrażenie,że wszyscy najbardziej twórczy lubelscy budowlańcy zostali zatrudnieni w Dzienniku Wschodnim i Kurierze Lubelskim.....jest tylko jeden problem ,dlaczego to co dzisiaj zbudują za trzy dni rozbierają-
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będzie tak jak z obwodnica Puław zrobili most i kawałek drogi a na reszte brak kasy. Dokończyli by jedno zanim wezmą sie za drógie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
biłgorajanin napisał:
Podkarpacie ma w planach gruntowną przebudowę dwóch tras prowadzących do powiatu biłgorajskiego (Łańcut (A4)-Leżajsk-Biłgoraj i Nisko-Biłgoraj), chociaż i tak już teraz te drogi są lepsze niż chociażby trasa Biłgoraj - Lublin, gdzie po wielu latach walki będzie remontowane 13 km drogi! Nie wspomnę o innych równie ważnych połączeniach dla regionu biłgorajskiego, który pod względem połączeń drogowych stoi zdecydowanie najgorzej w województwie. Zamiast przebudować najbardziej ruchliwą drogę wojewódzką (835) planuje się budowę mostu, który skróci kilku gminom połączenie z ... Kielcami. Jeśli Urząd Wojewódzki nie jest zainteresowany powiatem biłgorajskim to niech nie robi nikomu łaski i zrzuci z siebie ten balast, chętnie przeniesiemy się do województwa podkarpackiego, a do Warszawy będziemy jeździć przez Radom...
BIŁGORAJ ZA JÓZEFA DECHNIKA MIAŁ NAJLEPSZE DROGI A ZA PALIKOTA MA NAJGORSZE....DECHNIK UMIEJSCOWIŁ W BIŁGORAJU MEWĘ,LZNS,ZAKŁADY MIĘSNE ,PALIKOT ????????????. DECHNIKOWI ZABRANO JEGO NAZWISKIEM NAZWANĄ NIEGDYŚ ULICĘ A PALIKOTA OBRANO HONOROWYM OBYWATELEM MIASTA . NIECH KTOŚ MI POWIE,ŻE TEN ŚWIAT JEST ZDROWY.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyjdzie z tego tyle co z II-etapu obwodnicy Puław. Wybory idą i trzeba coś naobiecywać.... Najlepsze jest to, że zaczęli obwodnicę Puław i zakończyli na I-ym etapie.... można by rzec... nie skończyli obwodnicy Puław, a zabierają się za kolejną. Trochę zaczną tam, trochę zaczną tu.... i tak rosną w Polsce drogi zaczęte i nie skończone...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jojo napisał:
Wyjdzie z tego tyle co z II-etapu obwodnicy Puław. Wybory idą i trzeba coś naobiecywać.... Najlepsze jest to, że zaczęli obwodnicę Puław i zakończyli na I-ym etapie.... można by rzec... nie skończyli obwodnicy Puław, a zabierają się za kolejną. Trochę zaczną tam, trochę zaczną tu.... i tak rosną w Polsce drogi zaczęte i nie skończone...
Zgadza się szczególnie ze jest to most z Lublina do donikąd czyli do Lipska a po obu strona Wisły taka sama bieda i nie ma czym handlować.Do drogi na Kraków jest dojazd przez Annopol.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj, coś za bardzo pachnie mi tu kiełbasą (przed)wyborczą. Budowa kilkudziesięciu kilometrów praktycznie nowej drogi to w Polsce zadanie absolutnie niewykonalne, a zwłaszcza na zapóźnionym wschodzie. Ktoś wcześniej napisał, że będzie tak jak z obwodnicą Puław i ja też myślę, że właśnie tak będzie. Wybudują nowy most, pomkną po nim TIR-y, które potem będą się przeciskać przez wąskie gardła Opola Lubelskiego, Chodla czy Bełżyc.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
biłgorajanin napisał:
Podkarpacie ma w planach gruntowną przebudowę dwóch tras prowadzących do powiatu biłgorajskiego (Łańcut (A4)-Leżajsk-Biłgoraj i Nisko-Biłgoraj), chociaż i tak już teraz te drogi są lepsze niż chociażby trasa Biłgoraj - Lublin, gdzie po wielu latach walki będzie remontowane 13 km drogi! Nie wspomnę o innych równie ważnych połączeniach dla regionu biłgorajskiego, który pod względem połączeń drogowych stoi zdecydowanie najgorzej w województwie. Zamiast przebudować najbardziej ruchliwą drogę wojewódzką (835) planuje się budowę mostu, który skróci kilku gminom połączenie z ... Kielcami. Jeśli Urząd Wojewódzki nie jest zainteresowany powiatem biłgorajskim to niech nie robi nikomu łaski i zrzuci z siebie ten balast, chętnie przeniesiemy się do województwa podkarpackiego, a do Warszawy będziemy jeździć przez Radom...
Wydaje ci się, że powiaty parczewski i włodawski "stoją" lepiej na mapie drogowej? Otóż nie! Przygraniczne położenie nigdy nie było i nie będzie atutem dla połączeń komunikacyjnych. Szczególnie, że chodzi tu o granicę wschodnią oraz o granicę z Podkarpackiem, które bynajmniej nie jest zainteresowane udrożnianiem połączeń z Lubelszczyzną. Oni mają w głowie autostradę A4 oraz szybką nitkę do Warszawy, a drogi na wschód to dla nich trzecia kategoria. I jeszcze jedno. Urząd Wojewódzki nie jest od budowy dróg - to jest działka Urzędu Marszałkowskiego oraz takich instytucji jak GDDKiA.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mobby_Dick napisał:
Oj, coś za bardzo pachnie mi tu kiełbasą (przed)wyborczą. Budowa kilkudziesięciu kilometrów praktycznie nowej drogi to w Polsce zadanie absolutnie niewykonalne, a zwłaszcza na zapóźnionym wschodzie. Ktoś wcześniej napisał, że będzie tak jak z obwodnicą Puław i ja też myślę, że właśnie tak będzie. Wybudują nowy most, pomkną po nim TIR-y, które potem będą się przeciskać przez wąskie gardła Opola Lubelskiego, Chodla czy Bełżyc.
spoko, spoko :-) te miejscowości, o których piszesz będą miały swoje obwodnice. A zamysł budowy mostu i trasy jest dosć stary, dlatego to nie jest żadna kiełbasa wyborcza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Tylko że trasa przez Poniatową nie zawiera żadnych ciekawych widoków, a trasa Chodel-Opole może pochwalić widokami na byłą cukrownię której władze Opola nie potrafiły zagospodarować, oraz najnowsze więzienie w Polsce którym tak się chlubi burmistrz Wróbel, pewno ma obiecaną posadę klawisza po wyborach na jesieni.
nawet sam nie wiesz co mówisz. to więzienie to wielki sukces. Mnóstwo ludzi ma prace, mnóstwo ma zbyt na swoje produkty rolne. Sklepikarze w mieście też. Miasto otrzymuje olbrzymie fundusze z tytułu podatku od gruntu. Zarabia nawet szpital na usługach dla więzienia. Baran jestes i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...