A pamiętacie ile było gadania jak raz F16 nad lublinem przeleciały?
Jednak trochę hałasu było. Chociaż z takiego f16 to chyba trochę więcej hałasu mimo iż one 2 km nad ziemią latały.
Niech nasze władze wydadzą te 350 mln. z głową!
|
|
ot buractwo , powinniście zlikwidować wszystko , pociągi , samochody i wrócić do natury , nawet nie sławojka tylko dziura w ziemi i kij do odpędzania psów , q..... gdzie wy żyjecie
|
|
Pilot, ja się na lataniu nie znam. Ja tylko opisuję co widziałam. A środek miasta to jednak nie woda, miszczu... A za miastem wody jest z 500 metrów i znowu stały ląd i zabudowania. Ale, miszczu Pilocie, ja się nie znam, to fakt. Pewnie ktoś jeszcze był w Trogirze to potwierdzi. Pozdro dla fachowca i wszystkich.
|
|
NIe zgadzam się na takei rozwiązanie. Na osi lądowania jest duże i unikalne siedlisko żab błotnych - będących na liście gatunków ginących opracowanej przez UNICEF ( ).
Włądze województwa mogą spodziewać się stanowczych protestów - to, że komuś wydaje się, że będzie latał ze Świdnika to się grubo myli!!!
|
|
Dokładnie, popieram ! |
|
W d...ie mam żaby ! Człowiek jako istota najwyższa w drabinie ewolucji panuje nad zwierzętami a nie odwrotnie ! |
|
istnieje jeszcze jeden problem w zwiazku z wytyczonym kierunkiem pasa
w takiej konfiguracji aeroklub lubelski przestanie istniec !!!!
a moze komus oto chodzi
|
|
Żeby można było się pochwalić przed wyborcami i przed światem, że oto Lublin ma swoje lotnisko. Nie ważne, że lądować będzie jeden samolot dziennie. Ma być i już!!! Normalny człowiek pomyśli o ruchu lądowym, np szybkie połączenie z Warszawą, lub na zachód RP. Niestety u nas plany rozwiązań komunikacyjnych obowiązują jeszcze z czasów sowieckich, tzn autostrady wsch-zach i pn-pd (via węgiel śląski) Europy. Nie liczą się rozwiązania dla nas Polaków. Kierowca z Warszawy nadal nie będzie mógł (lub chciał nadkładając) pojechać autostradą nad morze lub w góry. Natomiast autostradą może pojedzie tirowiec do ruskich. Nie pojedzie (szybko i wygodnie) mieszkaniec Lublina, Puław do Warszawy za pracą - ma latać samolotem do Anglii na zmywak. Nie powstaną firmy w Lublinie (filie), bo kto by chciał jechać samochodem z Warszawy, Krakowa pół dnia. Takie myślenie prowincjonalne. To samo dotyczy turystów z Warszawy, ani kolej ani droga dla nich nie zaistnieje. Wątpię także aby osiągalne było połączenie lotnicze między tymi miastami (i innymi w kraju). Po co wydawać na reklamy lubelskiego, po co wydawać na kulturalny Lublin skoro wystarczy popatrzeć na sieć dróg i czas jaki mam zmarnować na dojazd - nikt nie przyjedzie. Lotnisko to taki pomysł prestiżowy i tylko. Szybka kolej czy ekspresówka bardziej realna i widoczna (i droższe) dla przeciętnego mieszkańca lubelszczyzny może za 20 lat. Tak panie prezesie, święta idą będą kolejne premie za nadludzka pracę??? Od zawze przeciwnik lotniska... |
|
Po co sie kłucicie ludzie?PLL S.A istnieje juz 10 lat...i przez ten czas nic nie zrobili,nawet ogrodzenia nie ma...i lotniska przez najblizsze 5 - 8 lat tez nie bedzie.Pytanie-dlaczego???Dlatego ze pieniazki na budowe lotniska zostały przeznaczone na inne, wazniejsze cele i o tym powinniscie wiedziec ale sie o tym nie mowi...Wysokich lotow zycze z Okecia.
|
|
poczatek portu lotniczego lublin to koniec aeroklubu lubelskiego ( podział przestrzenii powietrznej )
zastanawiajacy jest fakt ze jeden z czlonkow zarzadu portu to wychowanek al .
Panie DK dlaczego pan na to pozwalil i przyczynil sie do konca klubu w ktorym sie pan wychowal????
|
|
Mow ze to Darek.K |
|
Lotnisko na małe, w miarę ciche samoloty (max ~200 pasażerów), pewnie do góra pięciu lądowań-startów dziennie, w nocy zamknięte. Heathrow to nie będzie. Komu nie pasuje, niech ucieka w Bieszczady. Ja mam nadzieję, że coś wreszcie ruszy w tym pięknym mieście.
|
|
Zapewne dlatego, że ma w tym interes (koszty działalności pewnej firmy, nazwijmy to kurierskiej).
A sentymenty odłóżmy na bok.
|
|
I co? Nagle zaskoczenie i zdziwienie?!!!
A w którą niby to stronę mają startować? Z wiatrem? Jak tylko zobaczyłem plany pasa startowego wiedziałem że Felin będzie miał nowe urozmaicenie. A z tą ilością samolotów to przesada. Raczej 3 dziennie. A co drugi dzień 5. Wszystko.
|
|
w Łodzi mają swój lublinek i jakoś nikt nie narzeka, że mu samoloty hałasują nad głową. Budują właśnie nowy większy terminal bo widzą, że na lotnisku pośrednio można zrobić kasę. Turyści, zwiększona lokalna przedsiębiorczość a co za tym idzie, większe podatki dla miasta. Mam nadzieję, że to lotnisko powstanie i że nie będzie kolejną obietnicą naszych władz (tak jak np. tunel pod racławickimi).
|
|
A w Rzeszowie latają.
|
|
Co za deb***e z Was. W Łodzi, Krakowie czy Warszawie czy nawet w tej Chorwacji, jest infrastruktura, która pozwala dojechac w dowolny punkt miasta i regionu. A przynajmniej w kilka miejsc, które pozwalają zainwestować. W Lublinie nie ma nic. Ani dróg ani mozliwości. Bez łapy nic nie wskórasz, urzędnicy sa niekompetentni, co chwilę zmieniaja zdanie w zależności od lobbowania. Nikt normalny w najbliższej 10 latce tu nie zianwestuje i wie to każdy logicznie myślący. Zresztą, nawet wspomniani urzędnicy to wiedza, wystarczy porozmawiac z kimś z UM czy Umarsz. Nic takiego nie będzie, zatem samolotem będa latac tylko zmywaki i urzędasy na delegacje zagraniczne, które szybko sie zwiekszą. A wy żyjcie dalej iluzją.
|
|
W Rzeszowie lotnisko mają już 30 lat. Popatrz gdzie Rzeszów gdzie Warszawa. Jest to zgodne z wszelkimi normami. Zresztą jak nam mierzyć się z Podkarpaciem? jaja sobie człowieku robisz. Jest tam i przyroda i inwestycje (małe ale jednak) i przemysł i autostrada. ogólnie drogi też są w lepszym stanie. Więszkosć miasta jak Rzeszów czy Stalowa Wola inwestuje w siebie i to widać. U nas? Jest przyroda i buraki. No i penis Palikota.... |
|
Nie bedzie lotniska , nie maja kasy na budowe.
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=YhrSIUO3n3w w warszawie latają nad połową miasta i jest ok
|
Strona 2 z 4
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|