Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
A pamiętacie ile było gadania jak raz F16 nad lublinem przeleciały? Jednak trochę hałasu było. Chociaż z takiego f16 to chyba trochę więcej hałasu mimo iż one 2 km nad ziemią latały. Niech nasze władze wydadzą te 350 mln. z głową!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ot buractwo , powinniście zlikwidować wszystko , pociągi , samochody i wrócić do natury , nawet nie sławojka tylko dziura w ziemi i kij do odpędzania psów , q..... gdzie wy żyjecie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pilot, ja się na lataniu nie znam. Ja tylko opisuję co widziałam. A środek miasta to jednak nie woda, miszczu... A za miastem wody jest z 500 metrów i znowu stały ląd i zabudowania. Ale, miszczu Pilocie, ja się nie znam, to fakt. Pewnie ktoś jeszcze był w Trogirze to potwierdzi. Pozdro dla fachowca i wszystkich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIe zgadzam się na takei rozwiązanie. Na osi lądowania jest duże i unikalne siedlisko żab błotnych - będących na liście gatunków ginących opracowanej przez UNICEF ( ). Włądze województwa mogą spodziewać się stanowczych protestów - to, że komuś wydaje się, że będzie latał ze Świdnika to się grubo myli!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
ot buractwo , powinniście zlikwidować wszystko , pociągi , samochody i wrócić do natury , nawet nie sławojka tylko dziura w ziemi i kij do odpędzania psów , q..... gdzie wy żyjecie
Dokładnie, popieram !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Adonis napisał:
NIe zgadzam się na takei rozwiązanie. Na osi lądowania jest duże i unikalne siedlisko żab błotnych - będących na liście gatunków ginących opracowanej przez UNICEF ( ). Włądze województwa mogą spodziewać się stanowczych protestów - to, że komuś wydaje się, że będzie latał ze Świdnika to się grubo myli!!!
W d...ie mam żaby ! Człowiek jako istota najwyższa w drabinie ewolucji panuje nad zwierzętami a nie odwrotnie !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
istnieje jeszcze jeden problem w zwiazku z wytyczonym kierunkiem pasa w takiej konfiguracji aeroklub lubelski przestanie istniec !!!! a moze komus oto chodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
eryk napisał:
Nie wiem komu i po ch***a lotnisko w Świdniku.
Żeby można było się pochwalić przed wyborcami i przed światem, że oto Lublin ma swoje lotnisko. Nie ważne, że lądować będzie jeden samolot dziennie. Ma być i już!!! Normalny człowiek pomyśli o ruchu lądowym, np szybkie połączenie z Warszawą, lub na zachód RP. Niestety u nas plany rozwiązań komunikacyjnych obowiązują jeszcze z czasów sowieckich, tzn autostrady wsch-zach i pn-pd (via węgiel śląski) Europy. Nie liczą się rozwiązania dla nas Polaków. Kierowca z Warszawy nadal nie będzie mógł (lub chciał nadkładając) pojechać autostradą nad morze lub w góry. Natomiast autostradą może pojedzie tirowiec do ruskich. Nie pojedzie (szybko i wygodnie) mieszkaniec Lublina, Puław do Warszawy za pracą - ma latać samolotem do Anglii na zmywak. Nie powstaną firmy w Lublinie (filie), bo kto by chciał jechać samochodem z Warszawy, Krakowa pół dnia. Takie myślenie prowincjonalne. To samo dotyczy turystów z Warszawy, ani kolej ani droga dla nich nie zaistnieje. Wątpię także aby osiągalne było połączenie lotnicze między tymi miastami (i innymi w kraju). Po co wydawać na reklamy lubelskiego, po co wydawać na kulturalny Lublin skoro wystarczy popatrzeć na sieć dróg i czas jaki mam zmarnować na dojazd - nikt nie przyjedzie. Lotnisko to taki pomysł prestiżowy i tylko. Szybka kolej czy ekspresówka bardziej realna i widoczna (i droższe) dla przeciętnego mieszkańca lubelszczyzny może za 20 lat. Tak panie prezesie, święta idą będą kolejne premie za nadludzka pracę??? Od zawze przeciwnik lotniska...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co sie kłucicie ludzie?PLL S.A istnieje juz 10 lat...i przez ten czas nic nie zrobili,nawet ogrodzenia nie ma...i lotniska przez najblizsze 5 - 8 lat tez nie bedzie.Pytanie-dlaczego???Dlatego ze pieniazki na budowe lotniska zostały przeznaczone na inne, wazniejsze cele i o tym powinniscie wiedziec ale sie o tym nie mowi...Wysokich lotow zycze z Okecia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
poczatek portu lotniczego lublin to koniec aeroklubu lubelskiego ( podział przestrzenii powietrznej ) zastanawiajacy jest fakt ze jeden z czlonkow zarzadu portu to wychowanek al . Panie DK dlaczego pan na to pozwalil i przyczynil sie do konca klubu w ktorym sie pan wychowal????
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mariusz napisał:
poczatek portu lotniczego lublin to koniec aeroklubu lubelskiego ( podział przestrzenii powietrznej ) zastanawiajacy jest fakt ze jeden z czlonkow zarzadu portu to wychowanek al . Panie DK dlaczego pan na to pozwalil i przyczynil sie do konca klubu w ktorym sie pan wychowal????
Mow ze to Darek.K
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko na małe, w miarę ciche samoloty (max ~200 pasażerów), pewnie do góra pięciu lądowań-startów dziennie, w nocy zamknięte. Heathrow to nie będzie. Komu nie pasuje, niech ucieka w Bieszczady. Ja mam nadzieję, że coś wreszcie ruszy w tym pięknym mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zapewne dlatego, że ma w tym interes (koszty działalności pewnej firmy, nazwijmy to kurierskiej). A sentymenty odłóżmy na bok.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I co? Nagle zaskoczenie i zdziwienie?!!! A w którą niby to stronę mają startować? Z wiatrem? Jak tylko zobaczyłem plany pasa startowego wiedziałem że Felin będzie miał nowe urozmaicenie. A z tą ilością samolotów to przesada. Raczej 3 dziennie. A co drugi dzień 5. Wszystko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w Łodzi mają swój lublinek i jakoś nikt nie narzeka, że mu samoloty hałasują nad głową. Budują właśnie nowy większy terminal bo widzą, że na lotnisku pośrednio można zrobić kasę. Turyści, zwiększona lokalna przedsiębiorczość a co za tym idzie, większe podatki dla miasta. Mam nadzieję, że to lotnisko powstanie i że nie będzie kolejną obietnicą naszych władz (tak jak np. tunel pod racławickimi).
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A w Rzeszowie latają.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za deb***e z Was. W Łodzi, Krakowie czy Warszawie czy nawet w tej Chorwacji, jest infrastruktura, która pozwala dojechac w dowolny punkt miasta i regionu. A przynajmniej w kilka miejsc, które pozwalają zainwestować. W Lublinie nie ma nic. Ani dróg ani mozliwości. Bez łapy nic nie wskórasz, urzędnicy sa niekompetentni, co chwilę zmieniaja zdanie w zależności od lobbowania. Nikt normalny w najbliższej 10 latce tu nie zianwestuje i wie to każdy logicznie myślący. Zresztą, nawet wspomniani urzędnicy to wiedza, wystarczy porozmawiac z kimś z UM czy Umarsz. Nic takiego nie będzie, zatem samolotem będa latac tylko zmywaki i urzędasy na delegacje zagraniczne, które szybko sie zwiekszą. A wy żyjcie dalej iluzją.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
alek napisał:
A w Rzeszowie latają.
W Rzeszowie lotnisko mają już 30 lat. Popatrz gdzie Rzeszów gdzie Warszawa. Jest to zgodne z wszelkimi normami. Zresztą jak nam mierzyć się z Podkarpaciem? jaja sobie człowieku robisz. Jest tam i przyroda i inwestycje (małe ale jednak) i przemysł i autostrada. ogólnie drogi też są w lepszym stanie. Więszkosć miasta jak Rzeszów czy Stalowa Wola inwestuje w siebie i to widać. U nas? Jest przyroda i buraki. No i penis Palikota....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie bedzie lotniska , nie maja kasy na budowe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.youtube.com/watch?v=YhrSIUO3n3w w warszawie latają nad połową miasta i jest ok
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...