Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Niech sobie przed tą sesją wsiądą w jakikolwiek autobus i pojadą do jakiegokolwiek miasta to zobaczą jak wygląda dworzec autobusowy.Sąd dla Łęcznej wybudowali a ludzie na sprawy nie mają jak dojechać. Bo Świdnik to taka wieś, z której pojechać można tylko do Lublina - i to też nie wiadomo po której stronie ulicy stanąć, żeby dojechać na PKS.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Niech sobie przed tą sesją wsiądą w jakikolwiek autobus i pojadą do jakiegokolwiek miasta to zobaczą jak wygląda dworzec autobusowy.Sąd dla Łęcznej wybudowali a ludzie na sprawy nie mają jak dojechać. Bo Świdnik to taka wieś, z której pojechać można tylko do Lublina - i to też nie wiadomo po której stronie ulicy stanąć, żeby dojechać na PKS.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
i tak ma byc i tak ma zostac :DDDDDDDDDD ))))))))
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Wyborcza kiełbasa
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Zgoda pod warunkami: -N2 w obydwie strony nadal będzie zajeżdżał na pętle na os. Jagiellońskim -zapewnienie dodatkowej ochrony. Nie od dziś wiadomo że N2 jedzie przez Bronowice, Tatary, Kalinę gdzie mieszka dużo pseudo-"kibiców" Motoru w Świdniku natomiast AVI Świdnik. Nie od dziś również wiadomo że "sympatycy" tych klubów delikatnie mówiąc nie przepadają za sobą. Biorąc pod uwagę że z dużym prawdopodobieństwem wracać będą pod wpływem może być nie ciekawie. -w razie jakiś utarczek i konieczności zatrzymania autobusu na dłużej, podstawiany inny autobus aby nie iść z buta pół miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
ostatni autibus odjeżdza o 23.05 z dworca PKP w Lbn szanowny Panie inicjatorze akcji !!!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Pomysł dobry ale cena biletu stanowczo za duża. Bilet do Lublina to 3 zł lub 2,5 zł plus 1 zł miejski z lini prywatnych razem ok 4zł a tu 7zł ?? Ciekawe za co ?
Zaloguj się, aby oddać głos
0
w 2 osoby lepiej taxe zlapać za 14 spokojnie mozna do domu dojechac
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tomek napisał:
Zgoda pod warunkami: -N2 w obydwie strony nadal będzie zajeżdżał na pętle na os. Jagiellońskim -zapewnienie dodatkowej ochrony. Nie od dziś wiadomo że N2 jedzie przez Bronowice, Tatary, Kalinę gdzie mieszka dużo pseudo-"kibiców" Motoru w Świdniku natomiast AVI Świdnik. Nie od dziś również wiadomo że "sympatycy" tych klubów delikatnie mówiąc nie przepadają za sobą. Biorąc pod uwagę że z dużym prawdopodobieństwem wracać będą pod wpływem może być nie ciekawie. -w razie jakiś utarczek i konieczności zatrzymania autobusu na dłużej, podstawiany inny autobus aby nie iść z buta pół miasta.
nie trzes sie morda nie szklanka, jeden trep ci nie zaszkodzi
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tomek napisał:
-zapewnienie dodatkowej ochrony. Nie od dziś wiadomo że N2 jedzie przez Bronowice, Tatary, Kalinę gdzie mieszka dużo pseudo-"kibiców" Motoru w Świdniku natomiast AVI Świdnik.
Od kiedy N2 jedzie przez Tatary i Kalinę? N2 jedzie przez Zamojską, Fabryczną na Felin, a N3 przez Kalinę, Tatary, Dziesiątą do Abramowic. Pomyliło ci się z linią 303, która już nie jeździ.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Jeżeli o 23.30 jest pociąg do Świdnika, to jaki jest sens puszczania dokładnie o tej samej godzinie autobusu za 7 zł? Chyba, że chodzi o to, by powoził powietrze, to się go niedługo zlikwiduje, a mieszkańcom obwieści radosną nowinę o "dodatkowych oszczędnościach" w budżecie ZTM i miasta.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
I jak zwykle autobus jedzie przez to piaseckie odludzie, a przez Zadębie nic nie puszczą...
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Mikra napisał:
Od kiedy N2 jedzie przez Tatary i Kalinę? N2 jedzie przez Zamojską, Fabryczną na Felin, a N3 przez Kalinę, Tatary, Dziesiątą do Abramowic. Pomyliło ci się z linią 303, która już nie jeździ.
Faktycznie mój błąd;) Za co przepraszam.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Tomek napisał:
Zgoda pod warunkami: -N2 w obydwie strony nadal będzie zajeżdżał na pętle na os. Jagiellońskim -zapewnienie dodatkowej ochrony. Nie od dziś wiadomo że N2 jedzie przez Bronowice, Tatary, Kalinę gdzie mieszka dużo pseudo-"kibiców" Motoru w Świdniku natomiast AVI Świdnik. Nie od dziś również wiadomo że "sympatycy" tych klubów delikatnie mówiąc nie przepadają za sobą. Biorąc pod uwagę że z dużym prawdopodobieństwem wracać będą pod wpływem może być nie ciekawie. -w razie jakiś utarczek i konieczności zatrzymania autobusu na dłużej, podstawiany inny autobus aby nie iść z buta pół miasta.
Zawsze możesz wrócić wcześniej żółtkiem, który nie jedzie przez te zakazane rewiry. A na bronowicach czy tatarach można dostać z główki lub z blachy nawet w południe, więc uważaj!
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Jeżeli o 23.30 jest pociąg do Świdnika, to jaki jest sens puszczania dokładnie o tej samej godzinie autobusu za 7 zł? Chyba, że chodzi o to, by powoził powietrze, to się go niedługo zlikwiduje, a mieszkańcom obwieści radosną nowinę o "dodatkowych oszczędnościach" w budżecie ZTM i miasta.
Nie każdemu bliżej na dworzec i z dworca do domu.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Ja to w ogóle nie rozumiem"czemu są tak odwieczne problemy ze skomunikowaniem Świdnika z Lublinem"? Przecież to powinno być proste jak drut,że Świdnik powinien być luksusowo skomunikowany z Lublinem-tak pod względem MPK jak i kolejowym. Dojechanie z Lublina do Świdnika powinno być tak proste jak np.dojechanie na Kalinę lub Majdanek.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
bambosh napisał:
Ja to w ogóle nie rozumiem"czemu są tak odwieczne problemy ze skomunikowaniem Świdnika z Lublinem"? Przecież to powinno być proste jak drut,że Świdnik powinien być luksusowo skomunikowany z Lublinem-tak pod względem MPK jak i kolejowym. Dojechanie z Lublina do Świdnika powinno być tak proste jak np.dojechanie na Kalinę lub Majdanek.
W czasach PRL Świdnik miał być wzorcowym komunistycznym miastem z jedną życiodajną matką-fabryką. Bez kościoła, za to z domem kultury, w którym rzecz jasna robotnicy powinni spotykać się po pracy i radośnie spędzać czas. Nikomu więc nie zależało na dobrej komunikacji z Lublinem, bo jeszcze robotnikom przyszłoby do głowy jeździć do kościołów, albo - o zgrozo! - na KUL. I to niestety pokutuje do dnia dzisiejszego, tyle że już pod innymi hasłami (koncesje, opłaty za przystanki itd.). I nic nie zapowiada zmian na lepsze, bo są konflikty interesów. Jeżeli zarobi ZTM, to straci samorząd Świdnika i tak w kółko.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
W czasach PRL Świdnik miał być wzorcowym komunistycznym miastem z jedną życiodajną matką-fabryką. Bez kościoła, za to z domem kultury, w którym rzecz jasna robotnicy powinni spotykać się po pracy i radośnie spędzać czas. Nikomu więc nie zależało na dobrej komunikacji z Lublinem, bo jeszcze robotnikom przyszłoby do głowy jeździć do kościołów, albo - o zgrozo! - na KUL. I to niestety pokutuje do dnia dzisiejszego, tyle że już pod innymi hasłami (koncesje, opłaty za przystanki itd.). I nic nie zapowiada zmian na lepsze, bo są konflikty interesów. Jeżeli zarobi ZTM, to straci samorząd Świdnika i tak w kółko.
Nie ma to jak jakiś świętojebliwy gość nawet w komunikację wmiesza ideologię . Masz teraz gościu kilka kościołów, jeden dom kultury i zdychającą matkę-fabrykę z zatrudnieniem na poziomie 20% zatrudnienia z dawnych czasów. Zadowolony? A koncesje są dlatego aby eliminować nieuczciwą konkurencję (mało skuteczne), a opłaty za przystanki dlatego, ze ktoś je musi utrzymywać. Rozumiem, że Ty pracujesz za darmo. Komunikacja nie jest zła, nie wiem czemu narzekacie i wolę żeby nie stracił niepotrzebnie samorząd Świdnika tylko po to by zarobił ZTM nic w zamian nie dając.
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Gość napisał:
Nie ma to jak jakiś świętojebliwy gość nawet w komunikację wmiesza ideologię . Masz teraz gościu kilka kościołów, jeden dom kultury i zdychającą matkę-fabrykę z zatrudnieniem na poziomie 20% zatrudnienia z dawnych czasów. Zadowolony? A koncesje są dlatego aby eliminować nieuczciwą konkurencję (mało skuteczne), a opłaty za przystanki dlatego, ze ktoś je musi utrzymywać. Rozumiem, że Ty pracujesz za darmo. Komunikacja nie jest zła, nie wiem czemu narzekacie i wolę żeby nie stracił niepotrzebnie samorząd Świdnika tylko po to by zarobił ZTM nic w zamian nie dając.
Młodyś ty zapewne i nieopierzony, nie umiesz odnieść się do kontekstu. A kontekst był taki, że odpowiedziałem na pytanie dlaczego od lat komunikacja między Lublinem i Świdnikiem kuleje. Nie uciekniemy od historii, a tym samym od ideologii. Wyobraź sobie że wcale nie jestem zadowolony że fabryka pada, że zarżnięto w tym kraju całkowicie produkcję motocykli, a teraz zarzyna się produkcję śmigłowców. Ale rozumiem, że jesteś wśród tych 20%, którzy nie pracują za darmo i że do Lublina jeździsz raz na kwartał albo rzadziej, więc nie masz powodów by narzekać na komunikację. A jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem 20-letniego cinquecento albo innego cudu motoryzacji to już w ogóle jest gites
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Łukasz Zarębski, jeden z inicjatorów akcji. ? Poza tym połączenia nocne byłyby również dla osób, które na dwie zmiany pracują w Lublinie. Teraz muszą czekać do 23.30 na ostatni pociąg.[/quote] Czegoś tu nie rozumiem... Ostatni pociąg z Lublina do Świdnika odjeżdża o 22:28... więc nie ma już na co czekać Czy nocne zaczną wcześniej jeździć? Bo dotychczas N2 z pl. Litewskiego pierwszy kurs miała o 23:30. Jakoś nie mogę dopasować tej argumentacji "jednego z inicjatorów akcji". Są trzy możliwości: albo dziennikarz coś namieszał, albo wiedza "inicjatora" jest niewystarczająca lub wie czego my nie wiemy, a nie podzielił się tym z dziennikarzem, albo w końcu trzecia możliwość - starzeję się i nie nadążam za nowymi trendami współczesnej logiki i będę musiał poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie I dalej:
Problemem może być jedynie cena biletu. ? 7 zł to za drogo dla młodych osób.
również:
Krzysiek napisał:
Pomysł dobry ale cena biletu stanowczo za duża. Bilet do Lublina to 3 zł lub 2,5 zł plus 1 zł miejski z lini prywatnych razem ok 4zł a tu 7zł ?? Ciekawe za co ?
@Krzysiek: a no za jadzę nocą! Cena biletu na linie nocne w Lublinie: normalny - 5 zł, ulgowy 2,5 zł, czyli wnioskując z powyższego prawdopodobnie będzie: 7 zł normalny i 3,5 zł ulgowy. [quote name='tom' date='27 August 2010 - 08:47 AM' timestamp='1282891651' post='337277'] w 2 osoby lepiej taxe zlapać za 14 spokojnie mozna do domu dojechac
Szanowny, z tego co wiem najtańsze taxi - eko taxi- w Lublinie jeździ za 1,4 zł/km, plus 6 zł na start. Z centrum Lublina (pl. Litewski) do centrum Świdnika jest ok. 12 km. Liczymy: (12*1,4)+6=22,8... Więc trza we troje jechać i nawet trochę dorzucić Ale moment, po 23 mamy drugą taryfę... Liczymy: (12*2,1)+6=31,2 Cztery osoby przydadzą się... Ale, ale.... eco taxi o takiej porze jest oblegane i tak szybko nie dojedzie, więc bierzemy kolejne w cenniku - Damel taxi i liczymy w nocnej taryfie (2,55*12)+5=35,6 (czyli 8,9 zł/os. przy 4 osobach). Ale jest jeszcze jedno wyjście, zamówić taxi 7-os., dopłacić 7 zł no i w tedy wychodzi po 7,1 zł na os. I tu się zgadza, ale skąd wziąć 5 współpasażerów? A co z ludźmi wracającymi w pojedynkę? Jeszce jedno wyjście, znaleźć taxi z świdnicka rejestracją i dogadać się z taryfiarzem, który ma "zjazd do zajezdni" Powodzenia Reasumując, pomysł wart jest zainteresowania! Tym bardziej, że jak zrobi się pierwszy krok, to kolejnym może być linie dzienne do Świdnika, chociaż w tej materii natkniemy się na opór lobby bursiarzy...
Ostatnio edytowany 27 sierpnia 2010 o 15:57
Zaloguj się, aby oddać głos
0
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz: